Selasa, 12 April 2011

Projek Pelajar Semester Akhir Bah. 5 (Formula Future )

with 1 comment
Apakah perbezaan antara perlumbaan Formula Future dan Go-Cart?

Formula Future merupakan Go-Cart yang telah di Up Grade (naik taraf)..

Perubahan yang paling ketara adalah dari segi reka bentuk kerangka dan badan "Go-Cart" tersebut.. Terdapat 4 buah "Go-Cart" yang layak untuk menyertai pertandingan Formula Future pada kali ini..

Berikut merupakan antara gambar-gambar yang sempat saya ambil semasa pameran dan perlumbaan Formula Future ini berlangsung.. 



Lihat perbezaan antara Go-Cart asal (belakang) dan Go-Cart yang telah di naik taraf (depan) 

Hitam.. Ranggi..

Merah.. Garang..

Perlumbaan Bermula..

Cucuk angin nampak..

Cepat-cepat.. Ada peluang nak potong ni..


Maintain 3 buah "Go-Cart" ni.... Follow memolow..

Semoga untuk tahun hadapan lebih banyak lagi Go-Cart yang berjaya di naik taraf untuk menyertai perlumbaan Formula Future ini..

Sekali lagi syabas diucapkan kepada para pensyarah, staf sokongan dan pelajar semester akhir Jabatan Kejuruteraan Mekanikal kerana berjaya mengadakan perlumbaan Formula Future ini..

Tanpa usaha gigih dan komitmen yang tinggi dari anda semua, mungkin agak mustahil untuk menganjurkan perlumbaan seperti ini..

Sekiranya anda berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang Formula Future ini, anda boleh meninggalkan pertanyaan/komen anda di ruangan komen yang terdapat di bawah..

Selain itu, anda juga boleh menghantar pertanyaan anda melalui email kepada anuarmarsib@gmail.com

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang Karnival Inovasi Robocon dan Go-Cart 2011, anda boleh layari blog http://sembanghari2.blogspot.com/


Admin Blog
   

1 ulasan:

  1. nama saya Redzuan Sarina Binti dari PULAU PINANG,
    MALAYSIA. Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada ibu Rossa kerana membantu saya mendapatkan pinjaman. selama tiga bulan, saya telah mencari pinjaman untuk melunaskan hutang, setiap orang yang saya temui ditipu dan mengambil wang saya sehingga akhirnya saya melihat kisah Cik Masitah Ayob dan alamat laman web syarikat yang dikongsinya. Syarikat itu kemudian memberi saya pinjaman sebanyak RM470,000 yang saya minta. syarikat juga dapat membantu anda. kerana syarikat itu juga telah menolong beberapa rakan saya yang lain. Sekiranya anda memerlukan bantuan kewangan, sila hubungi syarikat ROSSA FINANCE melalui e-mel: Rossastanleyloancompany@gmail.com
    Syarikat itu tidak tahu bahawa saya melakukan ini dengan menyebarkan niat baik syarikat kepada saya, tetapi saya merasakan saya harus membagikannya kepada anda semua untuk membebaskan diri daripada penipu, berhati-hati dengan peniru dan hubungi syarikat pinjaman yang betul. Di bawah ini adalah kata-kata semangat bagi mereka yang mencari pemberi pinjaman swasta yang jujur ​​dan jujur.
    "jika anda memerlukan pinjaman untuk membayar kredit dan hutang? Adakah anda memerlukan kewangan untuk menubuhkan perniagaan anda sendiri? Adakah anda memerlukan pinjaman untuk melaksanakan projek besar? Adakah anda memerlukan pinjaman kuliah? Adakah anda memerlukan dana untuk pelbagai tujuan lain?" ? Inilah e-mel saya untuk sebarang pertanyaan mengenai ibu rossa,
    e-mel saya: redzuansarinabinti2020@gmail.com
    nombor saya + 601616345654
    E-mel ibu rossa: Rossastanleyloancompany@gmail.com
    syarikat rossa Call / text / WhatsApp: +1 (213) -315-3118
    Laman web: www.rossastanleyloan.org
    Twitter rasmi: Rossastanlyloan
    Facebook rasmi: Rossa Stanley Favor

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra