Rabu, 28 Ogos 2019

Sebusuk-Busuk Kambing, Tetap ku sayang juga....

with 2 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

"Sebusuk-Busuk Kambing, Tetap Ku Sayang Juga"


Kata-kata hikmah yang sudah pastinya tersemat dalam hati para penternak kambing..

Masakan tidak…. Siapa yang tahu Rahsia Kambing, sudah pasti akan menyayangi binatang ternakan ini..

Terutamanya sewaktu menjelang Hari Raya Aidiladha… Pasti ramai yang mencari binatang ternakan ini untuk di buat Qurban atau Akikah..

https://bit.ly/2ndaxLR
Tengok Orang yang pakar menyembelih dan melapah kambing.. sekejap jer dah siap...
Cuba kalau saya yang buat... Mahu dekat sehari baru boleh siap ni... hehehe



Hari ni siapa yang rajin bela kambing memang untung...
  • Susu Kambing sangat berkhasiat dan boleh di minum
  • Bulu kambing biri-biri mempunyai harga pasaran dan boleh dijual
  • Daging kambing mempunyai permintaan yang sangat tinggi lebih-lebih lagi dengan adanya ramai peniaga yang menjual kambing bakar...
Ditambah lagi dengan kemudahan sains dan Teknologi yang boleh meningkatkan lagi sumber pendapatan penternak-penternak kambing seperti dalam video di bawah..

 

Jadi, tak hairanlah kenapa tiba-tiba sahaja ebook Bisnes Kambing melonjak naik dalam senarai Carta Top 10 Ebook BestSeller - Julai 2019...

Ini menunjukkan betapa beruntungnya mereka yang mempunyai ilmu... dan sentiasa berusaha mencari ilmu yang bermanfaat untuk memberi nilai tambah dalam kehidupan kita seharian...


CARTA 10 EBOOK TOP BESTSELLER - JULAI 2019
(Klik Pada Gambar untuk mendapatkan info yang lebih jelas)

https://bit.ly/2xqLNUn




Ebook dalam Senarai Top 10 ni memang terbaik kesemuanya. Boleh dijadikan sebagai rujukan/panduan kepada mereka yang nak meningkatkan nilai tambah dalam diri masing-masing..

Untuk mendapatkan lebih banyak info tentang setiap ebook, saya syorkan anda klik pada gambar-gambar ebook yang disenaraikan di atas.

Sekian… Semoga bermanfaat

Info Berkaitan:

2 ulasan:

  1. Sedap kalau buat kambing golek tu..hehe..Orang kata, kalau orang tu pandai sembelih, daging kambing tu tak berbau hamis.

    BalasPadam
  2. buat majlis aqiqah mesti teringat si kambing ni ;), walau busuk ramai peminat hahaha

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra