Rabu, 28 Mei 2014

CPUV Daripada Nuffnang : DiGi-WWWOW 2014 dan Sanofi Lactacyd

with 13 comments

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Seperti yang pernah saya ceritakan dalam entri bertajuk Setelah sekian lama... akhirnya dapat juga rezeki pertama dari Nuffnang.. Sebelum ini memang susah blog Coretan nak dapat CPUV dari Nuffnang.. Tidak seperti blog-blog lain, walaupun tak berupdate tapi ada sahaja CPUV yang diberikan oleh Nuffnang..

Tetapi kata orang, rezeki ni bukan terletak di tangan manusia... Ianya terletak di tangan Allah S.W.T...  Allah yang akan memberikan rezeki kepada sesiapa sahaja yang dikehandaki..

Syukur Alhamdulillah... Setelah sekian lama menunggu, akhirnya dapat juga dua CPUV dari Nuffnang.. Iaitu DiGi-WWWOW 2014 dan Sanofi Lactacyd..

CPUV Daripada Nuffnang : DiGi-WWWOW 2014 dan Sanofi Lactacyd 


DiGi - WWWOW 2014 rasanya semua blogger dah tahu.. Sekiranya ada rakan-rakan blogger yang masih belum tahu, boleh baca entri bertajuk Al-Kisahnya DiGi WWWOW Awards 2014 dan Kalau saya menang DiGi WWWOW Awards 2014.. 

Jom baca.. apa kata pengunjung Blog Coretan Anuar, terhadap DiGi WWWOW Awards 2014.. Biasalah ada komen positif dan ada juga komen negatif..

Sanofi Lactacyd pula berkaitan dengan produk penjagaan wanita.. Alah yang ada kaitan dengan Miss V tu... 

Kalau korang nak tahu apa ke bendanya Sanofi Lactacyd dan Miss V ni.. korang kenalah rajin-rajin ush,a kalau ada terjumpa 2 banner seperti di bawah.. 




Hah pada 2 banner ini ada jawapannya, terhadap maklumat yang anda perlukan.. 

Tentu ada yang tertanya-tanya.. Bagaimana CPUV tentang produk penjagaan wanita boleh masuk ke Blog peribadi lelaki? 

Saya tidak mempunyai jawapan untuk menjawab soalan tersebut... hanya Krew Nuffnang yang ada jawapannya...

Lactacyd : What's Best For Us?

Jom baca di dua link berikut:

Antara Produk Lactacyd yang mendapat banyak permintaan.. 

Lactacyd Lasting Freshness

Lactacyd pH 3.5

Lactacyd White Intimate


Terima kasih Nuffnang, kerana sudi memberikan dua CPUV kepada blog Coretan Anuar... ;)

13 ulasan:

  1. Tahniah! rezki....
    Salam ziarah dari Bunda...

    BalasPadam
  2. tahniah..semoga makin murah rezeki :)

    BalasPadam
  3. Salam...tahniah,rezeki lagi tu... alhamdulillah kali ke-2 saya dapat iklan yg sama.

    BalasPadam
  4. tahniah dapat iklan CPUV...nampaknya saya perlu tunggu lagi. tak pernah pun dapat iklan CPUV ni..apapun atas rezeki masing-masing.

    BalasPadam
  5. tahniah :)
    smoga sentiasa di murahkan rezki

    BalasPadam
  6. Tahniah bro, Moga makin murah rezeki

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah...kejap lagi makin banyak lah cpuv.. Tahniah.. :)

    BalasPadam
  8. alamat rezeki semakin murah tu
    alhamdulillah

    BalasPadam
  9. Tahniah..murah rezeki..ble la belanja saya teh tarik..

    BalasPadam
  10. semoga dimurahkan lagi rezeki tuan. betul, rezeki itu allah yang berikan :)

    BalasPadam
  11. Hehe..tahniah bro...sedikit sebanyak perkara ni akan menaikkan lagi semangat untuk blogging..hehe

    BalasPadam
  12. wow bestnya. tahniah, murah rezeki

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower


Info Terkini!! (Wajib Baca)

Pembaca Paling Mesra