Jumaat, 4 Mei 2012

Senarai Pemenang yang berjaya memperolehi 50 mata terpantas

with 3 comments

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Hari ini merupakan hari keempat Segmen Pertama blog Coretan Anuar diadakan.. Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada rakan-rakan blogger yang sudi menyertai segmen ini..



Sebenarnya saya sendiri tidak menyangka ada rakan-rakan blogger yang berminat  menyertai segmen ini lebih awal daripada tarikh sepatutnya segmen ini dimulakan.. Bagi saya perkara tersebut tidak menjadi masalah.. Tidak kisah bila ia bermula.. Tapi yang pasti bila tarikh segmen ini akan berakhir.. ;)




Seperti yang tertera dalam entri segmen ini (klik di sini).. Terdapat 4 hadiah yang disediakan untuk rakan-rakan blogger yang berjaya mengumpul 50 mata terpantas.. Rupanya senang sahaja mereka nak kumpul 50 mata tersebut.. Tak sampai sehari join dah berjaya kumpul 50 mata.. Tabik spring saya kepada mereka.. Maklumlah setiap blog mempunyai pengikut masing-masing.. Bak kata orang dulu-dulu.. Sekali petik sahaja.. 50 yang datang.. ;)

Tahniah saya ucapkan kepada para pemenang. Berikut merupakan senarai pemenang bersama hadiah yang telah berjaya mereka menangi pilih.. Maklumlah siapa cepat dia boleh pilih hadiah.. ;)


TL01 dimenangi oleh blog Syuhada


TL02 dimenangi oleh blog IntanBerlian

TL03 dimenangi oleh Blog AimanCool


TL04 dimenangi oleh blog renaPuteh

Hadiah-hadiah ini ditaja oleh:


:::  Syarikat Angsa Delima Sdn Bhd (Klik Di SIni)

Memandangkan kesemua pemenang telah pun memberi nama penuh dan alamat.. Jadi hadiah-hadiah ini akan diposkan kepada mereka pada hari ini juga.. Insya Allah...

Kepada rakan-rakan blogger lain yang telah menyertai segmen ini.. tetapi tidak berjaya menjadi peserta terpantas.. Jangan berputus asa.. Hadiah utama yang disediakan untuk segmen ini masih belum lagi ada pemenang.. (Walaupun mereka mungkin diantara calon-calon pemenang).. Tapi.. pemenang hanya akan diketahui setelah segmen ini berakhir nanti..

Jadi saya ucapkan semoga berjaya menjadi pengumpul mata terbanyak.. Dan berpeluang memenangi hadiah wang tunai yang sedang menanti anda.. Cayok.. cayok.. 




P/s: Jangan lupa mengundi saya dalam DiGi WWWOW Awards 2012.. Undian anda akan dapat membantu mengumpul dana bagi menganjurkan Pertandingan Anugerah Blog Paling Popular 2012.. Setiap undian anda begitu bermakna kepada saya.. ;)

3 ulasan:

  1. Hadiah-hadiah telah pun saya hantar dengan menggunakan Pos Laju..

    Semua pemenang Boleh semak Tracking number tersebut di laman web Pos Malaysia:

    1) Nama : Siti Nur syuhada Salleh(Pulau Pinang)
    Track No. : EN 072265135 MY
    2) Nama : Noorzarina Ahmad Tazari(Kedah)
    Track No. : EN 072264965 MY
    3) Nama : Muhd Amin Abd Aziz (Kelantan)
    Track No. : EN 072264245 MY
    4) Nama : Atiqa Binti Sulaiman (Sarawak)
    Track No. : EN 072264262 MY

    Tahniah diucapkan sekali lagi.. Minta tolong maklumkan kepada saya sekiranya barang dah sampai.. TQ..

    BalasPadam
  2. yeay! x sbr nak dpt..thanks bro..

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra