Jumaat, 1 Julai 2016

Sedekad Bersamamu di Politeknik Jer Tau!! (5 tahun di PSIS + 5 tahun++ di PMU)

with 9 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..


Hari ni 1 Julai 2016.... Merupakan satu lagi tarikh yang menggembirakan buat saya dan isteri....

Iaitu Tarikh sempena genap 5 tahun kami berada di bumi bertuah PSIS, Sabak Bernam, Selangor... 

Gambar masa First Posting di Mukah Sarawak...;)

Ya... Sekejap betul masa berlalu kan?

Tak sangka dah 5 tahun kami berada di sini rupanya..

Masa kami sampai di PSIS dulu, kami cuba berempat sahaja.. Saya, Isteri dan dua orang Hero saya..

Isteri tercinta dan dua orang hero saya..

Sekarang... setelah 5 tahun berada di PSIS...

Alhamdulillah.... Sekarang kami sudah berenam...

Dulu kami berempat... Sekarang kami berenam..

Dalam kakitangan kerajaan... Tempoh 5 tahun bekerja di sesuatu tempat boleh dikira agak lama.. Bila dah cukup 5 tahun, biasanya dah ada yang buat perancangan nak berpindah...
"Dulu pun masa kami bertugas di Mukah Sarawak... Kami dapat berpindah ke semenanjung setelah berkhidmat di sana selama 5 tahun 2 bulan..."
Tapi, setakat ni saya dan isteri masih belum terfikir lagi nak berpindah dari PSIS.. Melainkan, bila rumah yang saya beli dekat Seri Iskandar Perak dah siap sepenuhnya nanti.... Mungkin kena fikir balik kot?

Pada kesempatan ini saya nak ucapkan Terima kasih di atas segala pertolongan atau kerjasama yang diberikan oleh rakan-rakan sekerja sepanjang lebih sedekad Perkhidmatan saya di #PoliteknikTau..

Sepanjang lebih sedekad berkhidmat di Politeknik Tau!!, terlalu banyak kenangan yang cukup bermakna dalam hidup saya... Rakan-rakan sekerja pun semuanya Best-best... Kebanyakan daripada mereka mempunyai kepakaran dalam sesuatu bidang.. ada bekas rakan sekerja yang dah jadi usahawan, ada bekas rakan sekerja yang dah dapat gelaran Datuk, ada rakan sekerja yang dah mengecapi pelbagai kejayaan, Ada rakan sekerja dah berjaya dapat PHD, dan macam-macam lagi....   Syukur Alhamdulillah, kerana bekesempatan untuk mengenali mereka dan pernah bekerja bersama dengan mereka...

Sedekad Bersamamu di Politeknik Tau!! penghargaan terima kasih yang tidak terhingga saya tujukan buat isteri tercinta.... Terima kasih kerana sudi hidup susah dan senang bersama saya selama ini.....  I love You So Much!!!

Walaupun masih banyak lagi kejayaan yang diusahakan belum mampu hadir dalam hidup kami.... Tapi kami tidak pernah beputus asa berusaha untuk mendapatkan kejayaan tersebut...


[MESTI BACA] -> Perkongsian Tan Sri Dato' Dr Rozali Ismail (CEO Puncak Niaga Holdings Berhad) kepada Bakal Graduan PSIS

Sempena hari baik bulan baik ni... Saya mohon kepada pembaca supaya sudi mendoakan kejayaan saya dan isteri.... Semoga kami berjaya mendapat kejayaan di dunia dan di akhirat.... In Shaa Allah... Doakan yer..


[Klik Banner dan gunakan Kod Kupon di atas untuk mendapatkan Diskaun 15%] 

Info Berkaitan:

9 ulasan:

  1. bestkan zaman2 study dulu.....

    BalasPadam
  2. semoga terus berjaya bro!

    BalasPadam
  3. Lama juga ya bro dekat sarawak

    BalasPadam
  4. wahh..4 orang dah anak hang ehh..

    BalasPadam
  5. kebetulan. saya study kat PSIS 2006-2009.. amek comp programming

    BalasPadam
  6. Pakej Percutian Ke Medan Indonesia
    - Makan Sedap .....
    - Tidur Nyenyak .....
    - Shopping Banyak .....
    - Harga Murah .....
    Nak Tengok Harga Budget dan Standard
    sila clik : http://agentpelancong.blogspot.co.id/
    Semua ada kat disini .....

    Dapatkan penawaran khusus untuk paket grup / corporate
    Call/WhatsApp : +62821 6201 7001
    Email : tourinmedan@gmail.com

    BalasPadam
  7. Tahniah!
    Tadi tu tercari-cari juga gambar yang ke 6. Rupanya dalam buaian.

    BalasPadam
  8. Erm... Gambar atas dan bawah jauh berbeza

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra