Rabu, 28 Januari 2015

Niche X, Niche Y dan Jutawan Senyap

with 13 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Pada tahun 2014, Saya pernah berkongsi cerita tentang pengalaman buat duit melalui Niche X .. Bukan setakat sekali dua, saya pernah bercerita tentang Niche X... Tetapi, rasanya ada lah dalam 3 hingga 4 kali.. Atau mungkin lebih dari itu.. 



Gambar Hiasan
Sumber : Klik Di Sini


Untuk lebih memahami dan lebih mengenali Niche X, saya telah pun membeli satu panduan yang disediakan oleh Persatuan Usahawan Internet Malaysia (PUIM).

Syukur Alhamdulillah.. Panduan tersebut telah membantu saya menghasilkan pendapatan melalui Niche X..

Dan yang menariknya.. Kebanyakan pembeli panduan tersebut juga telah berjaya menghasilkan pendapatan pada tahun 2014 melalui Niche X...  Dengan erti kata lain, panduan tersebut terbukti dapat membantu orang ramai yang ingin mencari pendapatan tambahan.. Terutamanya pada tahun 2015, dalam keadaan ekonomi yang tidak menentu..

 
Sumber : Klik Di Sini

Malah yang best sekali... Ada yang berjaya menghasilkan pendapatan secara berterusan dalam Niche X sehingga ke tahun 2015... 

Dan In Shaa Allah, pendapatan tersebut akan berterusan sampai bila-bila...



Sebahagian pendapatan yang berjaya diperolehi oleh rakan-rakan melalui Niche X 
Klik Di Sini untuk membaca Testimoni mereka..


Melalui perkongsian pengalaman bersama Niche X, telah berjaya menarik beberapa trafik dengan menggunakan keyword "Niche X" ke Blog Coretan Anuar.. Syukur Alhamdulillah..

Lebih menyeronokkan lagi, Keyword "Niche X" turut disertai dengan keyword "Jutawan Senyap".. Macam satu pekej je Keyword ni boleh datang sekali.. Macam lagu dendangan Ajai dan Nurul je "Seiring dan Sejalan".. ;)

Keyword Niche X dan Jutawan Senyap

Setakat ini dah ramai rakyat Malaysia yang berjaya buat duit melalui Niche X .. Tapi saya tak pasti pula, sekiranya ada "Jutawan Senyap" yang dilahirkan melalui perniagaan dalam Niche X..

Tapi, kalau Jutawan Senyap dalam Niche Y, memang dah ada dah... Saya percaya dah ramai yang jadi jutawan senyap melalui Niche Y... Cuma kita jer yang tak tahu..

Ada ke yang berminat nak tahu apa dia Niche Y? dan macam mana nak buat duit melalui Niche Y?

Kalau nak tahu, boleh klik di sini 


"Nasihat saya.. Kena belajar daripada asas dulu, sebelum melangkah ke peringkat yang lebih tinggi... Kena kuatkan kuda-kuda dulu sebelum mula bersilat.. Jadi, eloklah belajar buat duit melalui Niche X dulu, sebelum menerokai Niche Y... Jangan lekas sangat nak kaya, takut kesudahannya jadi macam kes emas tersontot..." -Pesanan ikhlas daripada seorang sahabat-          

Soalan : Siapakah Jutawan Senyap dalam senarai Malaysia Best Blog 2015?

13 ulasan:

  1. teringin juga nak rasa duit senyap-senyap..

    p/s :Salam motivasi dari Hero Borneo

    BalasPadam
  2. jutawawan senyap ni memang hebat

    BalasPadam
  3. niche x , kalau betul - betul fokus memang boleh menghasilkan pendapatan sampingan yang lumayan

    BalasPadam
  4. Jutawan senyap ni saya hanya ada 'senyap' je. Part 'jutawan'nya takda. Hehehe

    BalasPadam
  5. memang semua nak jadi jutawan.. tapi usaha kena perlu mantap

    BalasPadam
  6. xprnah tahu lg ttg niche x dan y..hbt toi dpt jadi jutawan..

    BalasPadam
  7. Wah diam-diam dah jutawan senyap nie.
    Memang takda publisiti langsung nie.

    BalasPadam
  8. memang kan jadi jutawan senyap nampaknya bila dah kuasai niche ini

    BalasPadam
  9. Bro Zeo antara otai yg sentiasa murah hati berkongsi tips...

    terbaiklah jutawan senyap tp besar jasa mereka

    BalasPadam
  10. Semoga lebih ramai lagi melayu yang jadi jutawan ni

    BalasPadam
  11. tahniah yr.. kak suka baca blog kamu..

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra