Rabu, 15 Mei 2013

Pengalaman di Saman Oleh Seorang Anggota Polis Wanita

with 2 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Pada awal bulan Mac yang lalu, saya telah disaman oleh seorang anggota polis wanita... Cantik juga anggota polis tersebut... Orang Kelantan, Comey, kurus dan tinggi... Tapi tak sempat pun nak berkenalan atau bertanya khabar..  Dah kena saman lah katakan.. Berdebar juga menanti berapa harga saman yang perlu saya bayar?


Sekadar Gambar Hiasan, Sumber : Klik di sini

Kesalahan yang telah saya lakukan?

Tak perlulah saya ceritakan apa kesalahan trafik yang telah saya lakukan.. Cuma terdapat unsur tolak ansur pada ketika itu. Mujur pula saya kena bayar saman cuma RM70 bukan RM300 seperti kebiasaan saman yang dikenakan terhadap pesalah trafik... 

Daripada sehari ke sehari nak bayar saman asyik lupa sahaja.. Sehingga betul-betul nak sampai Due date barulah saya berkesempatan untuk membayar saman tersebut di IPD Sabak Bernam.. 

Resit bayaran Saman.

Syukur Alhamdulillah... Selesai bayar Saman..

P/S : Entri ini merupakan salah satu entri yang tidak sempat saya publish pada bulan April yang lalu.. 

2 ulasan:

  1. mesti polis wanita tu dapat saman ramai orang yang sanggup untuk bayar dengan ikhlas. kalau polis lelaki mungkin kena sumpah je lepas tu hehe.

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower


Info Terkini!! (Wajib Baca)

Pembaca Paling Mesra