Selasa, 13 Januari 2015

Rahsia Kejayaan Top Affiliate Klikjer kini Dibongkar!

with 6 comments
Klikjer merupakan salah satu Platform Affiliate yang tidak asing lagi di Malaysia.

Ramai usahawan internet, termasuk blogger pernah menghasilkan pendapatan melalui Klikjer.. 


Sumber : Klik Di Sini

Sepanjang saya terlibat dalam penulisan blog, saya juga pernah menjana pendapatan melalui Klikjer.. Tapi taklah sebanyak blogger-blogger dan usahawan-usahawan internet yang lain..

Berikut merupakan contoh komisyen yang pernah saya perolehi melalui Klikjer.. 



Berapa kali saya pernah dapat komisyen macam ni?, tak perlulah saya nak cerita.. Tapi, adalah.. Cuma taklah sebanyak Top Affiliate Klikjer

Pasal tulah saya tak berjaya tersenarai sebagai salah seorang Top Affiliate Klikjer. Kalau banyak, confirm saya dah tersenarai dah.. hehehe


Pengalaman Bersama KlikJer


Saya mula menyertai Klikjer pada tahun 2010. Saya tahu tentang kewujudan program affiliate Klikjer ni melalui Forum WangCyber. 

Untuk makluman anda, Tuan Mohd Suhaimy @ Suth owner kepada Forum WangCyber yang sangat terkenal tu merupakan Founder kepada klikjer.

Kalau nak bercerita tentang tuan Suth ni, saya rasa mahu panjang lebar jadinya entri ni.. So, lain kalilah saya cerita tentang tuan Suth ni yer.. 

Cuma, ada satu perkara yang semua orang wajib tahu.. Tuan Suth merupakan usahawan Internet Pertama di Malaysia yang menulis ebook dalam Bahasa Melayu..

Oklah kita stop dulu cerita tentang Tuan Suth... Kita berbalik semula kepada pengalaman saya bersama Klikjer...

Masa tu baru berjinak-jinak mempromosikan program Affiliate.

Kata orang masa tu macam baby lagi..  baru belajar bertatih... Tapi pernah juga merasa beberapa komisyen Affiliate melalui Klikjer..

Berikut merupakan komisyen-komisyen dari Klikjer yang pernah saya perolehi pada tahun 2010..


Komisyen Affiliate Klikjer yang diterima pada 30 Julai 2010

Komisyen Affiliate Klikjer yang diterima pada 11 Ogos 2010

Komisyen Affiliate Klikjer yang diterima pada 12 Ogos 2010

Rasanya ini jer kot komisyen Affiliate dari Klikjer yang berjaya saya perolehi pada tahun 2010...

Lepas tu saya dah jarang promosikan program Affiliate Klikjer.. Sebab, saya mencuba nasib untuk mempromosikan program-program affiliate lain pula.. Masa tu terlalu banyak program affiliate baru yang tumbuh macam cendawan ditimpa hujan.. Kadang tu, sampai dah tak tahu nak promosikan program affliate yang mana satu..

Walaupun dah jarang buat promosi Affiliate Klikjer, tapi saya tempek juga beberapa banner Affiliate Klikjer dekat blog Discount hari2.. kata orang tua-tua, engharapkan tuah batu timbul, tuah sabut tenggelam.. hehehe.. 



Cabaran Top Affiliate Klikjer


Sebelum ini saya tak tahu pun adanya cabaran Affiliate Klikjer ni.. Tapi selepas membaca dan mengikuti perkembangan blog Mohd Fairiz ni, barulah saya tahu tentang adanya cabaran Top Affiliate Klikjer..

Cuma dalam Cabaran Top Affiliate Klikjer, tak sama macam Cabaran Top Affiliate yang dikendalikan oleh Tim Infokerjaya ataupun Ashadee.


Top Affiliate Cabaran PTD Oleh Tim Infokerjaya
Sumber : Klik Di Sini

Cabaran Affiliate Tim Infokerjaya biasanya diadakan, bila setiap kali ada exam SPA. Ada Exam SPA baru ada cabaran.. Tak ada exam, tak ada cabaran..  Biasanya tempoh cabaran tak lama, iaitu dalam tempoh 4 hari hingga seminggu sahaja.

Cabaran Affiliate Ashadee (Dulu Jom Niaga) pula dilakukan setahun sekali.. Hujung tahun baru diumumkan pemenang.. Sekarang ni, tak tahu samada ada lagi ke tak, Cabaran Affiliate Ashadee.. 

Tapi dalam cabaran Top Affiliate Klikjer ni lain sikit..

Cabaran affiliate dilakukan pada setiap bulan. Setiap bulan Owner Klikjer akan memaklumkan senarai Top 10 Affiliate Klikjer yang berjaya mendapat komisyen jualan tertinggi.. Contohnya, seperti berikut:

Senarai top Affiliate Klikjer Mac 2014

Senarai top Affiliate Klikjer April 2014

Senarai top Affiliate Klikjer Mei 2014

Senarai top Affiliate Klikjer Jun 2014

Senarai top Affiliate Klikjer Julai 2014

Senarai top Affiliate Klikjer Ogos 2014

Senarai top Affiliate Klikjer September 2014

Senarai top Affiliate Klikjer Oktober 2014

Senarai top Affiliate Klikjer Disember 2014


Tentu seronokkan siapa yang selalu sangat dapat tersenarai sebagai Top Affiliate Klikjer.. Tiap bulan nama naik.. ;)

Cuba semak, ada tak nama saya dalam senarai di atas?... 
..
..
..
Confirm tak adalah kan.. hehehe... Siapalah kita ni..
..

..

Sekarang ni, cuba semak pula nama Reez Reezluv atau reezluv, berapa kali beliau berjaya berada di Rank Pertama Top 10 Affiliate Klikjer?

Tentu banyak kali kan??..

Ini bukan disebabkan nasib yer... Kalau sekali dua tu mungkinlah nasib.. Tapi kalau dah setiap bulan macam ni, tentu ada strategi atau teknik yang telah Reezluv lakukan untuk berjaya dalam affiliate Klikjer... 

Disebabkan ramai yang berminat nak tahu rahsia kejayaan beliau berjaya menjadi Top Affiliate Klikjer secara konsisten.. Maka beliau telah menghasilkan sebuah laman web untuk berkongsi rahsia kejayaan beliau.. Menjadi Top Affiliate Klikjer secara konsisten

Nak tahu apa rahsia kejayaan beliau? Boleh -->> BACA DI SINI <<--

Kalau anda nak berjaya buat side Income macam Reezluv, eloklah anda baca rahsia kejayaan beliau sekarang!! 

Terutamanya bagi anda yang nak cari duit lebih untuk berkahwin, nak beli pempers anak, nak beli susu anak, nak sara anak pak mertua dan sebagainya. 

Tapi kalau anda nak hidup biasa-biasa macam saya, tak payah baca pun takper.. Cuma anda jangan terkejut pula, bila ada rakan anda yang berjaya buat Side Income macam Reezluv nanti... 

Bila anda tanya pada kawan anda, apa rahsianya?? Lepas tu Kawan anda bagi tahu, sebab Rezzluv yang ajar... Berminat nak belajar dengan Reezluv? Boleh -->> BACA DI SINI <<--

P/S : Lepas baca entri ini, jangan lupa aktifkan Mykad anda pula ye.. TQ... hehehe ;)

6 ulasan:

  1. bunyinya amat senang
    klikjer

    tapi sebenarnya kita perlu ilmu dan pengetahuan untuk berjaya

    BalasPadam
  2. takde cabaran pun bro..Shuth sendiri yang nak umumkan..aku pun taktau sejak bile, tetibe je Shuth umumkan, tu yang agak terkejut...

    siapa yang bebetul beli rahsia ni je tahu, apa ramuan rahsianya..walaupun ada beberapa elemen dalam blogpost ni juga, mungkin tak cukup lagi khasiatnya..ehehe..:D

    apa pun semoga berjaya..:D

    BalasPadam
  3. sepanjang karier sebagai blogger sejak 2012..cuma sekali sahaja dapat komisyen dari ashadee..lain-lain belum ..

    BalasPadam
  4. Dulu saya minat buat Affiliate. Tapi sebab tak ada ilmu dan tak ada guru, akhirnya saya berputus asa. :(

    cara buang angin dalam badan

    BalasPadam
  5. Affiliate klikjer ni memang best, Ebook Rahsia Klikjer pun sudah dilancarkan. Semoga semua berjaya dapat komisen dari klikjer Testimoni Pembeli Rahsia Klikjer

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra