Sabtu, 28 Februari 2015

Kejohanan Catur dan CPUV Terbaru Dari Nuffnang : Ambank TRUE LAB

with 0 Comment
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Syukur Alhamdulillah... Pagi tadi dah selesai satu lagi program yang perlu saya anjurkan untuk semester ini, iaitu menganjurkan satu Kejohanan Catur Tertutup PSIS.

Walaupun program yang saya buat kali ni nampak biasa-biasa sahaja, tapi memerlukan juga banyak komitmen dari segi masa dan tenaga untuk memastikan Program yang dirancang dapat berjalan dengan lancar. 







Sebahagian gambar-gambar Kejohanan Catur Tertutup PSIS Sesi Disember 2014 yang sempat saya ambil menggunakan Handphone saya. Tak sempat lagi nak kumpul semua gambar, terutamanya gambar-gambar pemenang kejohanan ini.. In Shaa Allah, saya akan kongsikan laporannya tidak lama lagi..

Jadi, dalam masa terdekat ni tak dapatkan nak fikir benda lain termasuk prestasi blog saya dalam Contest SEO : Malaysia Best Blog 2015.


Malaysia-Best-Blog-2015

Mungkin entri penyertaan saya dalam contest SEO tersebut dah ke laut agaknya... hehehe 

Minggu depan pun sibuk lagi.. Nak fikirkan pengisian program CSR dengan SK Parit Baharu, Sg. Lang, Sg Air Tawar, Sabak Bernam, Selangor.. 

Syukur Alhamdulillah.. Dalam keadaan sibuk-sibuk macam ni ada juga rezeki tambahan daripada nuffnang..  

Petang tadi saje jer gatal-gatal tangan semak akaun Nuffnang, selepas selesai menganjurkan Kejohanan Catur Tertutp PSIS.. Nampaknya ada lagi satu CPUV yang nuffnang berikan kepada blog Coretan Anuar.. Syukur Alhamdulillah..

Ambank TRUE LAB : CPUV Terbaru Dari Nuffnang

Terima kasih Nuffnang.. ;)

0 comments:

Catat Ulasan

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra