Khamis, 4 Oktober 2012

RM1236 Dengan Bantuan Pelaburan Hartanah Tanpa Modal

with 1 comment
Dengan Bantuan Pelaburan Hartanah Tanpa Modal telah menjadikan hadiah terkumpul Pertandingan Anugerah Blog Paling Popular 2 setakat ini berjumlah RM1236.00.. 

Syukur alhamdulillah.. Tak sia-sia usaha saya mempromosikan ebook Pelaburan Hartanah Tanpa Modal ini.. 


Dapatlah juga sedikit rezeki hasil komisyen jualan ebook tersebut, untuk menambahkan jumlah hadiah Pertandingan Anugerah Blog Paling Popular 2 yang sedang berlangsung di Blog Coretan Anuar pada ketika ini.. 

Tak sangka betul ramai ramai orang yang berminat untuk mendapatkan ebook tersebut.. Sehingga menjadikan ebook ini disebut-sebut pada ketika ini di beberapa blog pelaburan Tanahair.. 

Tahniah saya ucapkan kepada Saudara Saufi Karim selaku penulis ebook Pelaburan Hartanah Tanpa Modal di atas perkongsian informasi yang sungguh bermanfaat.. Semoga informasi ini dapat memberi banyak manfaat kepada mereka yang berminat untuk mempelajari dan mendalami ilmu dalam pelaburan Hartanah.. 

Maklumlah.. harga rumah sekarang ni semakin lama semakin mahal.. Sekiranya kita lambat membeli rumah, mungkin kita tidak mampu lagi untuk membeli rumah pada masa akan datang.. 

Sebelum harga rumah terus melambung tinggi seperti di kawasan-kawasan elit (boleh baca laporannya di sini).. Lebih baik kita berusaha untuk membeli rumah mulai dari sekarang.. Lagipun dalam pembentangan Budget baru-baru ini pihak kerajaan ada menyediakan budget perumahan untuk rakyat.. 

Jadi, rugilah sekiranya rakyat tidak memanfaatkan peluang tersebut untuk membeli rumah.. sekurang-kurangnya untuk mendapatkan  rumah pertama dalam skim rumah pertamaku.. 


P/s: Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang Pelaburan Hartanah Tanpa Modal, anda boleh klik di sini

1 ulasan:

  1. Ada bercadang juga nak cuba pelaburan hartanah ni tapi tapi masih kurang jelas lagi.

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower


Info Terkini!! (Wajib Baca)

Pembaca Paling Mesra