Selasa, 10 Oktober 2017

Anda Teringin nak bina Web Ecommerce sendiri seperti LAZADA?? Ini jawapannya..

with 7 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..


Siapa yang tak kenal laman web Lazada.com.my

Sebut sahaja Lazada saya rasa semua orang kenal... Tak kira lah golongan tua, muda, remaja, golongan atasan, golongan bawahan, golongan berhaluan kanan, golongan berhaluan kiri... Saya rasa semua orang kenal Lazada..

Kalau tak kenal juga, meh tengok gambar dekat bawah ni... Inilah rupa laman web Lazada.com.my

Sumber : Lazada.com.my


Menarik tak laman Web Lazada??..
Menarikkan... ;) 

Anda Teringin ke nak bina Web Ecommerce sendiri seperti LAZADA??

Besar betul hajat tu kan...
Tapi tak salah berimpian besar.. Memang itulah yang sebaiknya pun..

Sebenarnya hajat anda untuk memiliki laman web Ecommerce sendiri boleh menjadi kenyataan..

Anda  boleh belajar sendiri melalui video yang dihasilkan oleh sahabat saya. Video ini boleh anda muat turun secara percuma DI SINI -> www.ordersini.com

Tapi, sebelum tu saya nak minta tolong anda Maafkan sahabat saya ni, kalau presentation dia kampung sikit, Ambil yang mana baik dan berguna dan cuba praktikkan ok.

Sekali lagi, jangan lupa dapatkan bina Web Ecommerce sendiri seperti LAZADA -> www.ordersini.com


Sedikit View tentang Web Ecommerce sendiri seperti LAZADA


BORONG iphone 7 PLUS*NEW ORIGINAL IMPORTED FULL SET
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

PAKEJ BORONG IPHONE 7*NEW ORIGINAL IMPORTED FULL SET 
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

BORONG iphone 6s PLUS*NEW ORIGINAL IMPORTED FULL SET
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

BORONG iphone 6s*NEW ORIGINAL IMPORTED FULL SET
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

BORONG iphone 6*NEW ORIGINAL IMPORTED FULL SET
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)


BORONG IPHONE 5S*NEW ORIGINAL IMPORTED FULL SET
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

BORONG IPHONE 5*NEW ORIGINAL IMPORTED FULL SET
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)


IPHONE 7PLUS 128GB(ROSE GOLD)

(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)


Sumber : Klik Di Sini

IPHONE 7
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)
Sumber : Klik Di Sini 

IPHONE 7 32GB*NEW ORIGINAL IMPORTED FULL SET
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)
Sumber : Klik Di Sini 

IPHONE 7+ 256GB*NEW ORIGINAL IMPORTED FULL SET

(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)


Sumber : Klik Di Sini 

IPHONE 6 128GB*2ND ORIGINAL IMPORTED
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

IPHONE 6 64GB*NEW ORIGINAL IMPORTED FULL SET
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

SAMSUNG GALAXY S8
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)


SAMSUNG GALAXY S8+
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

OPPO R9S 
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

OPPO R9S PLUS
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

VIVO V5PLUS 64GB*NEW ORIGINAL FULL SET
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

HUAWEI P10 32GB*NEW ORIGINAL
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

HUAWEI 53II 8GB*NEW ORIGINAL FULL SET
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

VIVO V5 PLUS
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

IPHONE 5 16GB*2ND ORIGINAL IMPORTED
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

SAMSUNG GALAXY NOTE5 64GB
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

SAMSUNG GALAXY S2 16GB*REFURBISHED FULL SET.
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

SAMSUNG GALAXY NOTE 8
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

MYTV DECODER | MYFREEVIEW MALAYSIA
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

REMAX DATA CABLE LESU
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

SERVIS WEBSITE DROPSHIP ALIEXPRESS | LUBUK DIGITAL
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

SIMKAD WEBE (BLACKLIST)
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

AGENT TOPUP DIPERLUKAN
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

BUNTING ONEXOX
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

BUNTING TOPUP 2X3FT
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)
MAXIS FIBRE
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

LIFETIME DROP OS

LIFETIME LITE OS
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

TEKNIK ADVANCE SNR
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)


TEKNIK FOREX SEBENAR V7
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

VIDEO RAHSIA INCOME AFFILIATE POWER
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)
SERVIS DESIGN ECOVER | LUBUK DIGITAL
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

KELAS ONLINE BELAJAR WEBSITE - BACK TO BASIC
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

TEKNIK PANTAS BINA WEBSITE & WEB ECOMMERCE
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)


TEMPLATE ASAS MINISITE | LUBUK DIGITAL
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

SISTEM AFFILIATE LITE V2 | LUBUK DIGITAL
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)


TINGKATKAN WEBSITE TRAFFIC
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

FORMULA ROKET INSTA
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

SOFTWARE AUTOPOST FB
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

PEMASARAN FACEBOOK BRANDING DAN MARKETING TANPA KOS
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

KERJA DARI RUMAH: PANDUAN LENGKAP
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

MENSIVE HAIR CARE SET
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

MINYAK HERBA ASMAK
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

ROYAL SWEETENER STEVIA
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

PEKEJ KOMBO BASIC BELLEZA (BELLEZA COLLAGEN+GARAM BUKIT 7 HERBA)
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)


DEXANDRA PERFUME FOR HER
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)


DE'XANDRA PERFUME
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

PRODUK MESRA WUDUK DAN SOLAT (NURRAYSA)
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

MENSIVE POMADE
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

IVMIST
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)

TAMBAH PENDAPATAN SEBAGAI EJEN DROPSHIP MADU
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)


SET PENGURUSAN JENAZAH
(Klik pada Gambar untuk paparan yang lebih jelas)


Dan banyak lagi....

Saya rasa cukup dulu setakat itu perkongsian saya pada kali ini.. sebagai pengenalan tentang laman web https://ordersini.com. Kalau ada masa, lain kali saya akan share beberapa info lagi tentang laman web ini..

Sekian, terima kasih... Semoga bermanfaat..

Info Berkaitan:




7 ulasan:

  1. Memiliki web ecommerce sendiri menepati ciri-ciri website standard. Setakat ini hanya mampu memiliki blog. Inysa-Allah suatu hari nanti web pula.

    BalasPadam
  2. Ide cemerlang tu kak,,
    Aku juga nak ngembangin bisnis Online,,

    BalasPadam
  3. sebaiknya ecommerce jangan ambik produk MLM. banyak merosakkan jika jual di ecommerce.

    BalasPadam
  4. Banyak juga produknya kan. Teringin juga untuk buat kedai online sendiri tapi tak tau nak jual apa..

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra