Isnin, 13 Jun 2016

FIRESALE AWAL RAMADHAN By Cikgu Hafis

with 8 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Sebelum ini, saya ada berkongsi info tentang seorang Usahawan Internet yang semakin meningkat naik di Malaysia iaitu Najib Asaddok..

Siapa yang terlepas membaca artikel tersebut, boleh baca di sini:
-> Siapa Najib? Kenapa dia semakin POPULAR di Facebook sejak akhir-akhir ini?

Bila baca semula sekali imbas artikel tersebut... Baru teringat.... Buku Sulung tuan Najib Asaddok masih belum sempat saya baca sehingga tamat.... Maklumlah nak ambil masa membaca buku pada bulan Ramadhan ni agak susah berbanding pada bulan-bulan yang lain... Sebab pada bulan Ramadhan ni terlalu banyak aktiviti kerohanian yang perlu dilaksanakan... kalau ada kelapangan masa selepas solat Fardhu sedaya upada cuba dipenuhi dengan membaca Al-Quran... Jadi, memang tak ada masa dah nak membaca buku... 

Takper... In Shaa Allah, saya akan selesaikan membaca buku ini pada bulan Syawal nanti.... ;)

Baiklah....

Berbalik semula kepada tajuk entri ini iaitu FIRESALE AWAL RAMADHAN By Cikgu Hafis

Siapa yang rajin mengikuti entri-entri yang pernah saya tulis semenjak tahun 2013, pasti anda mengenali siapa Cikgu Hafiz.. 

Kalau anda belum kenal, saya menjemput anda membaca entri lama saya bertajuk Cikgu Hafis dan Najib Asaddok antara usahawan Internet yang patut anda kenali

Kehebatan Cikgu Hafiz dalam Dunia Pemasaran internet setanding dengan Tuan Najib Asaddok.... Masing-masing mempunyai kekuatan dan pengaruh yang tersendiri..

Masih ingat lagi suatu masa dahulu, sewaktu saya meneyrtai cabaran Affiliat Jom Niaga..


Cabaran Affiliate JomNiaga 2012.. Sumber : Klik Di Sini

Cabaran Affiliate JomNiaga 2013... Sumber : Klik Di Sini

Kedua-dua Usahawan Internet ni memang cukup hebat... Tahun 2012 baru main-main jer dalam mempromosikan produk Affiliate JomNiaga... Tahun 2013 tu bila mereka buat betul-betul.... Hasilnya:
  1. Mohd Najib Asaddok no. 1
  2. Cikgu Hafiz no. 2...
Dahsyat... Memang dahsyat mereka ni.. Tentu ada teknik yang telah mereka gunakan untuk membolehkan mereka berada pada kedudukan tersebut...

Jadi, sempena bulan Ramadhan kali ni.... Cikgu Hafiz ada buat Firesale awal Ramadhan... 

Dalam Firesale Awal Ramadhan ini, Cikgu Hafiz telah menghimpunkan 3 produk terbaik beliau yang TERBUKTI dapat membantu ramai usahawan internet untuk menghasilkan jualan yang lumayan, Iaitu

-> 3 produk BEST SELLER PROVEN INCOME RESULT (Klik Di Sini)

3 Produk terbaik Cikgu Hafiz yang dihimpunkan dalam FIRESALE AWAL RAMADHAN kali ini ialah: 
  1. Teknik Affiliate Warrior Plus
  2. Bisnes Affiliate FB
  3. Rakaman Online Group Coaching Instant Digital Product Launch Blueprint

Hmmm... menarik bukan?

Kalau anda nak belajar buat Duit Online daripada Cikgu hafiz, saya syorkan anda Klik Link Di Bawah: 

Semoga info yang saya kongsikan pada kali ni dapat memberi manfaat kepada anda... Dan diharap dapat membantu anda mencari duit tambahan untuk keperluan hari Raya nanti... In Shaa Allah..


"Jom baca juga Rahsia Kejayaan 2 orang pelajar Cikgu Hafiz iaitu:

Info Berkaitan:



8 ulasan:

  1. Okeh...menarik gak ni.. nanti boleh jenguk2 gak ni..hehe

    BalasPadam
  2. perkongsian yang menarik...teruskan update

    BalasPadam
  3. Pergghhh.. giler hebat mamat nie

    BalasPadam
  4. Alamak Najib Assadok.. tu kawan saya huhuhu.. Dia mmg pakar email marketing. Setanding juga dgn Jamal sifufbads

    BalasPadam
  5. hbat mereka dalam promosi ni..boleh syorkan..

    BalasPadam
  6. ilmu yang mahal harganya tu..siapa yang dapat dan mengamalnya pasti beruntung

    BalasPadam
  7. pernah dengar nama-nama mereka ni..dah klik tapi dah tutup.

    BalasPadam
  8. Bagus rujukan ni, khas untuk yang tak pernah ada pengalaman nak buat affiliate di pasaran antarabangsa kan

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower


Info Terkini!! (Wajib Baca)

Pembaca Paling Mesra