Sabtu, 25 September 2021

Ini 10 Ebook Paling Laris Bulan Lalu (Ogos 2021)

with 1 comment
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..



Apa khabar semua?

Harapnya sihat selalu!



Apa ya berita yang menarik minggu ini bagi anda?



Bagi saya... berita yang menarik minggu ni adalah pasal "burger syukor" yang terjual 1 juta biji sebulan, dan juga kisah pengasas web shopee yang kini menjadi orang paling kaya di Singapura dengan nilai kekayaan lebih RM 82 billion.



Kalau berminat nak tahu, bolehlah try search kat google pasal berita tu.. :)



Seperti biasa, di Klikjer.com akan dikongsikan sedikit info tentang 10 Ebook Terbitan Klikjer yang paling laris sepanjang bulan Ogos 2021 yang lalu!



Jom kita tengok!


10 PANDUAN PALING LARIS BULAN OGOS 2021
(Klik Pada Gambar untuk mendapatkan info yang lebih jelas)



Ah ha! Itulah dia 10 ebook Top 10 yang paling laris sepanjang bulan lalu.

Untuk lihat ebook-ebook terbitan klikjer yang lain, boleh klik pada butang dibawah! Klikjer.com



Istimewa untuk anda pembaca blog ini... Bermula pada bulan Februari 2021, saya ada menyediakan bonus untuk setiap pembelian mana-mana ebook keluaran Klikjer menerusi link affiliate saya. Untuk melihat bonus apa yang kami sediakan? Boleh klik pada button di bawah:




Semoga bermanfaat..

1 ulasan:

  1. Testimoni saya tentang bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin bertemu dengan orang yang ingin menyertai Illuminati hebat sebagai ahli hebat Illuminati yang mahukan saya sebagai ahli hebat. Namanya ialah Lord Felix Morgan. Bantulah saya memulihkan hidup saya dari peringkat kematian. Dilepaskan selepas kira-kira 2 tahun dan enam bulan. Selepas dikhianati oleh begitu ramai ahli Illuminati. Selama bertahun-tahun saya putus asa dan kewangan dalam tanah. Tetapi suatu hari semasa melayari internet saya terjumpa jawatan Illuminati Lord Felix Morgan yang hebat dan ia mengatakan bahawa jika anda adalah salah seorang Illuminati yang hebat anda boleh menjadi terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup. Saya menghubunginya dan menerangkan segala-galanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar ahli besar untuk membantu saya bermula dan saya telah dimulakan ke dalam Tata Dunia Illuminati. Selepas itu, mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa selepas inisiasi, ahli baharu akan diberi ganjaran wang tunai $1,000,000. Dengan bantuan Lord Felix Morgan. Saya telah dimulakan sepenuhnya sebagai ahli penuh Illuminati. Jika nasihat anda ialah anda pernah mencuba penipu sebelum ini atau sedang, terpulang kepada saya untuk membantu anda menyertai, jadi cuba Lord Morgan. Ia adalah peluang terbaik anda untuk menjadi apa yang anda inginkan dalam kehidupan masa depan anda. Hubungi beliau di WhatsApp +2348055459757 atau e-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra