Khamis, 15 Ogos 2013

DVD Bengkel Simple Tapi Power (STP)...

with 4 comments

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Pagi ni semasa masih dalam mood bercuti, sempat melawat beberapa laman web yang mengandungi beberapa info tentang teknik pemasaran internet...

Dalam banyak-banyak laman web yang saya lawati, saya tertarik dengan laman web NasihatNiaga.com yang menjual DVD Bengkel Simple Tapi Power (STP).. Terdapat banyak info tentang pemasaran internet yang dikongsikan di laman web tersebut berkaitan dengan:  
  • Persaingan dalam perniagaan
  • Perang harga 
  • Produk tak laku
  • Dan Sebagainya
Sekiranya ini antara perkara yang menghantui bisnes anda, maka saya syorkan anda mengunjungi laman web tersebut untuk mendapatkan bahan bacaan dan info yang tepat.


Sumber : Klik Di Sini

Sedikit Perkongsian kisah benar yang terdapat di laman web tersebut, sehingga bagaimana DVD Bengkel Simple Tapi Power (STP) berjaya dihasilkan : 

"Tahun lepas, ada seorang usahawan internet mulakan misinya untuk berkongsi cara menjual supaya ramai pelanggan memilih kita, dan bukan pesaing.

Ia dikongsi melalui bengkel Simple Tapi Power (STP)- cara melonjakkan jualan dengan Facebook, Power Point dan handphone.

Alhamdulillah, Misi beliau selama 1 tahun ini berjaya melahirkan lebih dari RM5 juta jualan secara total dari peserta bengkel..

Kisah kejayaan bengkel ini tersebar luas menyebabkan permintaan tak henti-henti daripada orang ramai yang berminat untuk menyertai bengkel STP ni.

Maka semasa beliau mengadakan Bengkel terakhir STP, beliau telah memanggil seorang juru Kamera untuk merakam bengkel tersebut dengan kualiti tinggi. Ia seolah-olah seperti kita berada dalam bengkel tersebut."

Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang, DVD Bengkel Simple Tapi Power saya syorkan anda Klik Di Sini

4 ulasan:

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra