Isnin, 13 Ogos 2012

Kuiz Tergempar Eyriqazz Vs Denaihati

with 7 comments
Eyriqazz Vs Denaihati telah menunjukkan satu pencapaian yang boleh dibanggakan dalam bidang penulisan blog tanah air.

Sebagai buktinya Contest SEO Eyriqazz Vs Denaihati telah mendapat sambutan yang cukup menggalakkan daripada para blogger tanah air. Rasanya dah ada lebih 50 peserta yang join Contest ini, Walaupun tarikh tamat Contest SEO ini masih berbaki 19 hari lagi..


Saya percaya Eyriqazz Vs Denaihati mampu mengatasi bilangan penyertaan Pertandingan Anugerah Blog Paling Popular yang telah dianjurkan oleh blog Coretan Anuar pada tahun lepas..
Untuk menyemarakkan lagi Contest SEO Eyriqazz Vs Denaihati ini, Blog Coretan Anuar mengadakan satu Kuiz tergempar. Kuiz ini diadakan bertujuan untuk menguji pengetahuan anda tentang Eyriqazz Vs Denaihati melalui artikel-artikel yang telah saya tulis di blog ini.

Cara nak menyertai kuiz tergempar ini mudah sahaja.. Anda hanya perlu menjawab 10 soalan di bawah, dan menghantar jawapan anda kepada saya menerusi email : nuargto@gmail.com. 10 peserta yang berjaya menjawab kesemua soalan tersebut dengan tepat dan paling pantas, akan dikira sebagai pemenang.

Hadiah untuk kuiz ini ialah:

Wang Tunai RM10 x 10 Pemenang..

Berikut merupakan 10 soalan yang perlu dijawab oleh para peserta:

1) Berapakah jumlah hadiah wang tunai terkumpul untuk Contest SEO Eyriqazz Vs Denaihati setakat ini?

2) Berapakah bilangan penaja untuk Contest SEO Eyriqazz Vs Denaihati setakat ini?

3) Saya mula mengenali Eyriqazz dan Denaihati melalui sebuah blog yang bermula dengan huruf L dan berakhir dengan huruf T. Blog siapakah yang saya maksudkan?

4) Sebelum menjadi penaja untuk Contest SEO Eyriqazz Vs Denaihati, Denaihati pernah menjadi penaja untuk Contest SEO yang lain. Senaraikan 2 Contest SEO yang pernah Denaihati taja sebelum ini yang membolehkan blog beliau stabil di laman web Google? 

5) Siapakah yang telah membantu saya untuk memahami SEO? (Klu bermula dengan huruf I dan berakhir dengan huruf I)

6) Apakah keyword terbaik blog Sembang Hari2 sehingga boleh mendapat banyak trafik dari Google?

7) Terdapat seorang Artis Tanahair yang pernah memberitahu blog Coretan Anuar berjaya berada di Page pertama Google untuk keyword Eyriqazz Vs Denaihati. Siapakah artis tersebut?

8) Berapakah jumlah trafik dari Denaihati yang bakal dimenangi oleh pemenang tempat pertama Contest SEO Eyriqazz Vs Denaihati?

9) Menurut Eyriqazz, Contest SEO Eyriqazz Vs Denaihati ini beliau tiru daripada contest SEO yang pernah dianjurkan oleh blogger lain. Siapakah blogger yang Eyriqazz maksudkan?

10) Eyriqazz dan Denaihati turut mengikuti perkembangan EURO 2012. Negara manakah yang menjadi pilihan Eyriqazz dan Denaihati untuk memenangi EURO 2012?

Sila hantarkan jawapan anda kepada saya melalui email nuargto@gmail.com dengan tajuk email : "Jawapan Kuiz Eyriqazz Vs Denaihati"

Keputusan kuiz ini adalah muktamad. Skema jawapan telah pun berada di tangan saya. Anda boleh mendapatkan jawapan-jawapan untuk kuiz ini melalui enam link berikut:


Kuiz ini akan tamat pada 25 Ogos 2012. Senarai Pemenang kuiz ini akan diumumkan pada 26 Ogos 2012..

Selamat Membaca dan menjawab Kuiz ini.. Jangan takut, saya yakin anda akan berjaya menjawab kuiz ini dengan mudah sekiranya anda membaca keenam-enam artikel di atas.. 

P/S: Dijemput beramai-ramai untuk menjawab kuiz ini supaya dapat menghangatkan lagi suasana Contest SEO Eyriqazz Vs Denaihati

7 ulasan:

  1. wahhh..menarik nie..nak join lah..

    BalasPadam
  2. mudahan kuiz ni dapat mantapkan kedudukan bro. good untuk peserta kuiz.

    BalasPadam
  3. terbaik bro, insyallah kalau ada masa nanti sy join.. thanks invite :)

    BalasPadam
  4. wah..masuk sini jumpa ini..teringin nak join...hehehe.

    BalasPadam
  5. Tengoklah.. lau da masa insyaALLAH saya ikut.. ^^

    BalasPadam
  6. Macam soalan cikgu untuk anak murid...

    BalasPadam
  7. saya baru belajar strategi ni.. nampak nye kena byk belajar gak dari bro nih.

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra