Jumaat, 1 Februari 2013

Jangan Baca Buku ini telah sampai di Sabak Bernam

with 3 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Buku yang saya tunggu-tunggu selama ini, akhirnya telah sampai ke pejabat tempat saya bekerja pada hari ini...

Ingat Abang Ensem, Ingat Pelaburan hartanah... Tolong, Jangan Baca Buku Ini..


Tak sangka.. Lambat juga buku ni sampai ke Sabak Bernam... Semakin tidak sabar rasanya untuk membaca buku ini, apabila melihat orang lain telah mendapatkannya lebih awal daripada saya..

Apa agaknya yang menarik sangat tentang buku berjudul "Jangan Baca Buku Ini"?.. Kalau nak tahu dengan lebih lanjut, nantikan review yang bakal saya tulis tentang buku ini tak lama lagi...

P/s: Tolong jangan baca buku ini.. Kalau nak baca juga, pastikan anda membacanya sehingga habis.. ;)

3 ulasan:

  1. Bagus, salah satu pembaca buku abang ensem. hehe. bro pun duduk area sabak jugak ke? saya duduk di sungai besar. tapi bukan di pekan, di belah kampung. cuma berkhidmat di kuala lumpur je. :D

    BalasPadam
  2. Bro duduk behrang stesyen je... Tau kan he..23x

    Best buku nie... xbaca pun.. jeling2 perkataan je nie

    BalasPadam
  3. Buku Abang Ensem.. Sabah lum mai lagi.. hehe..

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower


Info Terkini!! (Wajib Baca)

Pembaca Paling Mesra