Rabu, 4 Jun 2014

Dapat Santoku Knife sempena 30 Years Jusco/AEON Anniversary

with 10 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Syukur Alhamdulillah..

Semalam saya dah berjaya mendapatkan Santoku Knife sempena 30 Years Jusco/AEON Anniversary.. Dengan 90 Stamps yang dilekatkan pada borang penyertaan, saya mengunjungi di Counter CS JUSCO/AEON untuk menuntut hadiah yang berjaya saya perolehi... ;)

90 Stamps untuk seunit Santoku Knife


Masih ingat lagi semasa kali pertama mendapatkan borang penyertaan.. Masa tu rasa macam mustahil jer boleh dapatkan salah satu hadiah pisau berkualiti berjenama  Zwilling J.A. Henckels buatan German ini..

Tetapi apabila dah berjaya mengumpul 40 Stamps, rasa bukan lagi satu perkara yang mustahil untuk mendapatkan lagi 60 Stamps bagi cukup 100..

Tetapi disebabkan isteri lebih berminat kepada Santoku Knife berbanding hadiah-hadiah yang lain, jadi cukuplah menggunakan 90 Stamps sahaja.. Stamps selebihnya beliau berikan kepada ibu mertua saya.. 

Pisau Santoku Knife berserta Member Card AEON dan Resit penebusan Pisau Santoku Knife

Kepada yang sedang mengumpul Stamp untuk mendapatkan salah satu daripada pisau berkualiti berjenama  Zwilling J.A. Henckels buatan German ini... Saya ucapkan Good Luck.. Semoga anda berjaya mendapatkan hadiah yang anda idamkan..

Senarai pisau berkualiti berjenama  Zwilling J.A. Henckels buatan German untuk dimenangi sempena 30 Years Jusco/AEON Anniversary

Tawaran ini berakhir pada 22 Jun 2014.. Jadi, masih ada masa lagi untuk mengumpul stamp untuk mendapatkan hadiah yang disasarkan... 

Untuk makluman semua, saya ada beberapa tips mudah untuk mengumpul Stamps tanpa perlu mengeluarkan duit sendiri.. Ini yang telah kami lakukan.. Jimat berbelanja, tapi boleh dapatkan Stamps secara PERCUMA... ;)

Nak tahu caranya?

Saya syorkan anda klik di sini

P/s : Jangan bagi tahu dekat orang lain teknik yang saya gunakan ini.. ;)






10 ulasan:

  1. Good luck. . Peluang untuk mengumpul stamp masih lama lagi. .

    BalasPadam
  2. Tahniah..rajinnya kumpul kupon

    BalasPadam
  3. Stamp aku entah ke mana. haha

    BalasPadam
  4. tip no.1 tu memang effektif, kalau boleh buat kad supplement lagi bagus dan mudah....heee

    BalasPadam
  5. tahniah, dengan usaha berjaya juga dapat pisau yang dihajati

    BalasPadam
  6. giant pun ada buat jugak ni. tapi susahnye nak kumpul kupon ni. hahahha lepas beli entah letak mane2

    BalasPadam
  7. Tidak sempat hendak mengumpul. Baru 2 setem dan masih jauh lagi.

    BalasPadam
  8. bestnye saya xpernah berjaya kumpul stem ni..pernahlah sekali di giant tapi ngelat sikit..kawan bagi separuh..dapat nonstick pan maxim..

    Penipuan Email

    BalasPadam
  9. sy ada smpai 91 keping setem yg belum diredeem lg. kalau ada siapa2 berminat, boleh la kontek sy di 0123508277. sy nk let go RM1 je sekeping. sempat lg nk redeem seblom 06 july. tq

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra