Jumaat, 15 Februari 2013

Sasaran 100K Like Fanpage Alumni Politeknik Malaysia

with 4 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Info ini ditujukan khas untuk Graduan-graduan Politeknik di seluruh Malaysia

Untuk pengetahuan anda.. Penstrukturan semula UNIT ALUMNI POLITEKNIK, JPP sedang melalui fasa TRANSFORMASI seiring dengan TRANSFORMASI POLITEKNIK, JPP yang sedang berjalan di seluruh negara.


SASARAN 'LIKE' 100,000 Facebook Alumni Politeknik Malaysia adalah usaha pertama UNIT ALUMNI POLITEKNIK, JPP untuk menjejak semula bekas-bekas pelajar politeknik yang mempunyai pelbagai latar belakang...  yang akan menjadi PEMANGKIN UTAMA dalam mentransformasikan politeknik.


















Oleh itu mohon kerjasama anda untuk bagi tahu dekat adik-beradik, saudara mara atau kawan-kawan yang pernah belajar dekat mana-mana Politeknik di Malaysia, supaya mempromosikan fanpage Alumni Politeknik Malaysia untuk mencapai sasaran 100,000 'LIKE'..  

Jom beramai-ramai kita "LIKE" fanpage Alumni Politeknik Malaysia di url berikut:


Kerjasama anda semua sangat kami hargai... Semoga dengan cara ini akan dapat menghimpunkan semula ALUMNI Politeknik SeMalaysia...

P/s: Sebagai tanda sokongan kepada penulis-penulis blog di Malaysia, saya menjemput anda untuk mengundi blog Coretan Anuar dan blog-blog yang anda minati dalam Malaysia International Tourism Blogger Awards 2013 (MITBA 2013)..  Untuk maklumat lanjut, sila klik di sini


4 ulasan:

  1. wahh, 100k tu banyak tapi tak mustahil rasanya.

    BalasPadam
  2. banyaknyer nak like tu.jenuh tapi kalau rajin promote ok jerk kot.

    BalasPadam
  3. mudahan capai sasaran, insyaAllah boleh dgn usaha2 hebat dr pensyarah mc bro.

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra