Khamis, 27 Disember 2012

Nampaknya Harga Emas dan Perak kembali Stabil...

with 2 comments
Assalamualaikum dan Salan Sejahtera...

Dalam minggu ini harga emas kembali stabil... Dan ada tanda-tanda menunjukkan harga emas akan naik semula... 

Jom kita lihat graf kenaikan emas dalam tempoh 30 hari yang terkini... Graf harga emas dan Perak ini, baru saya perolehi pada pagi ini di laman web Kitco.com...


Sumber : www.kitco.com

Sumber : www.kitco.com

Pada ketika ini tentu para pelabur emas tersenyum gembira... Harga emas semakin naik di saat menjelang tahun baru... Dan biasanya harga tersebut akan terus naik sehingga sampai Tahun Baru Cina... Dan selepas itu harga akan turun semula... Inilah senario yang perlu kita ketahui dalam pelaburan emas...

Kita perlu bijak memanfaatkan peluang pada setiap kenaikan atau kejatuhan harga emas dunia...  Jadi kenalah rajin-rajinkan diri melihat graf kenaikan dan penurunan harga emas semasa.. Kalau tak macamana kita nak berjaya memanipulasi keuntungan dalam pelaburan emas... Betul tak?


Untuk menjadi seorang pelabur emas yang berjaya, kita kena ada sedikit ilmu dalam pelaburan emas... Jangan tengok rakan kita membeli emas, kita pun ikut membeli emas tanpa sebarang ilmu.. Lepas setahun, rakan kita mendapat pulangan pelaburan sehingga 25%, kita pula mendapat kerugian pelaburan 10%..

Perkara ini boleh berlaku sekiranya kita tidak mempunyai ilmu berkaitan pelaburan emas, tetapi hanya jadi pak turut sahaja... Rakan kita melabur dekat situ, kita pun ikut melabur dekat situ... Rakan kita melabur dekat sini, kita pun ikut melabur dekat sini... Rakan kita untung, tapi kita rugi...

Baiklah... Pada hari ini saya nak berkongsi sedikit info tentang pelaburan emas yang saya perolehi melalui En. Khairul Nizam Ngadimon  - Pakar Pelaburan Emas Tanpa Modal (Klik Di Sini)

Info tersebut berkenaan dengan faedah – faedah yang bakal anda perolehi dalam pakej siri belajar pelaburan emas dari rumah...

Belajar emas dari Rumah? Menarik bunyinya... Untuk mendapatkan maklumat lanjut, mari kita lihat faedah-faedah yang bakal anda perolehi dalam pakej tersebut:

Faedah 1
Dalam pakej ini beliau ada menjelaskan bagaimana nak memilih jenis emas yang sesuai untuk jenis pelaburan dan strategi yang ingin diguna pakai. Lain strategi, lain jenis emas yang sesuai. Contohnya, jika anda nak melabur jangka pendek, emas jenis syiling dinar agak tidak sesuai di sini..

Faedah  2
Dalam pakej ini beliau ada menerangkan asas asas melabur emas dengan strategi berpandukan carta emas. Melalui kemahiran ini, ia akan membuka pintu yang sangat luas untuk anda  menjelajahi lain lain jenis strategi bermain emas, kerana anda sudah ada kuncinya disitu.

Faedah 3
Beliau ada membuat cross reference (rujukan lain) berbagai-bagai cara bermain dan melabur emas yang ada dipraktikkan oleh pelabur-pelabur emas. Anda boleh membuat perbandingan cara mana yang sesuai dengan diri dan kemampuan masa, tenaga dan modal anda. Tak perlu buang masa cuba sana, cuba sini, lepastu sangkut. 

Faedah 4
Dalam pakej ini anda boleh praktikkan skill yang anda belajar terus dari video tutorial yang disediakan untuk mencari harga terendah dan tertinggi yang mampu pasaran emas capai dalam satu-satu tempoh trend. Tiada lagi masalah salah timing untuk jual beli emas anda.

Faedah 5
Dalam pakej ini, beliau ada sediakan satu kajian kes bagaimana beliau dan ramai lagi pembeli ebook Pakej Pelaburan Emas Versi 1 membuat untung dengan senangnya pada tahun lepas (2011), berpandukan signal yang anda belajar dari panduan . Jadi dengan contoh sebenar yang berlaku pada 2011, dan panduan video yang ditunjukkan, anda akan dapat belajar dengan lebih yakin. 

Selain itu, terdapat juga 10 Bonus lain yang turut disediakan oleh En. Khairul Nizam Ngadimon bersama pakej ini... 
  1. Bonus 1: Ebook Rahsia Memajak Emas yang Menguntungkan
  2. Bonus 2: Ebook Rahsia Pengurusan Stok Stok Emas untuk Jana Pasif Income.
  3. Bonus 3: Perisian-perisian penting.
  4. Bonus 4: Video Tutorial Teknikal Emas.
  5. Bonus 5: Ebook Candlestick Genius Report
  6. Bonus 6: Kajian Kes : Update Harga Emas Tahun 2011.
  7. Bonus 7: Koleksi Bahan Bacaan Tambahan Pelaburan Emas.
  8. Bonus 8: Ebook Teknik Melabur Emas dengan Gaji.
  9. Bonus 9: Perisian Excel untuk Teknik Melabur Emas dengan Duit Gaji.
  10. Bonus 10: Akses Istimewa ke Facebook Group Support.

Wah! menariknya. Patutlah ramai pelabur emas telah mendapatkan pakej ini..

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan pakej ini, saya syorkan anda klik di sini



2 ulasan:

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra