Isnin, 4 Februari 2019

Hadiah Hari Guru 2019 (Siri 1)

with 1 comment
Tempahan Hadiah Hari Guru 2019 sudah di buka...

Pasti ada yang tak percaya bila saya buat statement di atas...

Betullah tu... Takkan saya nak tipu pulak...

Kalau tak percaya, boleh melawat fanpage kami di 
-> https://www.facebook.com/pelangicraft/ 

Takkan melawat sahaja kot... Klik lah "like" sekali tanda sokongan anda kepada hasil kreativiti isteri saya..

Penat tahu isteri saya nak fikirkan macam-macam idea untuk menghasilkan kreativiti... Supaya hari guru disambut dengan lebih meriah, dengan kehadiran pelbagai jenis hadiah... 


Dan beliau sebagai salah seorang penyumbang hasil kreativiti tersebut....

Taklah hadiah hari guru asyik sama jer... sekali sekala perlu juga mencari kelainan... 

Alhamdulillah... Tempahan hadiah hari guru terbanyak setakat ni untuk tahun 2019 ialah sebanyak 25 hadiah dalam satu tempahan... 


25 unit Hadiah Hari Guru 2019
Design Istimewa Hadiah Hari Guru 2019 Design Istimewa Hadiah Hari Guru 2019 
(Nak design istimewa macam ni kena bayar harga lain)
Design Istimewa hadiah hari guru 2019
Design Istimewa hadiah hari guru 2019 diapit oleh design normal

Terima kasih kepada cikgu yang sudi membeli hadiah hari guru daripada kami..

In Shaa Allah, hari ni kami akan pos hadiah-hadiah tersebut...

Kepada yang berminat nak buat tempahan hadiah hari guru 2019, boleh layari fanpage berikut
-> https://www.facebook.com/pelangicraft/ 

Untuk makluman, stok kami tak banyak...
Jadi, elakkan beli di saat-saat akhir..


Tempahan Hadiah Hari Guru 2019 sudah di buka...

Sekarang anda sudah boleh mula membuat tempahan Hadiah Hari Guru daripada kami. Tempahan Hadiah hari Guru 2019 dibuka lebih awal supaya tak jadi macam peristiwa tahun lepas...

Dekat-dekat nak hari guru ramai customer buat tempahan di saat-saat akhir... Sehingga tak menang tangan kami nak siapkan tempahan pelanggan...

Hadiah Hari Guru 2019
 Tempahan Hadiah Hari Guru 2019 sudah di buka

Jadi, ada tempahan pelanggan yang terpaksa kami poskan selepas hari guru.. Itu pun atas permintaan pelanggan yang nak juga beli Hadiah hari guru daripada kami, walaupun Hari guru dah lepas....

#Sedih... 

Sepatutnya Cikgu dapat Hadiah Hari Guru semasa hari guru... Semasa saling bertukar-tukar hadiah... Semasa anak murid ucapkan Hari guru disusuli dengan pemberian hadiah....

Ya!! Itu yang sepatutnya...

Tapi nak buat macam mana... Dah kami dapat tempahan di saat-saat akhir pada ketika itu.... Ada yang Esok nak hari guru, hari ni baru buat  tempahan....

Ada yang menyedihkan lagi.... Pagi ni sambutan hari guru di sekolah.. Pagi ni baru hubungi kami nak tempah hadiah hari guru.... 

Sekiranya perkara tersebut berlaku lagi.... Kami nak mohon ampun Maaf banyak-banyak.... Sebab kami nak siapkan tempahan pelanggan, sekurang-kurangnya memakan masa separuh hari...

Kemudian nak poskan lagi kepada pelanggan... Pos laju pun ambil masa sekurang-kurangnya sehari baru boleh sampai kepada pelanggan... Itu pun bergantung kepada masa kutipan bungkusan yang di pos....

Jadi, untuk mengelakkan daripada perkara yang sama berulang lagi untuk Hari Guru kali ini... 

Jom... Buat tempahan Hadiah hari guru lebih awal...

Boleh tengok contoh-contoh Hadiah Hari Guru di bawah untuk buat tempahan..


1. Frame khat kufi. Tulisan khat SELAMAT HARI GURU. Saiz 13.5×18.5 cm. Frame putih/Biru/Hitam/Pink. Rm15/unit.
Tempahan Hadiah hari Guru 2018 Khat Kufi

Tempahan Hadiah hari Guru 2018 Khat Kufi
 Hadiah hari Guru Khat Kufi

2. Tabung khat kufi+sarung organza RM8/unit.
 Hadiah hari Guru Tabung Khat Kufi

3. Wooden pen holder+khat kufi+sarung organza RM8/Unit.
Hadiah hari Guru Wooden pen holder Khat Kufi

Untuk buat tempahan Awal... sila #Hubungi

 Norsuzana Zakaria, 0165426627..
 Norsuzana Zakaria, 0165426627..
 Norsuzana Zakaria, 0165426627..

P/S : Sila tag rakan-rakan anda yang rajin beli hadiah hari guru...


Selain Hadiah Hari Guru 2019, kami juga masih ambil tempahan untuk hadiah-hadiah seperti berikut:

Hadiah Hari Lahir
Hadiah Hari Lahir
Hadiah Hari Lahir


Hadiah Penghargaan atau Persaraan
Hadiah Penghargaan atau Persaraan


Hadiah Hari Ibu/Bapa
Hadiah Hari Ibu/Bapa

Hadiah Perkahwinan
Hadiah Perkahwinan
Hadiah Perkahwinan

Hadiah Hari Ulang Tahun Perkahwinan
Hadiah Hari Ulang Tahun Perkahwinan
Hadiah Hari Ulang Tahun Perkahwinan

Hadiah Konvokesyen
Hadiah Konvokesyen
Hadiah Konvokesyen
Hadiah Konvokesyen
Hadiah Konvokesyen

Anak kedua kami Adam bersama hasil kreativiti Isteri Saya

Artikel tentang isteri saya pernah disiarkan dalam Akhbar Harian Metro..

Antara Testimoni Pelanggan

Untuk tempahan atau sebarang pertanyaan, sila Hubungi :

 Norsuzana Zakaria, 0165426627..
 Norsuzana Zakaria, 0165426627..
 Norsuzana Zakaria, 0165426627..

Atau Layari Fanpage kami : https://www.facebook.com/pelangicraft 

P/S : Jangan Lupa Like sekali yer... TQ ;)



Info Berkaitan:

1 ulasan:

  1. alahai menariknya hadiah hari guru. rambang mata dibuatnya. Kalau dekat dah tempah juga ni, setiap tahun duk fikir apa hadiah nak bagi :)

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower


Info Terkini!! (Wajib Baca)

Pembaca Paling Mesra