Rabu, 25 Disember 2013

Setelah Sekian Lama.. Akhirnya dapat juga rezeki Pertama dari Nuffnang..

with 5 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.. 

Syukur Alhamdulillah...

Setelah hampir 4 tahun menunggu, akhirnya ada juga CPUV pertama dari Nuffnang menerjah masuk ke blog Coretan Anuar.. 


CPUV Pertama untuk Blog Coretan Anuar, setelah 4 tahun menunggu.. 


Sebenarnya sepanjang hampir 4 tahun bersama dengan nuffnang, Blog Coretan Anuar seakan di anak tirikan.. Blog saya yang pertama Sembang Hari2, selalu dapat CPUV, tetapi Blog Coretan Anuar sekali pun tidak pernah mendapat CPUV.. 

Sedangkan trafik Blog Coretan Anuar jauh lebih tinggi berbanding trafik blog Sembang Hari2 yang dah lama tidak berupdate.. Apabila blog tiada trafik, bagilah sebanyak mana CPUV pun tak ada faedahnya.. Tetap tak boleh dapat income yang lumayan macam rakan-rakan blogger yang lain seperti Red Mummy, Eyriqazz, Cik Epal, Shakiddo, Hanis Zalikha dan lain-lain.. 

Saya pernah menghantar aduan kepada pihak Nuffnang berkaitan dengan isu ini sebanyak dua kali.. Tapi sehingga sekarang tidak mendapat sebarang balasan.. 

Lepas tu saya pun diamkan sahaja isu ini.. Saya beranggapan, sekiranya ada rezeki saya dengan Nuffnang, saya terima, kalau tiada rezeki pun tak apalah.. Mungkin rezeki saya ada di tempat lain...

Apabila berjaya mendapat satu CPUV dari Nuffnang ni, rasa bertambah bersemangat pula nak upadate blog... hehehe..

Terima kasih Nuffnang kerana sudi memberikan satu CPUV kepada blog Coretan Anuar.. Semoga boleh bagi lebih banyak CPUV pada masa akan datang... ;)

Koleksi Luahan Hati dan perasaan kepada Nuffnang:

5 ulasan:

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra