Isnin, 11 Julai 2016

GENG GILA HARTANAH : Rahsia dan pengalaman yang didedahkan oleh 12 Orang Pakar!

with 4 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Kalau anda perasan, sebelum ni saya pernah share tentang Geng Kongsi Gelap di Malaysia, dalam blog saya.... Masa tu kebetulan ramai orang sibuk memperkatakan tentang geng-geng kongsi gelap yang terdapat di Malaysia... Jadi, saya pun tumpang sekaki menulis tentang info tersebut... ;)

Tapi, kali ni saya nak share tentang Geng Gila Hartanah pula.... ;)

Dalam sedar tak sedar.... Sebenarnya dah semakin ramai orang Melayu (Bumiputra) yang pakar dalam pelaburan hartanah..
Sumber : Klik Di Sini

Dan yang bestnya... pakar-pakar hartanah ni tak lokek untuk berkongsi ilmu yang telah mereka miliki...

Sebagai contoh Abang Ensem @ Meor Zaidee Meor Ahmad Rasdi, dengan kos sebanyak RM88 sahaja, sudah membolehkan anda menyertai seminar Pelaburan hartanah Subsale yang beliau anjurkan. 

Siapa yang berminat nak dapatkan Ilmu Beli Murah dengan Modal yang rendah.. Boleh Baca Ebook Tok Penghulu.. In Shaa Allah, kalau sebelum ni anda rasa susah nak beli rumah... Setelah membaca ebook tersebut, mungkin anda sudah mampu mendapatkan sekurang-kurangnya sebuah rumah.
Sumber : Klik Di Sini

Bagi yang berminat nak belajar beli rumah lelong pula, boleh belajar daripada Sifu Rumah Lelong @ Shafie Bustan. Pasti tak rugi belajar ilmu tersebut daripada beliau. Kalau kena dengan caranya, boleh dapat beli Rumah di bawah harga pasaran.. ;)  

Selain daripada 3 pakar pelaburan Hartanah ini.. terdapat 9 lagi pakar pelaburan hartanah lain yang sudi berkongsi pengalaman mereka sepanjang terlibat dalam pelaburan Hartanah.. 

Malah,  ada diantara mereka sudah pun memiliki 23 hartanah sebelum usia 30 tahun.. Secara jujurnya saya kagum dengan pencapaian mereka.. 

Untuk mengenali geng gila hartanah ini dengan lebih lanjut, boleh klik pada banner di bawah..

4 ulasan:

  1. memang pakar-pakar semua ni..

    BalasPadam
  2. Singgah baca! Selamat Hari Raya

    BalasPadam
  3. Seronoknya tengok ramai yang berjaya. Jomlah ikut jejak langkah mereka.

    BalasPadam
  4. memang otai belaka diorang semua tu.

    kena rajin korek rahsia diorang nih.

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra