Selasa, 20 November 2012

37 Teknik Luar Biasa Hapuskan Masalah Kekeringan Idea

with 5 comments

Pernahkah anda merasai pengalaman yang pernah saya rasai, iaitu kekeringan idea sewaktu menulis blog?

Semasa di peringkat awal pembabitan saya dalam penulisan blog, saya kerap mengalami situasi berikut.. Ada satu ketika tu sampai tak tahu nak tulis apa?

Tetapi sekarang ni Alhamdulillah.. saya telah berjaya mengatasi masalah tersebut.. 

Ini semua berkat pertolongan dan tunjuk ajar daripada rakan-rakan blogger termasuk saudara Firdaus Latib


Setelah membaca ebook hasil tulisan beliau berjudul 37 Teknik Luar Biasa Hapuskan Masalah Kekeringan Idea.. Alhamdulillah, ada sahaja idea penulisan blog yang terlintas difikiran saya..
Sumber : (Klik Di Sini)

Tetapi disebabkan kekangan masa, kebanyakan idea tersebut hanya menjadi draft yang sempat saya tulis pada helaian kertas, dalam ruangan note telefon bimbit saya, dan sekiranya berkesempatan saya akan menulis isi kandungan draft tersebut di blog saya..

Terima kasih saya ucapkan kepada saudara Firdaus Latib.. di atas perkongsian info yang cukup menarik melalui ebook tersebut.. Semoga ebook "37 Teknik Luar Biasa Hapuskan Masalah Kekeringan Idea" dapat membantu lebih ramai blogger menyelesaikan masalah Kekeringan Idea untuk menulis blog..

P/s: Terima kasih juga saya ucapkan kepada Saudara Firdaus Latib kerana sudi menjadi salah seorang penaja Pertandingan Anugerah Blog paling Popular 2.. 

5 ulasan:

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra