Khamis, 12 Oktober 2017

#MyCyberSale2017 Tak ada ke yang nak bagi Diskaun 100% ??

with 0 Comment
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..


Saya percaya semua orang dah tahu sekarang ni sedang berlangsung MYCYBERSALE 2017 (9-13 Okt 2017)

Satu soalan cepu emas yang saya terima berkaitan #MyCyberSale2017


"#MyCyberSale2017 Tak ada ke Diskaun 100%??"


Mungkin disebabkan terlalu Excited melihat harga-harga diskaun 
yang sedang berleluasa di internet di kebanyakan laman web..

Ada sesetengah orang merasakan, mungkin tak cukup dengan tawaran yang diberikan seperti berikut:


Mereka nak lebih lagi... 

bagi mereka dah alang-alang nak bagi diskaun, takkanlah setakat 90%, 80%, 67%, 50% dll..

Kalau boleh bagi lah diskaun sehingga 100%.. Bagi percuma terus..
Bukan selalu pun.. Setahun sekali jer... Hahahaha..

Agak-agak ada ke syarikat yang berani bagi diskaun sampai macam tu sekali??

Huhuhu.... mencabar juga nak jawab soalan ni...

Baiklah kalau nak produk percuma memang ada..
Tapi kenalah pandai mencari..

Contohnya...

Contoh Senarai Laman web yang ada memberikan Produk secara Percuma

Berikut merupakan contoh Laman web yang ada memberikan Produk secara Percuma:
-> http://bit.ly/2y4szmG
-> http://bit.ly/2lRvCYf
-> http://bit.ly/2hCn9aN
-> http://bit.ly/2gxq6cM

Selain percuma, ada juga laman web yang menyediakan
kupon diskaun... Yang ni pun kena pandai cari juga..

Contoh Laman web yang ada menyediakan Kupon Diskaun

Sebagai contoh dekat laman web ini -> http://bit.ly/2ybkcFM

Ada 4 jenis kupon diskaun disediakan..

1) masukkan kod kupon: rk50
potongan RM50, sah sehingga 12 Oktober , 11:59 malam

2) masukkan kod kupon: rk40
potongan RM40, sah sehingga 15 Oktober , 11:59 malam

3) masukkan kod kupon: rk30
potongan RM30, sah sehingga 18 Oktober , 11:59 malam

4) masukkan kod kupon: rk20
potongan RM20, sah sehingga 31 Disember, 11:59 malam


Jadi, anda boleh pilih nak gunakan kod kupon yang mana satu?

Tapi, setiap kod kupon tersebut ada jangka masanya..

So, kesimpulannya kena pandai cari peluang untuk dapatkan harga murah sempena MYCYBERSALE 2017 (9-13 Okt 2017)

Kena pandai cari.. Kalau tak cari mana nak jumpa!!

Sekian,

Semoga bermanfaat


0 comments:

Catat Ulasan

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra