Khamis, 15 Mac 2018

Tempahan Hadiah Hari Guru 2018 sudah di buka

with 9 comments
Tempahan Hadiah Hari Guru 2018 sudah di buka...

Ya!!! Kali ni kami terpaksa buka tempahan Hadiah Hari Guru Lebih Awal supaya tak jadi macam peristiwa tahun lepas...

Dekat-dekat nak hari guru ramai customer buat tempahan di saat-saat akhir... Sehingga tak menang tangan kami nak siapkan tempahan pelanggan...

Tempahan Hadiah Hari Guru 2018 sudah di buka
 Tempahan Hadiah Hari Guru 2018 sudah di buka


Jadi, ada tempahan pelanggan yang terpaksa kami poskan selepas hari guru.. Itu pun atas permintaan pelanggan yang nak juga beli Hadiah hari guru daripada kami, walaupun Hari guru dah lepas....

#Sedih... 

Sepatutnya Cikgu dapat Hadiah Hari Guru semasa hari guru... Semasa saling bertukar-tukar hadiah... Semasa anak murid ucapkan Hari guru disusuli dengan pemberian hadiah....

Ya!! Itu yang sepatutnya...

Tapi nak buat macam mana... Dah kami dapat tempahan di saat-saat akhir pada ketika itu.... Ada yang Esok nak hari guru, hari ni baru buat  tempahan....

Ada yang menyedihkan lagi.... Pagi ni sambutan hari guru di sekolah.. Pagi ni baru hubungi kami nak tempah hadiah hari guru.... 

Sekiranya perkara tersebut berlaku lagi.... Kami nak mohon ampun Maaf banyak-banyak.... Sebab kami nak siapkan tempahan pelanggan, sekurang-kurangnya memakan masa separuh hari...

Kemudian nak poskan lagi kepada pelanggan... Pos laju pun ambil masa sekurang-kurangnya sehari baru boleh sampai kepada pelanggan... Itu pun bergantung kepada masa kutipan bungkusan yang di pos....

Jadi, untuk mengelakkan daripada perkara yang sama berulang lagi untuk Hari Guru kali ini... 

Jom... Buat tempahan Hadiah hari guru lebih awal...

Boleh tengok contoh-contoh Hadiah Hari Guru di bawah untuk buat tempahan..

Hadiah hari Guru versi English
Hadiah hari Guru versi English
Hadiah hari Guru English Style

Hadiah hari Guru Mini goodies bag Khat Kufi
Hadiah hari Guru Mini goodies bag Khat Kufi

Hadiah hari Guru 2018 Khat Kufi

Tempahan Hadiah hari Guru 2018 Khat Kufi

Tempahan Hadiah hari Guru 2018 Khat Kufi

Tema hari Guru 2017 Khat Kufi

 Hadiah hari Guru Khat Kufi
 Hadiah hari Guru Khat Kufi

Untuk buat tempahan Awal... sila #Hubungi

 Norsuzana Zakaria, 0165426627..
 Norsuzana Zakaria, 0165426627..
 Norsuzana Zakaria, 0165426627..

P/S : Sila tag rakan-rakan anda yang rajin beli hadiah hari guru...


Selain Hadiah Hari Guru 2018, kami juga masih ambil tempahan untuk hadiah-hadiah seperti berikut:

Hadiah Hari Lahir
Hadiah Hari Lahir
Hadiah Hari Lahir

Hadiah Hari Ibu/Bapa
Hadiah Hari Ibu/Bapa

Hadiah Perkahwinan
Hadiah Perkahwinan
Hadiah Perkahwinan
Hadiah Perkahwinan

Hadiah Hari Ulang Tahun Perkahwinan
Hadiah Hari Ulang Tahun Perkahwinan
Hadiah Hari Ulang Tahun Perkahwinan

Hadiah Penghargaan atau Persaraan
Hadiah Penghargaan atau Persaraan
Hadiah Konvokesyen
Hadiah Konvokesyen
Hadiah Konvokesyen
Hadiah Konvokesyen
Hadiah Konvokesyen

Anak kedua kami Adam bersama hasil kreativiti Isteri Saya

Artikel tentang isteri saya pernah disiarkan dalam Akhbar Harian Metro..

Antara Testimoni Pelanggan

Untuk buat sila Hubungi :

 Norsuzana Zakaria, 0165426627..
 Norsuzana Zakaria, 0165426627..
 Norsuzana Zakaria, 0165426627..

Atau Layari Fanpage kami : https://www.facebook.com/pelangicraft 

P/S : Jangan Lupa Like sekali yer... TQ ;)



Info Berkaitan:


9 ulasan:

  1. kreatifnya isteri tuan. Inshaallah, nanti boleh la tempah.

    BalasPadam
  2. Saya dah ws..mohon reply admin..hehe

    BalasPadam
  3. Semua design ada keunikkan dia yang tersendiri. Boleh tempah awal

    BalasPadam
  4. semua cantik2.. satu karya yang unik , compom boleh jual punya..

    BalasPadam
  5. Waa cantik2. Hadiah untuk lecturer pun boleh ni. Lembut sikit hati SV nak mark thesis. hihih

    BalasPadam
  6. kreatiflah isteri..semua cantik-cantik.

    BalasPadam
  7. Sangat2 kreatif, dan cantik2 belaka

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower


Info Terkini!! (Wajib Baca)

Pembaca Paling Mesra