Isnin, 30 Julai 2012

Semuanya Gara-gara Pelaburan Hartanah Tanpa Modal

with 5 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Sebenarnya dah lama saya teringin nak menempah ruangan iklan di Blog AbangEnsem.. Alaaah.. Blog Pelaburan Hartanah yang sedang femes satu Malaysia tu..

Setakat ni dah lebih daripada 3 kali saya hantar email kepada Abang Ensem untuk menempah ruang pengiklanan untuk banner bersaiz 125 X 125.. AbangEnsem telah pun memberi maklum balas positif terhadap email saya.. Untuk maklumat lanjut, sila klik di sini

Harga yang ditetapkan untuk kadar pengiklanan di blog beliau untuk saiz tersebut memang berpatutan.. Tak sampai RM50 sebulan pun.. Boleh dikategorikan sebagai pakej pengiklanan ekonomi tu.. ;) 

Pada ketika itu blog beliau sedang mengiklankan ebook kepunyaan saudara Saufi Karim yang berjudul Pelaburan Hartanah Tanpa Modal..




Lama juga Saufi Karim ni menempah ruangan iklan di Blog Abang Ensem ni.. Dan tempoh pengiklanan tersebut akan tamat pada 30 Jun 2012.. 

Jadi, sekiranya Saufi Karim tidak melanjutkan bayaran pengiklanan tersebut, ada peluanglah saya nak meletakkan banner yang tak berapa nak handsome ni dekat Blog Abang Ensem pada 1 Julai 2012.. 



Pada ketika itu saya dak tak sabar menunggu 1 Julai 2012.. Memang Exited betul nak melihat banner saya menari-nari di blog Pelaburan Hartanah tersebut... ;)

Tetapi, Apabila masa yang dijanjikan hampir tiba.. Saya diberitahu bahawa saudara Saufi Karim ingin melanjutkan tempoh pengikalan di Blog AbangEnsem.. Jadi takderlah rezeki saya untuk meletakkan banner saya di blog tersebut..

Dan sampai sekarang, Banner Pelaburan hartanah Tanpa Modal kepunyaan Saufi Karim terus berada di Blog Abang Ensem..

Dalam hati saya tertanya-tanya.. Apa lah yang menarik sangat dengan produk yang Saufi karim ni jual sehingga mampu menempah iklan begitu lama di Blog Abang Ensem.. 

Tentu beliau berjaya mendapat keuntungan dengan iklan tersebut.. Kalau tak untung mustahil beliau sanggup meletakkan iklan selama itu..

Jadi saya pun cubalah klik pada iklan Saufi Karim..  Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang isi kandungan laman web beliau...

Emmm.. Patutlah.. Rupanya banyak ilmu yang Saufi Karim kongsikan dengan pengunjung laman web beliau tentang Pelaburan hartanah Tanpa Modal.. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, jom kita melawat laman web beliau dengan klik pada banner di bawah:




Gara-gara Banner Pelaburan Hartanah Tanpa Modal kepunyaan Saufi Karim ini.. sampai sekarang saya tidak berpeluang meletakkan iklan di Blog Abang Ensem.. Sabar jelah.. 

5 ulasan:

  1. sampai 3 kali tu ..

    -salam singgah sahur-

    BalasPadam
  2. Bro, saya akan buatkan satu slot iklan khas untuk awak. So, diharap awak boleh e-mailkan banner beserta linknya ke e-mail saya sesegera mungkin.

    BalasPadam
  3. Hahah kan A.E dah offer tu hehehee..

    BalasPadam
  4. sesiapa kat sini minat wat investment dengan bank(unit amanah)... modal tidak diperlukan..Hanya perlu akaun KWSP atw EPF..Sesuai untk pekerja swasta yg dah lama bekerja .. Paling penting ROI(return of investment) average atas dari 10%(10-17%)
    T&C.
    click here

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra