Rabu, 25 Ogos 2021

Inilah Lubuk LUMAYAN Yang Membantu ramai peniaga Jimat Ribuan Ringgit Apabila Borong Barang Dari China!

with 0 Comment
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Anda pastinya pernah melihat situasi ini di marketplace online seperti Shopee..

Ada Seller yang berjaya menjual produk kepada berpuluh ribu pembeli dengan harga sedikit tinggi walaupun produk tersebut sangat simple dan nampak murah.. Anda boleh melihat berapa banyaknya rate yang diberikan oleh para pembelinya berserta komen positif mereka..

Bayangkanlah jika anda berada di tempat seller tersebut.. Fuh, pastinya anda sedang tersenyum lebar mengira keuntungan yang berjaya anda hasilkan daripada penjualan produk simple tersebut..

Persoalannya di sini ialah bagaimana mereka boleh mendapatkan produk yang simple sebegini untuk dijual - yang boleh dibeli dengan harga murah dan dijual kembali dengan harga lebih mahal dua kali ganda daripada jumlah kos yang anda bayar?

Jawapannya mudah sahaja - "Mereka memborongnya daripada China!"

Laman Web Taobao
Sumber : RahsiaTaobao.com

Ya, ianya bukanlah suatu rahsia lagi.. Ramai seller di ShopeeLazada dan sebagainya membeli barangan daripada China secara borong dengan harga lebih murah dan menjualnya dengan harga lebih tinggi tapi masih bersesuaian dengan keadaan ekonomi semasa rakyat Malaysia ketika ini..

Patutlah ada seller yang mampu menjana keuntungan lumayan di Shopee dan Lazada walaupun hanya menjual beberapa produk sahaja di online store mereka!

Jika satu masa dahulu untuk membeli barangan secara borong daripada China ini, anda perlukan perancangan yang teliti kerana ia melibatkan kos yang mahal (tiket dan penginapan) dan berisiko ditipu hidup-hidup oleh para supplier China yang mahu mengambil kesempatan secara berdepan dengan anda..

Tapi hari ini anda boleh membeli barangan dari China secara borong dengan lebih mudah, pantas dan selamat secara online sahaja di website seperti TaoBao.com.. Kini anda tak perlu lagi keluarkan duit tambang atau penginapan ke China yang mahal dan tak perlu lagi berjumpa supplier yang banyak karenah untuk mendapatkannya.. Semuanya dihujung jari anda!

Sumber : RahsiaTaobao.com

Antara kelebihan TaoBao berbanding website menjual barangan dari China seperti AliBaba dan sebagainya ialah:

- Anda boleh membeli barangan dalam kuantiti yang kecil pada harga yang sangat berpatutan..

- Anda boleh membeli barangan borong secara terus daripada supplier di China tanpa perlu membayar caj orang tengah atau Ejen..

- Semua barangan dihantar secara terus ke rumah anda dan anda tidak perlukan alamat pejabat mahupun gudang untuk menerima barangan yang di borong..

- Terdapat banyak pilihan barangan untuk dipilih daripada pelbagai supplier dari China, dengan harga yang berbeza dalam matawang YUAN..

- Mampu menjimatkan kos pembelian barangan borong 30% - 50% berbanding membeli di AliExpress.. 


Sumber : RahsiaTaobao.com

TaoBao inilah merupakan lubuk lumayan untuk para penjual online seperti anda yang mahukan stok barangan yang berkualiti dengan harga yang berpatutan tanpa perlu mengeluarkan sebarang kos membayar orang tengah untuk mendapatkannya.. 

Cuma masalahnya di sini yang mungkin anda hadapi ialah laman web TaoBao ini dalam bahasa Cina sepenuhnya dan sukar difahami.. Ianya menyukarkan kita untuk mendaftar, membeli barangan serta menghubungi para supplier jika ada sebarang amsalah dalam pembelian kita..

Rileks, ada berita baik untuk anda!

Ada seorang pemborong barangan China yang berpengalaman lebih 10 tahun - berkongsi cara dari A hingga Z bagaimana anda mampu membeli barangan dari China secara borong di TaoBao tanpa sebarang masalah.. Semuanya dibongkarkan dalam ebooknya yang bertajuk "Rahsia TaoBao"..

Anda turut akan mempelajari tentang..

- Cara SEBENAR memilih produk borong yang gerenti laris untuk dijual di pasaran tempatan..

- Cara LENGKAP bagaimana membeli barangan secara borong di TaoBao.com dan membayarnya dengan menggunakan perbankan internet tempatan seperti Maybank2u dan sebagainya..

- Cara BERKESAN menguruskan situasi rumit seperti barang di tahan pihak kastam dan masalah berkenaan barang yang diborong yang tidak sampai-sampai atau tidak cukup kuantiti

- Lubuk LUMAYAN untuk menjual produk borong secara online di pasaran tempatan dengan lebih berkesan hanya depan komputer sahaja..

- DAN Cara TERBAIK menyusun perkataan yang mampu menarik para pembeli terpukau dan membeli barangan anda tanpa sebarang halangan..


Kini tiada alasan lagi untuk anda tidak berani memulakan bisnes online menjual barangan barangan yang dibeli secara borong dari China.. 

Dengan ilmu yang dikongsikan dalam ebook "Rahsia TaoBao" beserta bonus eksklusif, anda pasti mampu membeli barangan China di TaoBao dengan lebih lancar dan menjualnya di Malaysia SERTA menjana keuntungan lumayan tanpa sebarang masalah!

Jom belajar cara SEBENAR memborong produk dari China melalui website TaoBao sekarang juga di:



Semoga bermanfaat.

Info Berkaitan:

0 comments:

Catat Ulasan

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra