Rabu, 30 Oktober 2013

WW : Kegagalan Emas Sebagai Aset Pelaburan

with 9 comments
Kegagalan Emas Sebagai Aset Pelaburan
Cover Buku Kegagalan Emas Sebagai Aset Pelaburan


Sumber : Klik Di Sini

Nak tahu lebih lanjut, kenalah baca buku ini... 

9 ulasan:

  1. semua benda tanpa ilmu kita akan gagal..
    tokei stesen minyak kat tempat saya pun dah bangkrap!

    BalasPadam
  2. Menarik d baca utk pelabur emas

    BalasPadam
  3. apa pun jgn dicurahkan semua air ditempayan, bila dengar guruh berdentum hebat

    BalasPadam
  4. oh perkara baru nih , biasa dengar pelaburan emas sangat menguntungkan jer...

    BalasPadam
  5. Robert kiyosaki kata US bakal crash 2016-2017..Emas dan perak antara aset terbaik

    BalasPadam
  6. Pendapat biasa ni, kalau tiada ilmu dan guru memang bakal gagal walau apa pun...huhu

    BalasPadam
  7. Dunia pelaburan memang perlukan panduan bukan main langgar je

    BalasPadam
  8. gua suka beli je. labur tu lain ceritanya. haha

    BalasPadam
  9. Sungguh menarik, jual pun murah sahaja, tak mencekik..ini first time pasal emas dari sebelah satu lagi..

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra