Khamis, 20 November 2014

RM335K dalam Tempoh 4 Hari atau RM900K untuk satu produk, Mana lagi banyak?

with 0 Comment
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Sejak akhir-akhir ini, ramai blogger sibuk menceritakan kisah kejayaan seorang usahawan internet yang berjaya menjana pendapatan RM36,380, walaupun tidak mempunyai produk sendiri. Sekiranya anda berminat untuk membaca kisah kejayaan usahawan internet tersebut, sila klik di sini

Kebetulan pula, sebelum ini saya ada membuat sedikit survey  melalui satu group pemasaran.. Sekadar ingin mengetahui sejauh mana minat orang ramai untuk mengetahui kisah-kisah kejayaan usahawan internet tempatan sehingga mampu menghasilkan jualan terkumpul sebanyak RM335K dalam tempoh 4 hari sahaja..

Sifu Saya Berjaya mengumpul hasil jualan Berjumlah RM335K dalam tempoh 4 hari


Syukur Alhamdulillah... Survey yang telah saya lakukan membuahkan hasil yang cukup positif.. Ramai yang PM saya berminat nak tahu tentang siapa Sifu saya? Dan apa yang telah sifu saya lakukan sehingga mampu menghasilkan jualan terkumpul sebanyak itu?


Antara hasil survey yeang telah saya lakukan

Ramai juga yang meminta saya PM mereka... 

Ini dah bertentangan dengan arahan saya.. Saya suruh mereka PM saya, saya pula yang kena PM mereka....

Untuk mengelakkan daripada di "cop" oleh facebook, kerana melakukan mesej Spam kepada mereka yang bukan rakan saya... Jadi, saya tak dapat nak melayan permintaan mereka.. Saya suruh mereka Add saya sebagai rakan terlebih dahulu, kalau nak juga saya hantar mesej kepada mereka... Tapi hakikatnya perkara tersebut tidak akan berjaya menjadi kenyataan, disebabkan saya sudah pun mempunyai maksimum rakan yang ditetapkan oleh facebook... huhuhu...

Jadi, sehingga sekarang masih ada dalam kalangan mereka yang ternanti-nanti jawapan daripada saya... Biarkanlah mereka terus tertanya-tanya, apa perniagaan yang telah sifu saya lakukan? dan siapa sebenarnya sifu yang saya maksudkan?

Khusus untuk pembaca blog ini, saya akan berikan jawapan kepada anda berkaitan persoalan tersebut... melalui entri di bawah:

Klik di sini -->> Jualan satu Produk Melebihi RM335K dalam tempoh 4 hari, Memang Power!


Untuk makluman anda.. Jualan satu produk melebihi RM335K dalam tempoh 4 hari, sebenarnya bukanlah rekod terbanyak Tim Infokerjaya...

Nak tengok lagi banyak, boleh baca di sini..


"Tolong jawab dengan sejujurnya.. Antara jumlah jualan terkumpul sebanyak RM335K dalam Tempoh 4 Hari, atau jumlah jualan terkumpul RM900K untuk satu produk, Mana yang lagi banyak?"

Disebabkan begitu ramai rakyat Malaysia yang telah berjaya menjana pendapatan yang lumayan melalui internet, Team Denaihati Network telah mengambil inisiatif untuk menganjurkan Seminar Buat duit affiliate dengan blog.

Seminar yang saya rasa cukup bagus, untuk membantu blogger-blogger menjana pendapatan yang lumayan seperti usahawan-usahawan internet tempatan



Barisan Speaker yang dijemput khas untuk menjayakan program ini bukan calang-calang orang. Antaranya ialah:

Berdasarkan feedback Peserta seminar buat duit Online yang dianjurkan oleh Team Denaihati sebelum ini, Pastinya anda tidak akan rasa menyesal mengikuti seminar ini..

Mungkin selepas ini anda berjaya menghasilkan pendapatan yang lumayan melalui blog.. Jauh lebih lumayan daripada pendapatan yang sedang saya nikmati sekarang ini..


Sebahagian rezeki yang sedang saya nikmati melalui Affiliate... Syukur Alhamdulillah...

Jom Baca pengalaman saya -->> Pengalaman buat duit Online Paling menyeronokkan (Klik Di Sini)

Walaupun pendapatan yang saya perolehi melalui affiliate tidaklah sehebat barisan speaker yang akan menggegarkan Dewan Sultan Muhammad V, Kumpulan Media Karangkraf.. Tetapi syukur Alhamdulillah dengan rezeki yang ada..

Sekurang-kurangnya saya dah mencuba yang terbaik untuk mendapatkan rezeki yang disediakan.. Tapi sayangnya nasib masih belum menyebelahi saya...

In Shaa Allah, saya sedang berusaha yang terbaik untuk memperbaiki kelemahan yang ada... 

Semoga satu hari nanti saya berjaya menjana pendapatan yang lumayan macam dalam gambar banner di bawah... 





Siapa tahu kan? Rezeki di tangan Allah.. Kita perlu berusaha untuk mendapatkan rezeki tersebut.... Lagipun pada tahun depan, banyak harga barang dijangka akan naik sekiranya GST dilaksanakan... Jadi, kita perlu mula membuat persediaan dari sekarang...

Good Luck semua... ;)

0 comments:

Catat Ulasan

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra