Jumaat, 1 September 2017

Iklan Jawatan Kosong Pegawai Tadbir Diplomatik (PTD) M41 2017

with 0 Comment
Ambilan Pegawai Tadbir Diplomatik (PTD) M41 tahun 2017 telah di buka. Kepada yang berminat untuk memohon jawatan ini, bolehlah layari laman web Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia (SPA) menerusi pautan di bawah:


Atau anda boleh baca syarat-syarat untuk memohon jawatan ini menerusi iklan berikut:

Iklan Jawatan Kosong Pegawai Tadbir Diplomatik (PTD) M41 2017
Iklan Jawatan Kosong Pegawai Tadbir Diplomatik (PTD) M41 2017

Dalam ambilan Pegawai Tadbir Diplomatik (PTD) M41 kali ni melibatkan 400 kekosongan jawatan. Pastinya ini merupakan satu berita yang menggembirakan untuk anda. 

Berdasarkan statistik permohonan dan pengambilan jawatan PTD pada tahun-tahun sebelum ini, menunjukkan persaingan yang sangat tinggi. Walaubagaimanapun, dengan adanya 400 kekosongan jawatan ini,  peluang anda untuk mendapatkan jawatan ini tetap ada.

Jadi, jangan lepaskan peluang ini. Mohon jawatan ini secara online dengan kadar segera menerusi laman web http://spa.gov.my

Tarikh tutup permohonan adalah sebelum atau pada 3 September 2017 (Ahad) jam 11.59 malam.

Peperiksaan Online Pegawai Tadbir Diplomatik (PTD) M41

Selepas anda mengisi borang permohonan Pegawai Tadbir Diplomatik (PTD) M41 secara online di laman web SPA, biasanya dalam masa terdekat anda akan dipanggil untuk menduduki peperiksaan Online Pegawai Tadbir Diplomatik (PTD) M41.

Tapi anda tidak perlu risau! Sebab Tim Infokerjaya ada menyediakan Pakej Rujukan peperiksaan Online Pegawai tadbir dan Diplomatik sejak tahun 2009 lagi.
rujukan_pegawai_tadbir_diplomatik_M41_2017
Pakej Rujukan peperiksaan Online Pegawai tadbir dan Diplomatik

Yang menariknya tentang pakej rujukan ini, ia sentiasa diupdate dari semasa ke semasa mengikut format terkini Peperiksaan Online Pegawai tadbir dan Diplomatik.

Jadi, anda tidak perlu risau tentang format terkini atau tentang soalan apa yang akan ditanya?. Sebab Tim Infokerjaya akan menyediakan Rujukan terbaik untuk anda sebagai persediaan menghadapi Peperiksaan Online Pegawai tadbir dan Diplomatik. 

Sekiranya anda berminat untuk menjadi antara orang yang terawal mendapatkan Pakej Rujukan peperiksaan Online Pegawai tadbir dan Diplomatik yang terkini, saya syorkan anda mengisi nama dan email di laman web berikut: 

"Selain berpeluang mendapatkan Pakej Rujukan peperiksaan Online Pegawai tadbir dan Diplomatik yang terkini, anda juga berpeluang untuk mendapat rujukan-rujukan lain tentang PEPERIKSAAN ONLINE SPA, Tips Menulis RESUME, dan Tips TEMUDUGA yang boleh diperolehi secara percuma menerusi laman web tersebut."
Info Berkaitan:

0 comments:

Catat Ulasan

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra