Ahad, 26 Mei 2013

GTi Stabilizer : Produk Penjagaan dan Penjimatan Minyak Kereta

with 6 comments
Assalamualaikum dan Salan Sejahtera...

Baru-baru ini adik ipar saya berkunjung ke rumah saya di Sabak Bernam Selangor.. Jarak perjalanan dari rumah beliau yang terletak di Metro Pengkalan, Pusing, Perak, ke Sabak Bernam, Selangor kira-kira 115 km.. 

Beliau membawa sebuah kereta Kia Caren.. yang agak 'kuat' makan minyak kereta.. Maklumlah kereta lama, tapi berwajah baru... Sebelum ini setiap kali datang ke rumah saya.. Mulalah mengadu, kereta dia kuat makan minyak kereta... Biasanya saya mendengar sahaja luahan hati adik ipar saya, sambil sekali-sekala memberikan pandangan atau tindak balas.. 



Tapi kunjungan beliau pada kali ini dengan membawa cerita lain... Tidak ada lagi cerita tentang "kereta yang dia pakai kuat makan minyak kereta" ...

Sewbaliknya bercerita tentang alat penjimatan minyak kereta yang telah beliau pakai hampir dua bulan...  dikenali sebagai GTi Stabilizer.. 

Beliau mendapati terdapat penjimatan penggunaan minyak terhadap kereta beliau berbanding sebelum ini.. 

Contohnya, sebelum ini kereta beliau menggunakan minyak melebihi "setakuk" sewaktu dalam perjalanan dari Metro Pengkalan, Pusing, Perak, ke Sabak Bernam... Tetapi perjalanan pada kali ini, memnggunakana miyak tak sampai satu takuk pun.. 

Jadi adik ipar saya megesyorkan kepada orang ramai supaya menggunakan produk penjimatan minyak kereta ini...agar dapat mengurangkan sedikit kos sara hidup..  Insya Allah.. 


Sekiranya anda berminat nak tahu dengan lebih lanjut tentang GTi Stabilizer ini, bolehlah rujuk pada gambar di bawah.. 


Sekiranya anda berminat, atau ada sebarang persoalan boleh hubungi saya atau adik ipar saya menerusi sms dan email seperti berikut:


6 ulasan:

  1. Ada orang cakap benda ni boleh merosakkan engin kereta, betulke?

    BalasPadam
  2. Alat ini tidak akan merosakkan enjin kereta.. Setakat ini belum ada sebarang komen yang diterima daripada pengguna...

    Alat ini dapat menstabilkan percikan bunga api pada palam pencucuh supaya pembakaran berlaku lebih sempurna... menyebabkan penggunaan minyak ebih jimat berbanding biasa...

    BalasPadam
  3. info yang menarik,,sepertinya memang bagus ya

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra