Ahad, 7 April 2019

Top 10 Best-Seller Mac 2019

with 0 Comment
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Berikut merupakan 10 Ebook BestSeller Klikjer pada bulan Mac 2019.

Nampaknya Ebook Bisnes Shopee dan ebook Bisnes Tudung terus mempertahankan gelaran juara dan naib juara carta selama beberapa bulan... Bukan Biashee Biashee.... TAHNIAH!!!


CARTA TOP 10 BESTSELLER - MAC 2019
(Klik Pada Gambar untuk mendapatkan info yang lebih jelas)










Dalam keadaan cabaran ekonomi negara yang sedang kita hadapi sekarang ni. Ditambah lagi dengan berita terbaru penurunan kadar Dividen Tabung Haji bagi tahun 2018. Pasti lebih ramai rakyat Malaysia ingin mencari pendapatan tambahan. 

Apa pun pekerjaan sambilan yang kita nak, pertama sekali kita perlu ada ilmu. Dengan ilmu yang betul, In Shaa Allah kita akan berjaya dalam apa juga bidang yang diceburi.

Sekarang ni kita dah terlalu hampir untuk melangkah ke bulan Ramadhan dan seterusnya kita akan menyambut perayaan Hari Raya Aidilfitri. Waktu macam ni bisnes yang dirasakan cukup sesuai untuk diterokai ialah:


1) Bisnes Tudung - Memang ramai kaum hawa sedang mencari tudung sekarang ni. Alangkah baiknya sekiranya mereka membeli tudung daripada anda. Nak belajar cara bisnes tudung yang betul, boleh layari laman web ini 
-> https:www.bisnestudung.com


2) Bisnes Air Balang - Sememangnya tidak dinafikan air balang merupakan perniagaan laku keras di bazar-bazar Ramadhan pada setiap bulan Ramadhan. Ada kawan saya pernah ambil cuti tanpa gaji selama sebulan pada bulan Ramadhan, semata-mata nak berniaga air balang di Bazar Ramadhan. Tapi, tak semua peniaga yang berniaga air balang berjaya dalam perniagaan mereka. Ada juga yang kecundang. Terpulang kepada anda, nak ikut dalam golongan mereka yang berjaya, atau golongan mereka yang gagal. Kalau nak tahu apa yang peniaga air balang berjaya buat, boleh layari laman web berikut 
-> https://bisnesairbalang.com


3) Bisnes Bakeri - Ambil tempahan Buat biskut, buat kek, dll pada bulan Ramadhan memang Masyuk.. Lebih-lebih lagi kalau tahu strategi pemasaran yang betul dan tahu cara nak mendapatkan pelanggan berterusan. Bisnes paling sempoi dan boleh dilakukan dari rumah. Nak tahu cara memulakan bisnes bakeri dari rumah, boleh layari laman web berikut 
-> https://bisnesbakeri.com

Saya rasa cukup saya kongsikan 3 bisnes pada masa yang terbaik untuk dilakukan pada ketika ini. Rugi tak  ambil peluang ini dengan sebaiknya. Selamat mencuba dan Good Luck!!


Info Berkaitan:






0 comments:

Catat Ulasan

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra