Rabu, 6 Ogos 2014

Rugi Tak Beli Produk Niche X Mastery lebih awal

with 0 Comment

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Pada minggu lepas Tim Infokerjaya sekali lagi menganjurkan Cabaran Affiliate.. Produk yang yang dipasarkan untuk cabaran affiliate Kali ini merupakan ebook Pakej Rujukan Peperiksaan Online Penolong Penguasa Kastam W27 .. 

Dan pada hari ini (5 Ogos 2014), para calon telah pun selamat menduduki peperiksaan tersebut.. 

Sumber : Laman Rasmi SPA


Syukur Alhamdulillah... Semoga Rujukan yang disediakan oleh Tim Infokerjaya sedikit sebanyak dapat membantu para calon membuat persediaan sebelum menduduki peperiksaan tersebut....

Menurut maklumat yang saya terima daripada Tim Infokerjaya, Peperiksaan Online SPA bagi jawatan Penolong Penguasa Kastam W27, merupakan peperiksaan online terbesar (dari segi bilangan calon) setakat tahun 2014...  Namun begitu bilangan calon sebenar belum dapat dikenalpasti..

Seperti biasa.. Semakin ramai bilangan calon yang menduduki peperiksaan SPA, maka semakin banyaklah juga rujukan yang terjual...  Sebab setakat ini, hanya Tim Infokerjaya sahaja yang ada menyediakan rujukan untuk Peperiksaan SPA.. Rujukan ini tidak dapat dibeli di mana-mana kedai buku, sebaliknya hanya boleh diperolehi secara Online sahaja, melalui ejen-ejen Affiliate yang mempromosikan rujukan ini...  

Jadi, apabila terdapat permintaan yang tinggi ke atas satu sumber sahaja... Maka hasil jualan sudah tentu sangat memberangsangkan.... 

Menurut Bos Tim Infokerjaya (Muaz Abdul Hadi), jualan keseluruhan ebook Pakej Rujukan Peperiksaan Online Penolong Penguasa Kastam W27 melebihi 1700 unit, dalam tempoh 4 hari sahaja (31 Julai - 4 Ogos 2014)... Hmmm... Banyak sangat tu...



Dengan hasil jualan sebanyak ini, sudah pasti ada ejen Affiliate yang tersenyum sampai ke telinga... Terutamanya Top Affiliate yang mampu menghasilkan jualan sehingga 5 angka... 



Carta Jualan Affiliate Produk Cabaran 4 Hari (31 Julai - 4 Ogos 2014)


4 Hari berkerja secara santai dan berjaya mendapatkan hasil jualan sehingga 5 angka... Memang murah betul rezeki mereka pada cabaran kalai ini...

Sebenarnya bukannya mudah nak berjaya menghasilkan jualan sebanyak itu, sekiranya kita tidak menggunakan strategi yang betul.. 

Saya melihat pelbagai strategi yang telah dilakukan oleh para ejen untuk berada dalam senarai Top Affiliate tersebut.. Ada ejen yang mempromosikan ebook yang dijual dengan menggunakan strategi pemasaran email, facebook ADS, Twitter, Seni Adwords , SEO, dan sebagainya..... Dan strategi yang terbaru sekali terdapat dalam Produk Niche X Mastery keluaran Persatuan Usahawan Internet Malaysia (PUIM)... 

Produk Niche X Mastery merupakan gabungan beberapa strategi pemasaraan internet yang telah digunakan oleh kebanyakan Usahawan Internet di Malaysia... Dan kesemua strategi ini terbukti telah berjaya dipraktikkan.. Terdapat beberapa testimoni daripada mereka yang telah berjaya menjana pendapatan yang lumayan setelah menggunakan strategi-strategi tersebut...

Jom baca senarai Testimoni tersebut menerusi pautan berikut:



Testimoni ini turut diperkukuhkan lagi dengan hasil-hasil jualan yang berjaya diperolehi oleh para pembeli Produk Niche X Mastery... Antara testimoni menarik yang dapat saya kongsikan ialah:

Zeo Unic berjaya berada dalam senarai Top 5 Cabaran Affiliate  Rujukan Peperiksaan Online Penolong Penguasa Kastam W27, dengan jumlah nilai jualan sebanyak RM8,880

Saimi Ramlan @ Hati Putera berjaya berada dalam senarai Top 10 Cabaran Affiliate  Rujukan Peperiksaan Online Penolong Penguasa Kastam W27, dengan jumlah nilai jualan sebanyak RM4,220

Tok Puteh berjaya berada dalam di tempat ke 2 Cabaran Affiliate Rujukan Peperiksaan Online Penolong Penguasa Kastam W27, dengan jumlah nilai jualan sebanyak RM10,920

dan terdapat banyak lagi testimoni kejayaan para pembeli Produk Niche X Mastery,  yang tidak dapat untuk saya tunjukkan kesemuanya menerusi blog ini.. 

Apabila saya membaca testimoni-testimoni kisah kejayaan mereka... Rasa rugi pula sebab Tak Beli Produk Niche X Mastery lebih awal.. 

"Kalaulah saya beli Produk Niche X Mastery lebih awal seperti mereka, mungkin saya juga berpeluang untuk bersaing dalam Top 20 Cabaran Affiliate Rujukan Peperiksaan Online Penolong Penguasa Kastam W27..."

Ini antara bisikan yang terbit dari lubuk hati saya... Tapi apa nak buat, Bukan rezeki saya pada ketika ini... Sebelum ini tak terfikir pun nak membeli Produk Niche X Mastery ..

Tetapi apabila dah melihat sendiri testimoni kejayaan rakan-rakan blogger yang telah mempraktikkan strategi-strategi pemasaran yang terdapat dalam Produk Niche X Mastery,  rasa tak sabar nak beli produk ini... Kalau boleh nak beli Produl pemasaran ini sekarang juga... ;) 

Supaya dalam cabaran Affiliate yang akan datang, bolehlah merasa lebih banyak email bertuah (macam dekat bawah ini) menerjah masuk ke Mailbox saya... Harap-harapnya macam tulah...  

Antara email bertuah yang menerjah masuk ke Mailbox saya... Komisyen Produk Pakej W27 Kastam..

Antara email bertuah yang menerjah masuk ke Mailbox saya... Komisyen Produk Pakej W27 Kastam..


Persediaan untuk Menyertai Cabaran Affiliate  Tim Infokerjaya yang seterusnya

Pada hujung Bulan Ogos ini, akan ada lagi satu peperiksaan Online SPA (Berdasarkan Takwim Peperiksaan Online SPA... Cabaran Affiliate pada kali ini dijangka lebih sengit berbanding Cabaran Affiliate Rujukan Peperiksaan Online Penolong Penguasa Kastam W27.. 

Berdasarkan rekod jualan tahun-tahun lepas, ramai ejen affiliate yang mampu menghasilkan jualan melebihi 5 angka.. Jom tengok rekod jualan dalam gambar di bawah:


Sumber : Klik Di Sini

Rekod jualan tertinggi pada tahun sebelum ini untuk cabaran Affiliate yang akan datang boleh mencapai sehingga RM65,875.00.. Menarik bukan?.. 

Jadi, potensi untuk cabaran Affiliate akan datang jauh lebih besar... Nak berjaya dapat jualan yang banyak perlukan strategi yang telah dilakukan oleh usahawan-usahawan internet yang telah terbukti berjaya.. 

Disebabkan itu, kenapa saya dan anda perlu mendapatkan dalam Produk Niche X Mastery keluaran Persatuan Usahawan Internet Malaysia (PUIM).. 

Walaupun pada hari ini mungkin anda tidak pandai membuat laman web, tidak pandai menghasilkan blog, tidak pandai menulis blog, dan sebagainya.. Tetapi dengan panduan yang terdapat dalam Produk Niche X Mastery, In Shaa Allah kita mampu melakukannya..

Ini kerana 90% Peserta Berjaya Buat duit setelah membeli Produk Niche X Mastery.. Untuk maklumat lanjut, boleh klik pada banner di bawah..


Sumber : Klik Di Sini

Semoga entri ini bermanfaat kepada rakyat Malaysia yang berminat untuk meningkatkan sumber pendapatan, dalam keadaan kos sara hidup yang semakin meningkat pada hari ini.. 

Perkara yang baik itu datangnya daripada Allah S.W.T dan perkara yang tidak baik itu datangnya daripada kelemahan saya sendiri sebagai HambaNYA... Walaahualam.. 

Sekian sahaja daripada saya pada kali ini.. Sekiranya anda memerlukan sumber rujukan lain untuk memahami affiliate, saya syorkan anda membaca pada pautan-pautan yang saya senaraikan di bawah:


0 comments:

Catat Ulasan

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra