Isnin, 12 Ogos 2013

Affiliate Summit Ogos 2013 dan Jamuan Hari Raya...

with 5 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Pada 24 Ogos 2013 akan diadakan satu seminar perniagaan dalam bidang Affiliate Marketing iaitu AFFILIATE SUMMIT KUALA LUMPUR (ASKL) anjuran Affiliate Junction bertempat di Nouvelle Hotel, Sg. Besi, KL..

Seminar ini sangat menarik kerana kita bakal diberikan pelbagai informasi dan ilmu pengetahuan yang baru oleh beberapa orang penyampai (speaker) yang hebat-hebat belaka yang sudi menyampaikan BERITA BAIK dan PELUANG MENARIK ini kepada seluruh rakyat Malaysia.

Setakat ini, jumlah tempahan tiket yang sudah dibuat sudah mencapai 1,000 peserta dan akan bertambah dari hari ke hari sehingga tarikh 22 Ogos 2013 (hari terakhir tempahan boleh dilakukan)




Selain itu, seminar (ASKL) pada kali ini bakal menjadi lebih menarik kerana diakhiri dengan RUMAH TERBUKA HARI RAYA yang bakal menghidangkan pelbagai jenis makanan dan kuih muih bertemakan Hari Raya. Rumah terbuka anjuran Affiliate Junction yang bakal menyediakan 17 buah khemah ini akan dijalankan di Lakefield bersebelahan dengan Pekan Sg. Besi sejurus selepas ASKL .

BERITA BAIK!!! 
PELUANG MENARIK!!!

Khas buat individu yg mempunyai cita-cita untuk terlibat dalam bidang perniagaan.

Pastikan anda dapat meluangkan masa pada 24 Ogos ini untuk menimba pelbagai ilmu menarik yang ingin disampaikan oleh mereka yang telah berjaya menjalankan Perniagaan Affiliate (secara Offline/Online). insyaAllah ada manfaat untuk kita bersama..

Sedikit Info tentang Affiliate Marketing...

Bidang Affiliate marketing merupakan suatu platform yang membolehkan kita menerima komisen bulanan yang berterusan daripada hasil pendapatan premis-premis perniagaan yg mahu dibantu dari segi promosi meluas di seluruh Malaysia secara PERCUMA melalui beberapa medium seperti:
  • Newspaper & magazine advertisement and editorial feature
  • Online search engine marketing(SEM), Social Media Marketing (e.g. facebook,twitter) and display marketing (e.g. banner ads on Yahoo portals, Google networks, etc)
  • Outdoor advertisement-billboard, banner etc
  • Shopping mall road show
  • Retail exhibition & Expo


Harga tiket untuk menyertai Affiliate Summit ini adalah seperti berikut:




Tiket berharga RM60 dan RM80 telah habis dijual.. Sekarang ni tinggal tiket berharga RM100 sahaja... Walau bagaimanapun, di tangan saya masih ada lagi baki 2 tiket berharga RM60.. Siapa cepat dia dapat...

Cara nak beli tiket berharga RM60 ini mudah sahaja...  Anda boleh menghantar email kepada saya menerusi nuargto@gmail.com   dengan tajuk "Saya Nak Beli Tiket ASKL berharga RM60"

Saya akan memberikan butiran pembayaran melalui email yang akan saya balas nanti... 

p/s : Kepada semua partner Affiliate Junction... Pastikan anda tidak ketinggalan untuk menjemput rakan-rakan lain yang mempunyai kelapangan masa, untuk turut sama menghadiri seminar (ASKL)... Melalui Seminar ini mungkin dapat mengubah hidup anda dan rakan-rakan anda pada suatu hari nanti..

5 ulasan:

  1. satu peluang baik untuk tambah ilmu
    pelaburan rm100 tu memang berbaloi

    BalasPadam
  2. pelaburan bijak sertai seminar ni. menarik juga ada tema pakaian...

    BalasPadam
  3. Emm seronok kalau bab makan..hehe..mesti meriah rumah terbuka tu nanti..ilmu yang bakal dikongsikan juga amat bermakna nih..hehe

    BalasPadam
  4. click this link now look at here you can find out more find click for info Extra resources

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra