Jumaat, 22 November 2013

Affiliate Summit Terakhir Bagi Tahun 2013

with 6 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera... 

Pernah tak anda mendengar maklumat tentang Affiliate Summit Kuala Lumpur (ASKL)?

Bagi yang belum pernah anda boleh selongkar entri-entri terdahulu blog Coretan Anuar dengan klik di sini..

Untuk makluman anda, Affiliate Summit ini diadakan pada setiap bulan di Nouvelle Hotel, Sg. Besi, KL.. Setiap kali Affiliate Summit diadakan, pasti ramai yang join... 

Saya pernah menghadiri Affiliate Summit Kuala Lumpur (ASKL) sekali sahaja... Kalau tak silap masa Bulan Jun 2013...  Lepas tu teringin nak pergi lagi, tapi apakan daya masa tidak mengizinkan... 

Pengalaman Menghadiri Affiliate Summit Kuala Lumpur (ASKL)

Semasa saya menghadiri Affiliate Summit Kuala Lumpur (ASKL) Jun 2013, bilangan peserta yang hadir melebihi 700 orang.... Meriah sungguh dibuatnya... Dewan Nouvelle hotel dipenuhi dengan gelak tawa dan sorakan semangat daripada tetamu yang hadir.. Masing-masing bersemangat mendengar perkongsian pengalaman dan kisah kejayaan individu-individu yang berjaya merubah kehidupan mereka daripada bekerja makan gaji dengan pendapatan bulanan yang sederhana, kepada seorang usahawan Affiliate Junction dengan program meganya MyKad Smart Shopper..  


Berikut merupakan gambar-gambar yang dapat saya kongsikan tentang kemeriahan Affiliate Summit Kuala Lumpur (ASKL)...









Begitu cepat masa berlalu.... Pada 14 Disember 2013 ini merupakan penutup Affiliate Summit Kuala Lumpur (ASKL) bagi tahun 2013... Kepada anda yang pernah membaca ASKL di Blog saya sebelum ini dan tidak berkesempatan untuk menghadirinya, mungkin inilah peluang terbaik untuk anda merasai sendiri kemeriahan suasana di ASKL...   

Ada sesuatu yang istimewa pada ASKL kali ini... Iaitu terdapat pelbagai informasi dan perancangan yang akan diumumkan oleh CEO I Synergy International Sdn Bhd tentang program MyKad Smart Shopper, sebelum mengorak langkah ke FASA 3 di Malaysia dan FASA 1 di Jakarta, Indonesia.

Sekiranya anda berminat untuk menghadiri ASKL pada kali ini, anda boleh membuat Tempahan Tiket Awal....  Sementara harga tiket masih murah!!!

Cara nak membuat tempahan tiket, anda boleh menghubungi nombor telefon dan emasil yang terdapat pada iklan di bawah:


Ataupun, sekiranya anda memerlukan bantuan saya untuk membelikan tiket, anda boleh menghubungi saya melalui email nuargto@gmail.com..



In Shaa Allah... Banyak maklumat berguna yang bakal anda perolehi semasa menghadiri Affiliate Summit Kuala Lumpur (ASKL) nanti.... Bolehlah anda kongsikan pengalaman tersebut dengan rakan-rakan anda, supaya mereka juga dapat memanfaatkan penggunaan Kad Pengenalan (My Kad) mereka ke arah perkara yang lebih berfaedah.... ;)




6 ulasan:

  1. wah kita sahaja tak joint heee semoga berjaya admin

    BalasPadam
  2. kawan saya ada joint tapi tak pernah jumpa dia ..dia rajin promote kat saya kt pm /fb saya. ras anaik rimas gak hee pak kal ar dia kawan satu sekolah dulu heeeeee

    BalasPadam
  3. Gua usha blog bro baru tahu ade affiliate jenis ni. Banyak lagi yang tak tahu, so nak kena follow blog bro ni. Thanks for the information.

    BalasPadam
  4. Kalau nak tau kelebihan program affiliates kena pergi event ini

    BalasPadam
  5. Emm meriah sakan korang yer..hehe..

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra