Jumaat, 11 Disember 2015

Peluang Berniaga Tanpa Modal Dengan Tudung Kanak-Kanak Yang Cantik dan Comel!

with 4 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Sebelum ini saya ada kongsikan Peluang Buat Duit TANPA MODAL di musim Cuti Sekolah Dengan Menjadi AFFILIATE BookCafe.com. Ada yang dah buat ke belum?

Kalau anda dah buat apa yang saya ajar.. Baguslah.. Saya ucapkan Tahniah!

Semoga anda berjaya mendapatkan komisyen affiliate yang pertama melalui laman web BookCafe.com

Apabila dah berjaya mendapatkan komisyen yang pertama, In Shaa Allah tak susah nak dapatkan komisyen yang seterusnya... Setakat ni Alhamdulillah, saya dah pun berjaya mendapat komisyen yang ke 13 melalui laman web BookCafe.com 

Peluang Berniaga Tanpa Modal Dengan Tudung Kanak-Kanak Yang Cantik dan Comel!


Baiklah... Untuk kali ni saya nak kongsikan pula Peluang Berniaga Tanpa Modal Dengan Menjual Tudung Kanak-Kanak Yang Cantik dan Comel!



Cantik tak koleksi tudung dalam katalog di atas tu? Tu baru sebahagian jer.. Nak tengok koleksi penuh tudung kanak-kanak yang cantik dan comel, anda boleh layari laman web http://tudungsicomel.com/katalog

Pasti rambang mata anda dibuatnya.. Silap hari bulan, anda tak dapat nak kawal diri, terus jer beli tudung-tudung kanak yang cantik dan comel tu... ;)

Oklah... Saya tak nak bercerita panjang lebar... Kita terus straight forward kepada langkah-langkah cara Nak daftar Affiliate di laman web di bawah:

1. Klik http://tudungsicomel.com/katalog 

2. Kemudian klik pada perkataan Affiliate (Rujuk gambar di bawah) 

3. Klik pada Button SignUp Now (Rujuk gambar di bawah). Button tu berwarna biru, terletak nombor dua dari kiri. Jumpa tak Button tu?

4. Isi maklumat yang diperlukan dalam borang di atas. Isi sehingga lengkap tau, terutamanya maklumat pembayaran komisyen seperti nama penuh, nama bank dan nombor akaun bank. 
P/S : Kalau nak isi maklumat bank saya pun takper.. hehehe

5. Dah selesai, isi semua maklumat tersebut, tunggu email pengesahan pendaftaran. Boleh semak email anda.

6. Kemudian, klik balik dekat laman web ini http://tudungsicomel.com/katalog . Isi User Name dan Password (Rujuk Gambar di bawah)

7. Sekarang anda akan di bawa ke akaun affiliate anda.. Di sisni terdapat beberapa Marketing Material yang dapat anda gunakan untuk mempromosikan perniagaan ini. Anda akan mendapat komisyen sebanyak 15% untuk setiap jualan yang terhasil melalui link affiliate anda. Menarikkan?


Setakat ni saya baru berjaya menghasilkan satu jualan.. Komisyen yang saya dapat pun takderlah banyak mana.. Cuma RM16.65 sen sahaja. Tapi bila dicampur dengan duit yang diberikan sebanyak RM30 semasa SignUp.. Dah jadi RM46.65.. Syukur Alhamdulillah..

Komisyen Affiliate Tudung Si Comel

Oklah... Saya rasa cukup setakat itu sahaja perkongsian saya pada kali ini...

Saya doakan semoga anda berjaya Buat Duit TANPA MODAL di musim Cuti Sekolah Dengan Menjadi AFFILIATE http://tudungsicomel.com/katalog. Good Luck!!


P/S : Anda juga boleh gunakan cara yang sama untuk daftar sebagai ajen Affiliate ONEXOX. Pendaftaran adalah PERCUMA... KLIK Banner di bawah..



4 ulasan:

  1. wah dah join jugak minggu lepas..belum sempat nak promosi atau letak banner kat blog...masyuk betul byk income blog masuk... 

    BalasPadam
  2. jom ramai2 join meriahkan..lagi pun percuma je daftar... 

    BalasPadam
  3. saya dah join tapi kenapa imej tak keluar. huhuh 

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra