Khamis, 6 Oktober 2016

Komisyen Rahsia UBER di bayar pada setiap hari Jumaat.. TAPI..

with 8 comments

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Syukur Alhamdulillah... sehingga kini masih lagi konsisten berjaya mendapatkan komisyen melalui rahsiauber.com

Sebenarnya baru saya perasan, komisyen-komisyen yang diperolehi menerusi laman web rahsiauber.com dibayar pada setiap hari Jumaat

Sebagai bukti, boleh tengok tarikh pada 2 komisyen terakhir yang saya terima iaitu satu pada 23 Septermber 2016 (hari Jumaat) dan satu lagi pada 30 September 2016 (Juga hari Jumaat). 

Komisyen rahsiauber.com bertarikh 23 September 2016
Komisyen rahsiauber.com bertarikh 30 September 2016


Jadi, lepas ni kalau teringin nak dapatkan lebihan rezeki pada setiap hari Jumaat, kenalah rajin promosikan laman web rahsiauber.com. Siapa yang rajin buat promosi, In Shaa Allah ada rezeki di situ.. Dapat RM40 seminggu pun kira oklahkan? Siapa nak bagi duit banyak tu? Betul tak?  

TAPI... Jangan salah sangka... 

Komisyen yang diterima daripada laman web RahsiaUber(dot)com tak sama dengan komisyen yang diterima daripada UBER setiap kali anda memperkenalkan Driver UBER kepada pihak syarikat.

Komisyen UBER akan dibayar setiap kali pemandu yang anda perkenalkan kepada UBER selesai melakukan 25 trip perjalanan. Tak kisahlah berapa lama tempoh yang berjaya dilakukan oleh setiap driver UBER untuk melengkapkan 25 perjalanan tersebut.

Kalau ada driver UBER yang anda perkenalkan kepada pihak syarikat mampu buat 25 trip dalam tempoh 3 hari, jadi dalam tempoh 3 hari lah anda boleh mendapat komisyen daripada UBER.

Sumber : Klik Di Sini

Dalam gambar tersebut, salah seorang Introducer UBER berjaya menjana pendapatan sebanyak RM250 setelah Driver UBER yang beliau perkenalkan kepada syarikat selesai melengkapkan 25 trip perjalanan.

Yurp! Selesai jer buat 25 trip perjalanan, orang yang bertanggungjawab memperkenalkan driver UBER tersebut kepada pihak syarikat akan mendapat komisyen. Selagi Driver-driver UBER yang kita perkenalkan kepada pihak syarikat masih bekerja dengan UBER, selagi itu kita masih boleh mendapat komisyen.

Dan yang menariknya... Sekiranya terdapat lebih ramai driver UBER yang berjaya kita perkenalkan kepada pihak syarikat, potensi pendapatan kita juga akan menjadi semakin besar.


Antara Rekod Tertinggi bayaran yang diterima oleh Introducer UBER
Sumber : Klik Di Sini

Contohnya.. Dalam gambar di atas menunjukkan antara rekod komisyen tertinggi yang diterima oleh salah seorang Introducer UBER.. Bayaran di terima 3 kali dalam masa satu bulan, iaitu pada 2 Mac 2016 sebanyak RM200, 5 Mac 2016 sebanyak RM10,000 dan 9 Mac 2016 sebanyak RM20,000.

Dalam masa sebulan boleh dapat sampai 3 kali bayaran komisyen. Cuba anda bayangkan kalau gaji anda dibayar 3 kali sebulan. Tentu bestkan? Dan Yang lebih best lagi 2 daripadanya adalah 5 angka. 

Inilah keunikan buat duit dengan Rahsia UBER. Asalkan Driver UBER yang anda perkenalkan telah selesai melakukan 25 perjalanan, anda akan terus mendapat bayaran. Ianya tak sama dengan bayaran Komisyen Rahsia UBER yang hanya dibayar pada stiap hari Jumaat. Harap maklum. 


"Komisyen Rahsia UBER di bayar pada setiap hari Jumaat.. TAPI Komisyen UBER dibayar setiap kali driver UBER yang kita perkenalkan kepada syarikat berjaya melakukan 25 trip Perjalanan."

Sekiranya anda berminat nak tahu dengan lebih lanjut tentang cara Buat Duit Dengan Uber tanpa perlu keluar Rumah, saya syorkan anda layari laman web ini:

8 ulasan:

  1. Oo mcm tu rupanya..kira drive kena bt 25 trip bru bleh komisen ya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya... driver Uber kena buat minimum 25 trip perjalanan sebelum introducer dapat komisyen..

      Padam
  2. oo camtu caranya. tapi memang masyuk la

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah.. ada sedikit rezeki melalui blog...

      Padam
  3. Syukur la setiap Jumaat ada sahaja rezeki yang Allah berikan melalui komisyen uber kan?

    BalasPadam
  4. tahniah, dengan promosikan service uber pun boleh dpt komisen

    BalasPadam
  5. Rezeki usaha kuat dan tak knal putus asa...puluh2 ribu juga hasilnya...

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra