Jumaat, 12 Disember 2014

Dapatkan Ebook 50 aplikasi Mykad (kad pengenalan) secara PERCUMA

with 10 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..


Sebagai rakyat Malaysia seharusnya kita bersyukur, sebab setiap orang memiliki sebuah Mykad (Kad Pengenalan Pintar) yang mempunyai banyak kegunaannya.. 

Mykad yang anda miliki sekarang bukan sekadar kad Pengenalan biasa... Tetapi kad pengenalan Pintar, pelbagai kegunaan...  

Pernah tak anda bertanya kepada rakan-rakan anda yang tinggal di kampung.... Cuba suruh mereka Senaraikan berapa banyak kegunaan Mykad yang mereka tahu?? 

Ataupun cuba anda tanya soalan yang sama kepada rakan-rakan anda yang tinggal di di bandar.... Berapa banyak kegunaan Mykad yang dapat mereka senaraikan?

Takpun susah-susah sangat... Tanya jer pada diri sendiri... Berapa banyak kegunaan Mykad yang anda tahu?  

Saya tak nak ulas jawapannya... Jawapannya ada pada diri anda sendiri... Tanyalah pada diri anda... Apa jawapannya??

Ok... Sekarang ni tanya pula pada diri anda... 

Berapa lama anda sudah memiliki Mykad?

Berapa lama Mykad tersebut berada bersama anda pada setiap hari?


Mana lagi lama?.. Tempoh masa ketika anda bersama Mykad? atau tempoh masa anda bersama dengan kad-kad yang lain seperti kad ATM, kad kredit, kad debit, Medical kad, Kad keahlian AEON, Kad keahlian TESCO, dan lain-lain kad yang berada dalam beg duit anda sekarang ni...

Yang ni saya tahu jawapannya... Saya dapat tolong jawabkan untuk seluruh rakyat Malaysia... ;)

Tapi... Saya tak nak bagi jawapannya di sini....  Biarlah anda sendiri yang menjawabnya secara ikhlas, dalam hati anda sahaja...

Sebenarnya Mykad (kad pengenalan) yang berada dalam beg duit anda, ada banyak kegunaannya.. Cuma anda jer yang tak tahu... Atau buat-buat tak tahu... Atau malas nak ambil tahu...

Anda lebih suka dan lebih tertarik untuk mengetahui dan menggunakan kad-kad yang lain, walaupun ada diantara kegunaan kad-kad tersebut terdapat dalam Mykad anda..

Maklumlah kad-kad yang lain lebih cantik... lebih menggoda... pengiklanannya lebih mantap... Ada model lelaki yang hensem dan model perempuan yang comey tolong promote... Sedangkan kegunaan mykad kita ni tak ada orang yang nak tolong promotekan... Disebabkan itu ramai orang tak nak ambil tahu... 

Jadi, demi menghargai rakyat Malaysia yang saya hormati... Saya ambil peluang ini untuk tolong promosikan kegunaan Mykad yang anda miliki sekarang... 

Kegunaannya bukan setakat satu atau dua... Tetapi ada 50 kegunaan Mykad kesemuanya...

Tapi, saya tak larat nak tulis panjang lebar tentang 50 kegunaan Mykad... Nanti anda jemu pula membacanya...  

So, macamana anda nak tahu kesemua 50 kegunaan Mykad?... Atau 50 aplikasi Mykad?

Jawapannya mudah sahaja, dapatkan buku Mykad Booklet yang dikeluarkan oleh Multimedia Development Corporation (MDeC)..



Mykad Booklet mengandungi senarai 50 aplikasi Mykad

Buku ini terdapat dalam cetakan lembut (SoftCopy) dan juga Cetakan Keras (hardcopy).. Kalau anda berminat nak dapatkan buku ini dalam cetakan Hardcopy, sila dapatkannya di Pejabat MDEC..

Kalau berminat nak dapatkan buku ini dalam bentuk Softcopy (Format PDF), boleh dapatkannya secara PERCUMA di laman web http://www.aktifmykad.com

Buku ni takderlah tebal sangat... Dalam 57 muka surat jer... Sehari jer baca pun dah boleh katam dah...

Berikut merupakan gambar isi kandungan Mykad Booklet..






Kalau sebelum ni anda tak pernah tahu tentang adanya 50 kegunaan Mykad .. Saya syorkan anda mendapatkan Mykad Booklet sekarang juga... 

Bukannya kena bayar pun... Ianya PERCUMA sahaja... 

>> Klik Di Sini Untuk Mendapatkan Mykad Booklet secara PERCUMA <<


P/S : Sebagai pemilik Mykad, anda perlu tahu bahawa Mykad yang anda miliki sekarang bukan sekadar kad pengenalan Biasa.. tetapi kad pengenalan pintar yang mempunyai banyak kegunaannya.. 

10 ulasan:

  1. Kalau anda rasa ebook ini bermanfaat, jemputlah klik pada link yg disediakan. .. percuma jer pun...

    BalasPadam
  2. 50? pergh ~ dalam fikiran 2 kegunaan jak kot.. hehe..

    BalasPadam
  3. aku dah muat turun minggu lepas
    barang free, ambil je la...

    BalasPadam
  4. hu3..okey gua pulak nak download nie..mana tau ada manfaat nanti

    BalasPadam
  5. wah.... boleh dapat free ke bro? untunglah sesiapa yang dapat free tu....

    BalasPadam

  6. ada juga member saya ajak daftarkan mykad,pastu senyap jer,Sampai sekarang saya tak jumpa dia
    bisnes simkad

    BalasPadam
  7. nak percuma pun ada juga yang tak nak..

    BalasPadam
  8. Macam2 kegunaam mykad ni rupanya

    BalasPadam
  9. hhuuhhuuh...banyak kegunaannya. Serius tak tahu :-(

    BalasPadam
  10. ada yg nak tahu lanjut boleh jer... azizalpusing@gmail.com

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra