Jumaat, 25 Mei 2012

Terima kasih Denaihati (Blogger terkenal) kerana sudi meninggalkan komen

with 6 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Terima kasih saya ucapkan kepada DenaiHati kerana sudi berkunjung blog coretan anuar dan seterusnya meninggalkan beberapa komen di blog ini..

Rasa terharu juga bila ada blogger popular sudi menjenguk ke blog saya yang tidak seberapa ni.. kalau sekali-sekala singgah tu biasalah.. Mungkin tersinggah disebabkan saya menulis komen di blog beliau.. 

Tapi bila dah beberapa kali singgah tu, rasa syukur sangat-sangat.. syukur kepada Allah S.W.T atas nikmat yang diberikan.. sehingga memberikan kesempatan kepada saya mewujudkan blog ini.. dan diberi kesempatan masa kepada saya untuk menulis..

Untuk makluman anda semua.. Blog DenaiHati  merupakan antara blog yang paling pemurah di Malaysia.. Setiap masa ada sahaja insentif tunai disediakan kepada para pengunjung blog terkenal ni.. Trade Mark yang digunakan oleh blog ini iaitu "Hidup Untuk Memberi" sememangnya besesuaian dengan tahap "kepemurahan hati blog ini"..

 Banner

Setakat ini,  DenaiHati  telah menulis 4 komen di blog  coretan anuar  ..Komen terkini yang ditinggalkan oleh  DenaiHati  pada 24 Mei 2012 pada artikel berikut:



 Tajuk Artikel :: Kata-kata Nasihat Untuk Kita Semua

Komen seterusnya bertarikh 22 Mei 2012.. Pada Artikel bertajuk:: 3.3 juta peluang pekerjaan menjelang 2020

Komen  DenaiHati  pada artikel ke 3 yang bertajuk : :: 3000 naskah akhbar Utusan/Mingguan Malaysia diberikan secara Percuma di PSIS
Dan komen pertama yang saya terima dari DenaiHati  untuk artikel bertajuk: :: Kempen Digi WWWOW Awards tidak semeriah dulu


Sekali lagi saya ucapkan terima kasih kepada  DenaiHati  atas kesudian beliau mengunjungi blog  coretan anuar   dan seterusnya meninggalkan komen di blog ini.. Sebagai tanda penghargaan kepada  DenaiHati , saya menjemput anda semua untuk berkunjung ke blog beliau dengan klik pada banner di bawah:

 Banner



6 ulasan:

  1. denai hati memang baik hati,selaras dengan moto dia hidup untuk memberi

    BalasPadam
    Balasan
    1. moto lebih tepat "hidupkan untuk memberi", sama2 berkongsi ilmu dll, insyaAllah Allah akan menambahkan lagi.

      Padam
    2. "Hidupkan untuk memberi" kalau tak mampu nak beri wang ringgit cuba beri ilmu atau pertolongan kepada org lain.. TQ

      Padam
  2. Saya ada reply kepada soalan awak (kepada DenaiHati) pasal kandungan blog tak dipapar Google SERP. Reply kat sini
    sini
    Hope it helps.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih.. Saya akan cuba praktikkan apa yang awak ajar.. Terima kasih banyak2 yer kerana membantu menyelesaikan masalah blog saya..

      Padam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra