Jumaat, 27 Jun 2014

Laman Web Pilihan Minggu Ini : Teknik Buat Duit Dengan Saham IPO

with 0 Comment
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Sambil tengok bola menonton perlawanan antara Jerman dan USA, sempat lagi saya meninjau beberapa laman web menarik untuk dijadikan bahan penulisan di blog Coretan Anuar..

Hmmm.. Kali ni saya tertarik untuk membaca satu laman web dalam kategori pelaburan, yang pastinya dapat memberi info kepada para pengunjung tentang "Teknik Buat Duit Dengan Saham IPO"..  

Sebelum saya melawat laman web ini, saya tak pernah tahu pun tentang kewujudan Saham IPO ini.. Tetapi setelah saya melawat laman web Teknik Buat Duit Dengan Saham IPO , barulah saya tahu.. Rupanya dah ramai pelabur berjaya meraih keuntungan yang lumayan melalui pelaburan ke atas Saham IPO..

Contoh-contoh Saham IPO yang boleh memberi keuntungan yang lumayan.. 


1) ICON OFFSHORE BHD 

ICON OFFSHORE BHD disenaraikan pada 2 hari lepas 25/6/2014 (Rabu).
Short Name: ICON
Code: 5255
Harga Tawaran RM1.85

offer price RM1.85! dah untung lebih 12% tak sampai 1 hari!

Saham IPO : ICON OFFSHORE BHD


Kepada mereka yang dah berjaya mendapatkan saham ini, pastinya hari esok dan hari-hari seterusnya akan memberikan debaran kepada anda. Berapa target saham ini nak NAIK?. sama-samalah kita nantikan.



2) TANAH MAKMUR BHD 

Saham IPO baru yang boleh dimohon :
  • Name: Tanah Makmur Berhad
  • Listing: Main Market
  • Offer price: RM 1.25 seunit
  • Open : 26/6/2014
  • Closing : 3/7/2014 sehingga jam 5 petang.
  • Listing: 17/7/2014
Saham IPO : Tanah Makmur Berhad


3) BOUSTED PLANTATION BERHAD 

Boustead Plantation Berhad telah disenaraikan semalam 26/6/2014 (Khamis). 
Short Name: BPLANT
Code: 5254
Harga Tawaran: RM1.60

Sama-sama kita saksikan berapa kenaikan saham IPO ini pada hari pertama penyenaraian, adakah mampu melebihi 10%! atau lebih.. jika ya..pasti BERBALOI-BALOI kerana dapat mengatasi pelaburan ASB dan EPF iaitu dalam jajaran 6-10% yang perlu menunggu sehingga 1 tahun.

Tahniah dan syabas pada mereka yang berjaya memohon saham IPO Boustead Plantation Berhad ini dengan harga tawaran RM.160.


4) MKLAND HOLDING BERHAD

Antara saham IPO yang menjadi pilihan ramai adalah saham MKLAND yang dikongsikan seawal harga 36 sen dan kini harga tutup ialah 49 sen!

MKLAND Holding Berhad merupakan sebuah Syarikat pembangunan hartanah, yang mempunyai projek-projek Hartanah MEGA di seluruh Malaysia. Jadi, ini merupakan peluang terbaik untuk membeli dan menyimpan saham ini yang sudah kekal bertahan atas 42 sen! Simpan selagi dalam TREND! In Syaa Allah anda akan memperolehi keuntungan hasil kesabaran dan simpan saham selagi dalam trend.

Kepada yang suka melabur dalam sektor hartanah mungkin saham MKLAND adalah pilihan terbaik yang mesti di Rebut!

Berapa target kenaikan saham MKLAND ini? dan bagaimana kajian dibuat?..Semuanya akan dikongsikan dalam group tertutup yang dinyatakan dalam laman web Teknik Buat Duit Dengan Saham IPO dan Kelas Advance Gegar Saham Syariah.

Terdapat lebih banyak contoh Saham IPO yang dapat memaksimumkan keuntungan pelaburan anda, jauh meninggalkan pulangan pelaburan ASB. Untuk meklumat lanjut, sila KLIK DI SINI

Kepada yang berminat untuk menyertai pelaburan Saham IPO, saya syorkan supaya anda mendapatkan Ebook Teknik Buat Duit Dengan Saham IPO berserta Ebook Case Study Teknik IPOZ! 
Sumber : Klik Di Sini

0 comments:

Catat Ulasan

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra