Isnin, 14 Mei 2012

Keputusan DiGi WWWOW Awards untuk kategori Blogger Of The Year..

with 2 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Tempoh Undian untuk Digi WWWOW Awards telah pun berakhir semalam.. Pagi ni semasa sedang melayari internet, sempatlah tengok senarai top 50 untuk kategori Blogger Of The Years.. Saya meminati kategori ini sebabnya... blog coretan anuar juga turut tersenarai dalam kategori tersebut.. ;)

Jadi saya pun turut berkempen di facebook untuk mendapatkan undian.. Ingat senang ke nak dapatkan undian.. Dalam 1000 orang yang saya kempen, tak sampai separuh pun yang mengundi.. huhuhu.. 

Tapi ianya memberi satu pengalaman yang sangat berharga buat diri saya.. dan juga blog saya.. ;)

Jadi pada kesempatan ini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi mengundi blog  coretan anuar ..

 

Dan juga blog Discount Hari2 (untuk kategori Most Promissing Webpreneur Of The Years)..



Semoga tuhan sahaja yang mampu membalas jasa dan budi baik anda semua.. Sekali lagi saya ucapkan terima kasih kerana sudi mengundi saya... 

Walaubagaimanapun menang kalah adat pertandingan.. Lagi pun blog  coretan anuar  terlalu kerdil jika hendak dibandingkan dengan blog-blog popular yang lain.. Kebanyakan blog-blog
terkenal ni ada pengikut yang tersendiri.. Jadi saya berpuas hati dengan undian yang berjaya diperolehi oleh blog  coretan anuar iaitu:

Facebook like : 305,  Tweeter : 2, dan  Share : 8

Kalau nak dijumlahkan kesemuanya pun tak sampai 1000 undian yang saya terima.. Kebanyakan blogger-blogger terkenal yang menyertai pertandingan ini berjaya memperolehi lebih daripada 1000 undian... 

Jom kita tengok siapa yang berjaya berada dalam senarai top 6??


Facebook like : 3,200,    Tweeter : 427, dan   Share : 364


Facebook like : 1,200,    Tweeter : 419,    dan Share : 406


Facebook like : 188,   Tweeter : 1,860,     dan Share : 25


Facebook like : 403,    Tweeter : 396,     dan Share : ?


Facebook like : 41,    Tweeter : 1,524,     dan Share : 83


Facebook like : ?,    Tweeter : 1,446,       dan Share : 1






Dan keputusan undian beberapa blog lain yang turut femes satu Malaysia..

Facebook like : 46,    Tweeter : 332, dan   Share : 164




Facebook like : 116,    Tweeter : 46, dan   Share : 33

Facebook like : 1,    Tweeter : 80,    dan Share : 40

Sebenarnya saya sendiri tidak tahu bagaimana cara menentukan pemenang dilakukan oleh pihak pengadil.. Tapi saya pasti 3 bentuk undian tersebut akan mempengaruhi mata kemenangan.. Dengan erti kata lain kebarangkalian untuk eqbalzack.com memenangi kategori ini adalah tinggi..

Tahniah diucapkan kepada mereka yang berjaya dalam senarai top 5 kontest ini.. Bagi yang tidak berjaya, jangan berputus asa.. Boleh cuba lagi pada tahun hadapan.. Blog anda bukannya tidak bagus.. Tetapi anda perlu menerima hakikat bahawa ada lagi blog lain yang lebih bagus daripada blog anda..

Diharap dengan adanya pertandingan seumpama ini, akan meningkatkan semangat kepada anda untuk terus menulis...  Teruskan niat murni anda untuk memberi dan berkongsi info kepada seluruh pembaca setia blog anda... ;)







2 ulasan:

  1. macamana dgn ketegori lain..mcm mana nak chek..terima kasih.. hehehe

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra