Jumaat, 23 Ogos 2013

Nantikan Kemunculan Pakej Rujukan Peperiksaan Bertulis Pegawai Penerangan S41

with 2 comments
Pakej Rujukan Peperiksaan Bertulis Pegawai Penerangan S41 akan berada di Pasaran tidak lama lagi.. Nantikanlah kemunculannya...

Kepada pembaca setia blog Coretan Anuar, tentu anda masih teringat lagi tentang entri yang pernah saya tulis beberapa hari yang lalu berjudul Jadual Peperiksaan Memasuki Perkhidmatan Awam Bulan Ogos-November 2013.. Sekiranya anda terlepas membacanya, saya syorkan anda klik di sini..

Dalam senarai Jadual Peperiksaan tersebut, terdapat peperiksaan bertulis bagi Pegawai Penerangan Gred S41 yang akan diadakan pada 29 Ogos 2013 ini..

Adakah para calon sudah bersedia untuk menduduki peperiksaan betulis tersebut? Ataupun masih sedang asyik menimati keenakan kuih raya ketika berkunjung ke rumah sahabat handai, jiran tetangga dan saudara mara... ;)


Maklumlah raya kan sebulan.. Ada rakan yang berkata.. 
"Kita dah berpuasa di bulan Ramadhan selama sebulan... Jadi apa salahnya kita menikmati kemeriahan syawal selama sebulan..." 

Hmmm.. Kalaulah ini jawapannya, terpulanglah kepada penilaian masing-masing.. Tetapi dalam seronok beraya, masing-masing ada tanggungjawab yang perlu dipikul... Bagi seorang pekerja tanggungjawab mereka di tempat kerja... Dan bagi seorang pelajar, tanggungjawab mereka adalah menelaah pelajaran... 

Tetapi apa pula tanggungjawab mereka yang sedang mencari kerja? Seperti calon yang bakal menduduki Peperiksaan Bertulis Pegawai Penerangan S41...

Nak study apa pun, ada calon yang tak tahu?.. Dekat mana nak dapatkan Tips atau rujukan untuk menduduki Peperiksaan Bertulis Pegawai Penerangan S41 pun mereka tak tahu.. Pergi dekat kedai buku, rujukan yang dicari tidak juga dijumpai.. 

Rujukan lain adalah.. tapi kena banyak membaca dan mengulangkaji...  Kalau boleh semua orang nak jalan "Shortcut" .. Nak cari rujukan yang lebih khusus terhadap Panduan Menduduki Peperiksaan Bertulis Pegawai Penerangan S41 .. Kalau dapat tips atau contoh-contoh soalan pada tahun-tahun lepas lagilah bagus... Senang nak mengulangkaji, dan berkemungkinan besar senang nak lulus... ;)

Untuk membantu menyelesaikan masalah anda... Saya tahu, bagaimana untuk mendapatkan Pakej Rujukan Peperiksaan Bertulis Pegawai Penerangan S41 ... Jualannya akan dibukan tidak lama lagi.. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, anda boleh klik di sini


Sumber : Klik Di Sini

Semoga dengan kehadiran Pakej Rujukan Peperiksaan Bertulis Pegawai Penerangan S41 ini akan dapat memberi manfaat kepada semua calon, supaya lebih bersedia untuk menduduki peperiksaan ini nanti.

2 ulasan:

  1. pasti ramai yg tertunggu pakej rujukan ni :)

    BalasPadam
  2. EMm semoga mendapat sambutan yang menggalakkan..hehe

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra