Sabtu, 27 April 2013

Harga Emas Jatuh : Peluang terbaik untuk membeli emas tanpa Modal

with 0 Comment

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Sewaktu harga emas jatuh, merupakan masa terbaik untuk membeli emas.. Ramai pelabur emas menantikan peluang terbaik seperti ini... Disebabkan peluang seperti ini, bukannya selalu ada... Nak dapat peluang macam ni setahun sekali pun payah... Tapi pada kali ini syukur sangat, sangat... Penantian saya selama ini berhasil... Menanti harga emah jatuh menjunam, baru nak beli emas.... ;)

Tapi harga murah tersebut tak lama... Sehari demi sehari, graf harga emas kelihatan kembali menunjukkan kenaikan... Daripada 1352.60 USD/oz kini dah melebihi 1450 USD/oz.. 




Berbalik kepada tajuk entri saya berkaitan Peluang terbaik untuk membeli emas tanpa modal.. Ia.. Pada kali ini merupakan peluang terbaik untuk membeli emas tanpa modal...

Dapatkan sumber pendapatan tambahan melalui perniagaan internet secara Percuma,.. Tanpa mengeluarkan sebarang modal... kemudian gunakan wang hasil komisyen jualan tersebut untuk membeli emas.. 

Menarik ni... boleh cari duit tambahan untuk membeli emas...Tapi bagaimana nak menyertai perniagaan tanpa modal?

Bagaimana nak menyertai perniagaan tanpa modal?

Caranya mudah sahaja... Saya pernah berkongsi info dan cara untuk menyertai Perniagaan Tampa modal dalam entri terdahulu... Sekiranya anda ketinggalan untuk membacanya, boleh klik di sini.. Dalam entri tersebut saya ada menerangkan cara untuk mendaftar dan cara untuk mempromosikan perniagaan tanpa modal yang saya ceburi...  

Berapa keuntungan yang boleh kita perolehi melalui perniagaan tanpa modal?

Keuntungannya bergantung kepada komisyen yang bakal kita perolehi... Biasanya komisyen yang diberikan oleh pemilik produk ialah diantara 5% sehingga 50%... Katakan anda menjual sebuah produk berharga RM50 dan komisyen yang diberikan untuk produk tersebut sebanyak 50%, maka anda akan mendapat RM25 untuk setiap jualan yang berjaya dihasilkan...

Jadi, pendapatan yang bakal anda perolehi bergantung kepada usaha anda... Contohnya dalam gambar di bawah... Terdapat beberapa orang ejen pemasaran yang berjaya menerima komisyen sebanyak 5 angka melalui satu program affiliate yang telah mereka ceburi... Lumayan bukan...

Sumber : Klik Di Sini

Program Affiliate telah terbukti mampu melahirkan ramai usahawan internet berjaya... Bermula dengan menjalankan perniagaan tanpa modal, sehingga mampu menjalankan perniagaan online sendiri dan memberi peluang kepada orang lain untuk memasarkan produk mereka secara online..  Ramai orang telah berjaya menjana pendapatan yang lumayan secara "online" menerusi beberapa program Affiliate.. 

Kita ambil contoh Hairi yang mampu menghasilkan 1860 jualan untuk ebook Tips Exam PTD, dengan komisyen yang berjaya diperolehi sebanyak RM65,875.00..

Kemudian Hairi juga turut menyertai beberapa program affiliate yang lain seperti Jomniaga, Job Di Rumah, Al-Quran Digital, dan Netkl.. Katakan pendapatan untuk setiap program affiliate yang disertai tersebut masing-masing RM15,000, RM2000, RM3000 dan RM500..

Jadi jumlah pendapatan Hairi bagi memasarkan 5 produk affilate tersebut ialah:

RM 65,875.00
RM 15,000.00
RM  2,000.00
RM  3,000.00
+     RM  500.00
-----------------
RM  86,375.00
-----------------

Berita baiknya... Pendapatan tersebut boleh diperolehi walaupun tanpa mengeluarkan sebarang modal...  Inilah rahsia bagaimana ramai usahawan internet sekarang mampu menikmati kehidupan selesa melalui perniagaan internet... Memasarkan produk kepunyaan orang lain secara percuma, kemudian mendapat komisyen jualan sehingga 50% untuk setiap produk yang berjaya dijual.... Menarik bukan..

Cuba anda bayangkan berapa gram  emas 999 yang dapat Hairi beli dengan menggunakan pendapatan sampingan tersebut... Katakan harga emas 999 pada ketika ini RM150/gram..


RM86,375.00 / RM150   =   575.83 gram emas 999

Hairi akan dapat membeli sebanyak 575.83 gram emas 999... Berapa modal yang Hari keluarkan untuk mendapatkan emas tersebut? Jawapannya adalah PERCUMA... Dan apabila harga emas tersebut melambung naik, pastinya Hairi akan tersenyum gembira dengan stok emas yang beliau ada hasil perniagaan tanpa modal yang beliau sertai...

Terdapat banyak program affiliate yang ada di pasaran... Bagaimana saya nak memilih program affiliate yang mampu menghasilkan jualan?

Cara nak memilih program affiliate yang mampu menghasilkan jualan ialah dengan cara mengenalpasti samada produk tersebut mempunyai banyak permintaan ataupun tidak.. Antara produk affiliate pasaran tempatan yang sedang "hangat" pada ketika ini ialah:

Untuk mengetahui kelebihan produk-produk affiliate ini saya syorkan anda klik di sini 

Jadi, bertindaklah dari sekarang untuk mencari "side Income" sementara harga emas masih lagi murah untuk dimiliki... Bila harga emas dah naik, pasti kita akan menggigit jari... Semoga anda juga mampu menjana pendapatan yang lumayan melalui affiliate...  ;)



0 comments:

Catat Ulasan

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra