Rabu, 15 Januari 2014

WW : Perkembangan Terbaru Baby Naila ketika berumur 3 Bulan

with 3 comments
Perkembangan terbaru Baby Naila ketika berumur 3 Bulan..

Syukur Alhamdulillah..

Pagi tadi dah berjaya meniarap.. hehehe

Minggu lepas, dalam buaian pun tetap berusaha nak angkat badan..


3 Minggu lepas dah pandai memberi respon..

Sebelum tu... ;)

Semalam saya dapati, ramai pengunjung blog ini berminat membaca Pengalaman Isteri saya Sewaktu melahirkan Baby Naila.. 

Apabila saya membaca entri tersebut, saya dapat merasakan seakan-akan baby Naila baru sahaja dilahirkan... hehehe... 

Kehadiran seorang puteri dalam hidup kami, membuatkan kehidupan kami seharian bertambah ceria... ;) 



3 ulasan:

  1. Amboi...tembamnya dia...hehe..dah boleh meniarap ekk..tak lama lagi boleh jalan-jalan tolong mama dia dah la..hahaha

    BalasPadam
  2. anak-anak ni tak terasa akan membesar..

    BalasPadam
  3. comelnya naila..baru 3 bulan? tengok cam dah 6-8bulan je..alhamdulillah membesar dengan sihat dan comel ^_^

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower


Info Terkini!! (Wajib Baca)

Pembaca Paling Mesra