Khamis, 4 Julai 2013

Kelebihan Program MyKad Smart Shopper

with 15 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Kepada rakan-rakan yang bertanyakan kepada saya bagaimana nak mengaktifkan MYKAD anda untuk berbelanja pada harga DISKAUN di kedai-kedai yang telah mengambil bahagian seperti CATHAY CINEPLEXES, JAKEL (Melaka), OLDTOWN (Sg. Besi), PIZA AL-HAJ, MAK TEH MEE BANJIR UDANG, PAPARICH, BIZZY BODY, CLARA, BEAUTY CENTURY, D'AURA SPA, CALLYSTA BEAUTY & SWIMMING, KASYIFAH SPA, LUVEINA BOUTIQUE, FITNESS STUDIO & GYM dan sebagainya.. (Terdapat lebih 400 kedai yang telah mengambil bahagian setakat ini)

cara nak mendaftar mudah sahaja... Anda cuma perlu SMS ke nombor 016-5425547 atau emailkan ke nuargto@gmail.com butiran yang diperlukan seperti berikut:

- NAMA PENUH
- NO IC,
- ALAMAT RUMAH,
- NO TEL
- EMAIL

Saya akan mengaktifkan MyKad anda dengan secepat yang mungkin.. melalui laman web Affiliate Junction.. dengan mengisi borang online seperti di bawah:



Pengaktifan MYKAD anda dalam PROGRAM MYKAD SMART SHOPPER adalah PERCUMA!!!

Selepas MyKad anda diantifkan anda boleh berbelaja di kedai yang telah mengambil bahagian pada harga Diskaun sambil mendapatkan point untuk setiap perbelanjaan.. 

Macamana nak tahu senarai Kedai yang telah mengambil bahagian?

Caranya mudah sahaja... Anda boleh menggunakan aplikasi Smartphone... 
  • Muat turun MSSP Discover App Now!!
  • Search Term: Mykad Smart Shopper / MSSP / MSSP Discover

Atau anda boleh menonton video berikut:


Melalui Aplikasi Smartphone anda boleh mengetahui di mana lokasi kedai terhampir dengan anda yang telah mengambil bahagian.. Berbelanjalah di situ... 

Sekiranya anda berminat untuk mengetahui dengan lebih jelas lagi tantang Program MyKad Smart Shopper ini, saya syorkan anda mengunjungi Affiliate Junction Business Centre yang terdapat di beberapa lokasi seperti Sungai Besi, Kuching, Sabah, Melaka, Pulau Pinang, dan yang terbaru di Kuantan...  

Affiliate Junction Business Centre yang terbaru telah dibuka di Kuantan..

Berita baik untuk warga Perak, Business centre yang seterusnya akan dibuka di Ipoh, Perak.. Dan selepas ini lebih banyak Affiliate Junction Business Centre akan dibuka di beberapa negeri di Malaysia..

Seperti info yang pernah saya tulis dalam entri sebelum ini.. Projek MayKad Smart Shopper ini akan dapat beroperasi sepenuhnya di seluruh Malaysia pada tahun 2014 nanti... Pada ketika itu boleh tengok logo ini di Cashier dekat kebanyakan kedai... 


Nak dapat harga Diskaun dan point ketika berbelanja, kenalah tunjukkan MyKad dulu... Berbangga kita jadi rakyat Malaysia, sebab kita ada MyKad.. Guna MyKad boleh dapat harga Diskaun dan Point..


Kelebihan kepada pekedai yang menyertai Program MyKad Smart Shopper (MSSP).. Perniagaan anda akan diiklankan di SMARTPHONE APLICATION, INTERNET, MERCHANT BOOKLET dan lain-lain secara PERCUMA..


Dengan maksud lain perniagaan anda akan dikenali di seluruh Malaysia.. Tanpa mengeluarkan sebarang kos... Lepas dah dapat jualan baru keluarkan sedikit kos pengiklanan kepada syarikat untuk diagihkan kepada ejen-ejen... ;)

Untuk maklumat lanjut boleh hubungi 016-5425547 (Anuar)

15 ulasan:

  1. Menarik juga.. tapi keluar masuk IC dari purse/ wallet takut tercicir la pulak. Berapa average discount dia..

    BalasPadam
  2. hmmm mcm best je ni, nnti try

    BalasPadam
  3. mungkin satu hari nanti malaysia leh jadi macam jepun.

    BalasPadam
  4. Dah banyak merchant join ke?

    BalasPadam
  5. Dah banyak merchant join program smart shopper ke?

    BalasPadam
  6. Bagus ni, Semakin maju malaysia kan.

    BalasPadam
  7. bagusni lebih nipislah wallet kita...

    BalasPadam
  8. wah makteh mee banjir udang pun trmasuk dlm list yg available ye... menarik ;)

    BalasPadam
  9. nak tukar mykad baru dulu lah sbb dah buruk beno hehe

    BalasPadam
  10. ada ternampak iklan di bas-bas..pasal mykad smart shopper ni...

    BalasPadam
  11. ayuh kita membeli belah guna cara yang moden ini

    BalasPadam
  12. weh..mykad belum tuko lagih nih.. lupa la...

    BalasPadam
  13. Tahniah tuan Admin kerana menerbitkan artikel berkenaan penggunaan mykad sebagai kad diskaun. Masih ramai di luar sana yang masih belum tahu, belum faham dan ragu-ragu.

    moga pekembangan yang positif akan berlaku 2-3 tahun lagi dimana setiap rakyat malaysia menggunakan mykad untuk mendapatkan penjimatan setiap kali berbelanja.

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra