Jumaat, 27 Julai 2012

Hobi Terbaru Isteri Saya.. Cantik tak? (Bah. 2)

with 4 comments
Assalamualaikum dan Salam sejahtera..

Terlebih dahulu saya ingin Memohon maaf.. Disebabkan Sebelum ini saya telah memaparkan bahagian Ketiga terlebih dahulu.. 

hehehe.. Tak perasan.. Sebenarnya Draf untuk entri bersiri tentang "Hobi Terbaru Isteri saya" ini telah berada dalam senarai Post Blog Coretan Anuar.. Cuma menunggu masa untuk diterbitkan..

Disebabkan selepas sahur pagi tadi, saya agak "mamai".. Sehingga tak perasan saya telah menerbitkan bahagian yang ke 3 terlebih dahulu.. 

Jadi pada ini saya terbitkan Bahagian Kedua pula.. 

Dalam Bahagian ke 2 ini, isteri saya telah berjaya menghasilkan sebuah kad ucapan untuk adik bongsu beliau yang bakal menduduki peperiksaan PMR (Penilaian menengah rendah) pada tahun ini.. 

Kad Ucapan 100% "Hand Made" untuk adik bongsu isteri saya..

95% Kad Ucapan ini dihasilkan dengan menggunakan Kertas Warna.. Termasuk juga bunga yang seakan-akan bunga hidup, yang terdapat pada kad ucapan tersebut..

Betapa gembiranya hati adik Ipar saya menerima kad ucapan tersebut..

Semoga Adik Ipar saya menghargai penat lelah isteri saya menyiapkan kad ucapan ini, demi untuk memberi semangat kepada beliau supaya belajar dengan bersungguh-sungguh dan berjaya dalam Peperiksaan PMR 2012..



Pada pendapat anda cantik tak Kad ini?

Sekiranya anda merasakan kad ini cantik, diharap sudi klik "like" pada button Facebook yang terdapat pada artikel ini..


Ataupun sekiranya anda mempunyai sebarang komen atau pandangan, sila tulis komen atau pandangan anda di ruangan komen yang disediakan.. Komen atau pandangan anda amat membantu untuk meperbaiki hasil seni "Quilling" isteri saya..

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan terima kasih di atas sebarang Respon yang anda berikan.. Tq..

4 ulasan:

  1. cantik. boleh buat bisnes nie :)

    BalasPadam
  2. simpLe... tapi mmg menarik!
    mmg seswaiii utk dibuat barang dagangan... ;))

    BalasPadam
  3. https://totocross.com/4 Januari 2023 pada 7:32 PTG

    Thanks for reading your article. Thank you. All of your articles are of great help to others and I would like to recommend them. Thank you very much for the nice article :) https://totocross.com/

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra