Rabu, 7 Jun 2023

10 Panduan Paling Laris - May 2023

with 2 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Pejam celik pejam celik.. dah masuk bulan Jun 2023!

Alhamdulillah.. keadaan ekonomi Malaysia juga bertambah semakin baik!
Menurut kenyataan akhbar dari Kementerian Kewangan Malaysia, ekonomi di Malaysia berkembang sebanyak 5.6%.. lebih tinggi daripada apa yang diunjurkan (sekitar 4-5%)

Perkembangan ini disokong oleh pengembangan perbelanjaan isi rumah, aktiviti pelaburan berterusan, pasaran buruh yang bertambah baik dan aktiviti pelancongan yang lebih tinggi!

Harap-harapnya semuanya akan bertambah baik!

Baiklah, macam biasa... Setiap awal bulan, pihak Klikjer.com akan berkongsikan carta TOP 10 Panduan yang paling laris sepanjang bulan lalu...

Jadi, disini kami nak kongsikan CARTA TOP 10 EBOOK BESTSELLER BULAN MAY 2023...

Jom kita tengok!


CARTA TOP 10 BESTSELLER @ MEI 2023
(Boleh klik pada setiap gambar ebook dibawah jika mahu info lanjut)

Pada Bulan Mei 2023 nampaknya seperti biasa panduan Rahsia Lulus Temuduga Kerja Kerajaan terus mendominasi carta

Kemudian diikuti pula panduan yang sentiasa dapat mengekalkan kedudukannya dalam Top 5 terbaik carta iaitu.. Bisnes Seller. dan juga Panduan Memulakan Bisnes Bakeri Dari Rumah selesa berada di tangga yang ke 3.

Berita yang cukup mengejutkan iaitu panduan kesukaan saya,  www.JutawanHomestay.com melonjak ke tangga ke 4 carta. Sememangnya di luar jangkaan. Disebabkan panduan ini antara panduan paling mahal terbitan Klikjer... Tapi disebabkan isi kandungannya yang sangat bermanfaat, menjadikan Panduan ini tetap laris di pasaran...

Seterusnya Ebook Bisnes Tudung ditangga yang ke lima, manakala panduan Rahsia Kambing di tangga yang ke keenam.

Waktu musim panas ini dapat minum air balang akan dapat menghilangkan dahaga. Jadi tak mustahil  Ebook Bisnes Air Balang terus mendapat sokongan padu daripada seluruh rakyat Malaysia untuk berada di tangga ke 7 carta.

Panduan yang baru sahaja diterbitkan pula iaitu Rahsia Bisnes Sabun, berada di tangga yang ke 8 pada kali ini dan seterusnya diikuti pula oleh  Ebook Ikan Tilapia di tangga yang ke 9 dan akhir sekali ialah panduan Bisnes Aiskrim berada di tangga yang ke sepuluh. 

Untuk melihat lain-lain Panduan terbitan Klikjer.com, boleh klik pada butang dibawah!



Istimewa untuk anda pembaca blog ini... Saya ada menyediakan bonus untuk setiap pembelian mana-mana ebook keluaran Klikjer menerusi link affiliate saya. Untuk melihat bonus apa yang kami sediakan? Boleh klik pada button di bawah:


Semoga bermanfaat.. 

 
Info Berkaitan:

2 ulasan:

  1. Rasa macam nak beli je panduan yang no.4 tu. Mana tahu kot-kot lepas ni boleh jadi jutawan. hehehehe

    BalasPadam
  2. Testimoni saya tentang bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin bertemu dengan orang yang ingin menyertai Illuminati hebat sebagai ahli hebat Illuminati yang mahukan saya sebagai ahli hebat. Namanya ialah Lord Felix Morgan. Bantulah saya memulihkan hidup saya dari peringkat kematian. Dilepaskan selepas kira-kira 2 tahun dan enam bulan. Selepas dikhianati oleh begitu ramai ahli Illuminati. Selama bertahun-tahun saya putus asa dan kewangan dalam tanah. Tetapi suatu hari semasa melayari internet saya terjumpa jawatan Illuminati Lord Felix Morgan yang hebat dan ia mengatakan bahawa jika anda adalah salah seorang Illuminati yang hebat anda boleh menjadi terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup. Saya menghubunginya dan menerangkan segala-galanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar ahli besar untuk membantu saya bermula dan saya telah dimulakan ke dalam Tata Dunia Illuminati. Selepas itu, mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa selepas inisiasi, ahli baharu akan diberi ganjaran wang tunai $1,000,000. Dengan bantuan Lord Felix Morgan. Saya telah dimulakan sepenuhnya sebagai ahli penuh Illuminati. Jika nasihat anda ialah anda pernah mencuba penipu sebelum ini atau sedang, terpulang kepada saya untuk membantu anda menyertai, jadi cuba Lord Morgan. Ia adalah peluang terbaik anda untuk menjadi apa yang anda inginkan dalam kehidupan masa depan anda. Hubungi beliau di WhatsApp +2348055459757 atau e-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra