Isnin, 8 Jun 2015

Laman Web yang Menawarkan Komisyen Affiliate 100%

with 6 comments

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Dah lama saya tak update blog... Tentu ada pembaca yang merindui hasil tulisan saya... Betul tak? 

Hehehe... Belum apa-apa dah syok sendiri.. ;)

Sepanjang saya tak berkesempatan nak update blog ni, ada bermacam-macam perkembangan semasa berlaku, samada di Malaysia atau di luar negara..  Syukur Alhamdulillah... Saya berkesempatan mengikuti perkembangan-perkembangan tersebut... Sekurang-kurangnya tidaklah menjadi seperti katak di bawa tempurung... Walaupun sibuk dengan urusan kerja dan keluarga, sampai langsung tak tahu isu semasa... Mujur saya tak macam tu..

Walaupun bukan semua benda saya tahu... Tapi adalah tahu sikit-sikit apa yang sedang berlaku di luar sana..

7 Jun 2015 - Barcelona menewaskan Juventus 3-1 untuk menjulang Piala Liga Juara-Juara Eropah
Tahniah diucapkan kepada penyokong-penyokong pasukan Barcelona, kerana pasukan kesayangan mereka berjaya menjulang Piala Liga Juara-Juara Eropah... Piala yang menjadi buruan kelab-kelab bola sepak terbaik dunia.. Kepada penyokong pasukan Juventus, jangan bersedih atas kekalahan tersebut... Boleh cuba lagi dalam cabaran akan datang. Saya merupakan penyokong atas pagar. Sebab saya merupakan penyokong bagi kedua-dua pasukan ini. 
  • EPL-Chelsea
  • Liga Spain - Barcelona
  • Liga Italy - Juventus

Apabila pasukan-pasukan pilihan saya ni bertemu, saya tak tahu nak sokong yang mana satu... Tetapi disebabkan saya penyokong setia Lionel Messi dan Argentina, sudah tentu saya lebih kuat menyokong pasukan Barcelona berbanding Juventus... ;)

6 Jun 2015 - Majlis Perkahwinan Blogger Cantik Manis Hanis Zalikha dan pasangan hidupnya Hairul Azreen
Kepada Hanis Zalikha dan pasangannya, saya ucapkan tahniah.. Selamat Pengantin Baru.. Semoga ikatan perkahwinan yang dibina berkekalan hingga ke akhir hayat... Lepas ni tunggu majlis Perkahwinan Fatin Liyana pula.. ;) 

5 Jun 2015 - Ranau, Sabah dilanda gempa bumi 6.0 Richter
Kepada mangsa-mangsa Gempa Bumi di Ranau Sabah, saya ucapkan takziah... Diharap ahli keluarga mangsa dapat bersabar menerima berita kematian insan-insan tersayang... Anggaplah ini sebagai salah satu ujian daripada Allah S.W.T, untuk hamba-hambanya... 
Setiap musibah yang berlaku dalam hidup kita pasti ada hikmah disebaliknya... Hanya Allah yang lebih mengetahui disebalik setiap kejadian tersebut... 
Marilah kita sama-sama doakan, semoga rakan-rakan kita yang lain di Ranau dan sekitar negeri Sabah terselamat daripada bencana alam tersebut...  

5 Jun 2015 - Polis minta Tun Mahathir berhenti berucap pada majlis di PWTC
Harap politik di Malaysia lebih bersifat demokrasi.. Semoga kita dapat mencari jalan penyelesaian untuk menyelesaikan hutang negara @1MDB.. Itu sahaja harapan kami rakyat Malaysia.. Kami nak anak-anak cucu kami dapat menikmati kehidupan dan keselesaan tinggal di bumi Malaysia seperti sekarang.. Kami tak nak disebabkan hutang negara yang keterlaluan, melenyapkan masa hadapan anak cucu kami.. 

Berita-berita Sukan Sea ke 28 (Singapore 2015)...
Good Luck diucapkan kepada pasukan kontinjen Malaysia yang sedang berjuang dalam sukan SEA di Singapura.... Tahniah kepada atlet-atlet yang berjaya membawa pulang pingat emas untuk negara... Kepada yang tidak berjaya memenangi sebarang pingat jangaan bersedih, boleh cuba lagi dalam kejohanan Sukan Sea yang akan datang, atau dalam kejohanan sukan-sukan yang lain.

1 Jun 2015 - Harga Minyak Petrol naik -> RON95 : RM2.05/Liter, RON97 : RM2.35/Liter, DIESEL : RM2.05/Liter
Berkaitan dengan isu minyak pula.. Setiap kali harga minyak naik, pasti ia menjadi satu isu hangat yang diperkatakan di media-media sosial seperti facebook, Twitter dan sebagainya.. Ramai rakyat Malaysia yang tidak berpuas hati setiap kali harga minyak naik. Tetapi, sejauh mana kita dapat mengubah keadaan?. Apabila harga minyak dunia naik, harga minyak di Malaysia pasti akan naik. Kita terpaksa terima keadaan tersebut, walaupun hakikatnya pahit untuk diterima.. 

Untuk menyeimbangi kos sara hidup yang semakin meningkat pula, kita perlu berusaha menambah sumber pendapatan.

Kita tidak boleh lagi bergantung harap kepada sumber pendapatan makan gaji semata-mata (Pendapatan Aktif).. Kita kena pelbagaikan sumber pendapatan.. Kita kena ada sekurang-kurangnya satu pendapatan pasif dan pendapatan berpotfolio.. Kena ada... Tak boleh tak ada... 


Menjana Pendapatan Tambahan Dengan Menjadi Ejen Affiliate

Salah satu cara untuk menghasilkan pendapatan tambahan ialah dengan menjadi Ejen Affiliate, kepada mana-mana laman web Perniagaan.

Sekarang ni terdapat banyak laman web perniagaan yang menyediakan program affiliate. Sesiapa sahaja boleh menyertai program affiliate, tidak kira anda seorang suri rumah tangga sepenuh masa, seorang pelajar sekolah menengah, lepasan SPM yang sedang menunggu keputusan, seorang pelajar Universiti, seorang buruh, seorang peniaga, seorang penjawat awam seperti saya, dan sebagainya.. 

Untuk menyertai program affiliate, ada yang Percuma dan ada yang berbayar.

Setakat ini saya pernah menyertai banyak program affiliate percuma... Dan saya pernah menyertai dua program affiliate yang berbayar.

Apabila anda menyertai mana-mana program Affiliate, secara tidak langsung anda  telah menjadi rakan niaga/egen pemasaran kepada peniaga yang mengendalikan program affiliate tersebut. 

Tugas anda, hanya perlu mempromosikan laman web perniagaan mereka.. dan anda akan dibayar untuk setiap jualan yang tberjaya dihasilkan... Nilai komisyen yang dibayar bergantung kepada program affiliate... Ada program affiliate yang menawarkan komisyen serendah 5% sehingga paling tinggi 100%

Modal yang perlu anda keluarkan berupa sedikit tenaga, idea dan masa untuk tujuan promosi.. 

Banyakke Laman Web yang ada menyediakan program Affiliate?  

Terdapat banyak laman web yang ada menyediakan program affiliate.. Antaranya adalah seperti berikut: 
  1. Ashadee.com
  2. Lazada.com.my
  3. eQurban.com
  4. RahsiaKlikJer.com
  5. Puim.org.my
  6. BuatDuitOnline.net
  7. Agoda.com
  8. ImportdariChina.com
  9. VirtualNiaga.com
  10. MesinJualanInternet.com
  11. RahsiaMenambatSuami.net
  12. i-sina.net
  13. RahsiaTaoBao.com
  14. BisnesBurger.com
  15. RahsiaPenulis.com
  16. TipsKereta.com
  17. bs2ms.com
  18. RahsiaEmas.com
  19. SistemSaham.com
  20. RahsiaUnitTrust.com
  21. RahsiaRumahLelong.com
  22. PanduanMuet.com
  23. DekorasiBajet.com
  24. BakarLemakPantas.com
  25. Advertorial.my
  26. NetKL.com
  27. SuperSaham.com
  28. FastStart.my
  29. FormulaRezeki.com
  30. QuranSaintifik.com
  31. LubukBisnesTudung.com
  32. ResumeKerja.com
  33. Kerja-Kerajaan.com
  34. MesinWang.com
  35. Emelmatik.com
  36. TeknikSeoMerahJambu.com
  37. TerbitEbook.my
  38. RahsiaKuihRaya.com
  39. MasterDropShip30hari.com
  40. SenaraiPembekal.my
  41. PanduanHajiUmrah.com
  42. BisnesAir.com
  43. ResepiRotiCanai.com
  44. RahsiaBun.com
  45. KekCheese.com
  46. RahsiaPutu.com
  47. BuatCupCake.com
  48. JobDirumah.net
  49. Momentumsaham.com
  50. Pelaburanemas.com
  51. FBAffiliateincome.com
  52. Buatduitblog.com
  53. SifuRumahLelong.com
  54. Sistemmenjemputrezeki.com
  55. Bengkelfacebook.com
  56. Mudahhamil.com
  57. Panduancinta.com
  58. Videobuatblog.com
  59. Lubukdesign.my
  60. Bengkeldropship.com
  61. Panduanbajukurung.com
  62. Kursusaffiliate.com
  63. Shoppingcart.my
  64. dan Lain-lain.. 
Terlalu banyak bilangannya, sehingga tidak termampu untuk saya senaraikan kesemuanya.. 

Laman Web yang Menawarkan Komisyen Affiliate 100%




Kebanyakan laman web yang saya senaraikan di atas, menawarkan komisyen affiliate diantara 5% sehingga 60% daripada harga jualan produk.

Tetapi ada satu laman web sahaja yang menawarkan komisyen Affiliate 100% iaitu 
Laman web ini dimiliki oleh seorang usahawan internet terkenal yang bernama Tuan Boon Lee.

Sebelum ini, Tuan Boon Lee telah banyak membantu usahawan-usahawan Internet tempatan membangunkan laman web. Beliau mengambil upah buat Design Laman Web, Design Banner, dan turut menyediakan sistem Autoresponder untuk kegunaan usahawan internet tempatan. Sekiranya anda memerlukan perkhidmatan beliau, anda boleh lawati laman web beliau iaitu:  

Sebelum ini saya juga pernah menggunakan perkhidmatan beliau, untuk membangunkan dua laman web saya iaitu:

Saya menggunakan perkhidmatan beliau untuk Design Laman Web, Header, Domain, Hosting dan Sistem Autoresponder. Ayat Jualan pada laman web dan Content email Marketing saya buat sendiri. Setakat ini saya berpuas hati dengan perkhidmatan yang beliau berikan. 

Ok.. Berbalik semula kepada laman web faststart.my yang menawarkan komisyen Affiliate 100%. Laman web ini dibangunkan bertujuan untuk mempromosikan  Simkad BestMobile secara Online.

Sumber : Klik Di Sini

Laman Web ini turut dilengkapi dengan sistem Autoresponder yang akan menghantar email kepada bakal prospek ejen-ejen affiliate. Bukan bakal prospek Tuan Boon Lee sahaja tau.. Tetapi bakal prospek semua ejen-ejen affiliate.

Sebagai contoh, sekiranya ada prospek yang memasukkan nama, email dan nombor telefon di salah satu daripada 4 link affiliate berikut: 
  1. http://www.faststart.my/hop2.php?ref=clickhere
  2. http://www.faststart.my/hop4.php?ref=clickhere
  3. http://www.faststart.my/hop5.php?ref=clickhere
  4. http://www.faststart.my/hop.php?ref=clickhere


Sumber : Klik Di Sini

Sumber : Klik Di Sini

Prospek tersebut akan menjadi milik anda.. Sistem Autoresponder akan menghantar email berterusan secara automatik kepada bakal prospek anda.  Dalam email tersebut akan mengandungi ayat-ayat jualan berserta link affiliate anda. 

Contoh Email bersiri yang akan dihantar oleh sistem Autoresponder kepada prospek anda.

Setiap kali ada jualan terhasil melalui email berseri yang dihantar oleh sistem autoresponder, anda akan mendapat komisyen sebanyak RM10 (Komisyen 100%).. 


Siapakah bakal Prospek Anda?

Bakal prospek Utama anda ialah Pengguna Simkad Best Mobile sendiri. Pengguna Simkad BestMobile sekarang ni dah semakin bertambah, walaupun baru sebulan Simkad ini dilancarkan.

Pada 26 Mei 2015, pengguna Simkad yang telah diaktifkan dah mencapai 77,777 pengguna. Sekarang ni saya jangka kemungkinan dah ada lebih 100,000 orang pengguna Simkad Best Mobile.

Statistik Pengguna Simkad BestMobile pada 26 Mei 2015.

Saya percaya, kebanyakan pengguna Simkad BestMobile masih belum menggunakan strategi email marketing untuk mempromosikan Simkad ini kepada prospek mereka.

Jadi, kita boleh tawarkan kepada mereka sebuah laman web yang lengkap dengan Ayat Jualan, Sistem Autoresponder, dan Content Email marketing kepada mereka pada harga RM10 sahaja.

1. Pakej Lengkap Laman Web Berharga RM10 

Baiklah saya nak cerita, apa yang bakal anda dapat dengan Pakej Laman Web lengkap berharga RM10.
  • Domain : Tak Perlu (Tapi dapat 2 link Affiliate)
  • Harga Hosting : Tak Pelu
  • Design Laman Web dan Header : Tak Perlu
  • Sistem Autoresponder : Tak Perlu
  • Copywriting (Ayat Jualan) : Tak Perlu
  • Content Email Marketing : Tak Perlu
----------------------------------------------------------------------------
        JUMLAH                            RM10
----------------------------------------------------------------------------

Kalau mereka nak memiliki sebuah laman web lengkap seperti ini, usah bermimpi lah nak dapat harga RM10.. Harga sistem Autoresponder sahaja dah lebih RM10.. Kalau tak percaya, suruh mereka tengok harga pekej laman web di laman-laman web tersebut:

Tapi, admin Teamfaststrat.my boleh bagi harga RM10 sahaja untuk kesemua pakej Tool pemasaran ini.. Menarik bukan?  

Cara nak memiliki Pakej laman Web lengkap berharga RM10 ni tak susah. Anda hanya perlu pergi ke laman web Teamfaststrat.my

1. Klik Pada "Leader Log-In"

2. Klik Pada "Sila Klik Sini Untuk Daftar!"

3. Ikut Arahan yang terdapat di laman web Pendaftaran untuk mendapatkan link affiliate

4. Buat Pembayaran sebanyak RM10 dan lengkapkan borang pembayaran

5. Tunggu sehingga bayaran anda disahkan, dan anda akan mendapat login sebagai ejen Affiliate Teamfaststrat.my


Dua link affiliate yang akan anda perolehi adalah seperti berikut:

Sekiranya anda dapat menjual pakej lengkap sebuah laman web kepada seorang prospek anda, anda dapat komisyen RM10... Dah balik modal dah ni.. 

Takkan anda hanya mampu menjual kepada seorang prospek sahaja kan? Ini Bisnes Online.. Pasaran untuk bisnes Online, tersangatlah luas.. Anda boleh promosikan melalui Facebook, Blog, Twitter, Youtube dan sebagainya..

Sehingga ke hari ini, bilangan pengguna Simkad BestMobile yang menggunakan perkhidmatan Teamfaststrat.my tak sampai pun 500 orang. 500/100,000 = 0.5%.

Komisyen Affiliate di laman web Teamfaststrat.my

Baru 0.5% sahaja pengguna Simkad BestMobile yang menggunakan perkhidmatan laman web Teamfaststrat.my untuk mempromosikan perniagaan mereka.

Jadi ini peluang terbaik kepada anda untuk mempromosikan laman web ini... dan seterusnya mendapat komisyen 100% (RM10) hasil daripada pendaftaran pengguna Simkad BestMobile!


Macamana Cara Nak Mempromosikan Laman Web Teamfaststrat.my

Anda boleh promosikan link affiliate yang anda sertai secara PERCUMA melalui : 
  • Blog (Domain Blogspot)
  • Facebook (Akaun Peribadi atau Fanpage)
  • Email 
  • Twitter 
  • dan sebagainya..  
Ada seorang usahawan internet yang saya kenali (Tuan Najib Asadok), berjaya memenangi salah satu cabaran Affiliate, dengan hanya melakukan promosi link affiliate di status facebook peribadi beliau sahaja.. 

Sumber : Klik Di Sini

Ini menunjukkan sesiapa sahaja boleh menjana pendapatan tambahan dengan menjadi ejen affiliate.. Asalkan anda mempunyai akaun di laman sosial, dan anda rajin update status di akaun sosial anda.. Itupun sudah dapat membantu anda menghasilkan jualan, kalau kena caranya... 

Walaupun anda tidak pandai membuat laman web, tidak pandai menghasilkan blog, tidak pandai menulis blog, dan sebagainya.. Tetapi sekiranya anda mempunyai daya usaha yang tinggi, In Shaa Allah anda mampu melakukannya..

Cabaran Duit Raya 2015


Untuk menaikkan semangat mempromosikan laman web Teamfaststrat.my, saya jemput rakan-rakan untuk menyertai Cabaran Duit Raya 2015.

Cabaran Duit Raya 2015 ni, saya tak buat dekat blog ini.. Tetapi saya buat dekat blog Discount Hari2.

Sumber : Klik Di Sini

Melalui Cabaran ini... selain berpeluang memenangi hadiah wang tunai yang disediakan, anda juga boleh kumpul duit raya melalui program Affiliate yang menawarkan komisyen 100%. 

Untuk mendapatkan maklumat lanjut, tantang Cabaran Duit Raya 2015 Saya syorkan anda -->> klik di sini <<--

6 ulasan:

  1. banyak web affiliate yang boleh buat duit, antara rajin dgn tak je ;)

    BalasPadam
  2. ramai benar yang join best mobile sekarang eh..

    BalasPadam
  3. wah panjang betul entri ini tuan..tapi best..kumpul satu minggu untuk dibaca satu kali

    BalasPadam
  4. Wow, entri terpanjang yang dikumpul macam diary..tapi banyak info yang menarik..sesambil promosi simkad kan?

    BalasPadam
  5. memang banyak, tapi yang penting kenalah rajin berusaha

    BalasPadam
  6. panjang entri kali ni... tapi ianya info yg sangat berguna..

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra