Khamis, 26 Jun 2014

Tak sangka DVD ini Laris Terjual Macam Goreng Pisang

with 0 Comment
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Masih ingat lagi, sewaktu Cikgu Hafiz memberitahu, beliau akan melancarkan produk terbaru pada 17 Jun 2014...  berkaitan dengan Bisnes Raya katanya..

Masa tu.. berminat juga nak tahu, apa isi kandungan produk tersebut? Dan tak sabar nak tengok laman web jualan yang beliau hasilkan.. 

Maklumlah Cikgu Hafiz merupakan salah seorang usahawan internet, yang sangat dihormati di Malaysia..  Dah ramai student beliau berjaya menjana pendapatan yang lumayan menerusi internet.. 

Jadi, bila beliau (Sifu) ada melancarkan produk terbaru, dah tentu ramai orang yang berminat nak tahu.. Nak buat Banchmark lah kononnya... hihihi...

Tepat pada tarikh dan masa yang diwarwarkan... Cikgu Hafiz pun melancarkan produk terbaru beliau iaitu DVD Mudahnya Bisnes Raya..

Hmmm.. Seperti yang dijangka, laman web jualan memang Tip Top, Sales Letter menarik, dan Produk memang bagus... Cuma harganya agak mahal.. Masa tu saya mula terfikir, ada ke orang yang nak beli DVD mahal macam ni?

"Masa tu saya mula terfikir, ada ke orang yang nak beli DVD mahal macam ni?"

Hasilnya... Sungguh tidak disangka... DVD Mudahnya Bisnes Raya yang mahal macam ni, boleh laris terjual, macam goreng pisang.. 


Sumber Produk : Klik Di Sini


Menurut Cikgu Hafiz, DVD Fizikal ini hanya dijual sebanyak 200 unit sahaja.. Bila dah habis kesemua 200 unit terjual, maka jualan akan ditutup.. 

Sekarang ni dengar ceritanya, dah tak banyak lagi stok DVD yang masih tinggal.. Perghh, Dahsyat betul produk terbaru Cikgu Hafiz ni..

Hari ini saya mengakui akan kebenaran kata-kata Cikgu Hafiz.. 

"Zaman sekarang ni orang dah tak kisah pun tentang harga mahal.. Janji produk yang di jual berkualiti, dan  mampu memberi pulangan yang setimpal dengan nilai wang yang mereka bayar.."
- Cikgu Hafiz -

Saya respect betul dengan pendirian tegas Cikgu Hafiz.. Akhirnya beliau telah membuktikan akan kebenaran kata-kata tersebut..

Tahniah Cikgu Hafiz... Dan terima kasih di atas ilmu pemasaran yang sangat berharga kepada diri saya.. ;)

Kepada rakan-rakan yang berminat nak tahu tentang produk terbaru Cikgu Hafiz, saya syorkan anda klik pada banner di bawah



Selamat Membaca, dan selamat menimba ilmu.. 

Info berkaitan:

0 comments:

Catat Ulasan

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra