Isnin, 19 Ogos 2019

Harga Emas Mahal Sekarang Ni! Rebut Peluang menang Gold Bar 2KG

with 5 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

"Harga emas tengah mahal sekarang ni!! Harga emas 999 RM230.00/gram dan harga emas 916 hampir RM217.00/gram", antara kata-kata pegawai Bank rakyat yang saya temui petang tadi.

Sebenarnya dah lama saya tak mengikuti perkembangan harga emas.. Jadi tak tahu perkembangan harga emas semasa.. Baru hari ni saya dapat tahu harga emas sekarang dah naik sampai begitu sekali.. Itupun kebetulan saya pergi ke bank rakyat..


harga emas naik
Sumber : Klik Di Sini

Bila dah dapat tahu harga emas mahal macam ni, mulalah semangat nak menggogle cari info tentang harga emas semasa… Sebab berminat nak tahu trend harga emas dalam tempoh satu bulan..

harga emas naikSumber : Klik Di Sini


Hasilnya… Memang beruntung siapa ada menyimpan stok emas pada ketika ini. Bila harga emas tengah melambung naik macam ni, ada banyak alternatif yang boleh dilakukan untuk melipatkali gandakan pelaburan sedia ada (emas) kepada cabang-cabang pelaburan yang lain.



Sebagai contoh, Anda boleh:
  • Jadikan emas sebagai modal untuk mengembangkan perniagaan; Contoh -> https://bit.ly/2KnFJSm
  • Jadikan emas sebagai modal untuk memulakan perniagaan online; Contoh -> https://bit.ly/2HfNZD1
  • Jadikan emas sebagai modal untuk pelaburan saham; Contoh -> https://bit.ly/2wwD8gE
  • Jadikan emas sebagai modal untuk beli barang berjenama dari luar negara dan jual semula dalam pasaran Malaysia; Contoh -> https://bit.ly/2M1MH2K
  • Jadikan emas sebagai modal untuk jadi ejen menjual produk yang sedang viral sekarang ni; Contoh -> https://bit.ly/2KnFJSm
  • Jadikan emas sebagai modal untuk beli rumah lelong; Contoh -> http://bit.ly/2wclxtX
  • Dan bermacam-macam lagi peluang yang boleh anda gunakan untuk memanipulasi emas yang anda ada.

Daripada emas yang anda miliki disimpan begitu sahaja, lebih baik anda gunakannya untuk menambahkan pendapatan dengan cara memajak emas anda di mana-mana Ar-Rahnu seperti Pejabat Pos, Bank Rakyat, Agro bank dan sebagainya. 

Tapi, kalau anda nak berpeluang menjadi salah seorang daripada hadiah Gold Bar 2KG, saya syorkan anda pajak emas anda di Ar-Rahnu Bank Rakyat..


Sumber : Klik Di Sini

Kempen pajak dan Menang hadiah keseluruhan Gold Bar bernilai 2Kg ini  bermula pada 27 Jun 2019 dan akan berakhir pada 27 Oktober 2019.

Dalam tempoh 4 bulan ni, siapa ada emas yang langsung tidak digunakan lebih baik pajakkan sahaja di Ar-Rahnu Bank Rakyat... mana tahu ada rezeki anda terpilih sebagai seorang pemenang..

Sekiranya anda tak berjaya menjadi salah seorang pemenang sekurang-kurangnya anda telah "mempergunakan" emas anda ke tempat pelaburan yang lebih baik seperti yang telah saya senaraikan di atas.

Sebagai contoh, pada ketika ini saya perlukan Cash RM3K.. Cara paling senang saya nak dapat cash ialah dengan membawa barang kemas ke Ar-Rahnu Bank Rakyat.. 

Alhamdulillah, dalam masa tak sampai satu jam saya telah berjaya mendapatkan jumlah cash yang saya perlukan. Dalam masa yang sama, emas yang saya bawa selamat dalam simpanan peti besi di bank rakyat.. Cukup masa nanti, saya akan tebus semula emas tersebut.



2 Item (barangan kemas) yang saya pajak pada petang tadi

Kalau anda tak nak pajak emas anda di Bank Rakyat pun tak ada masalah. Banyak lagi alternative lain yang boleh dilakukan untuk memajakkan emas anda..

Salah satunya di Arrahnu Agrobank...

Rate yang ditawarkan pun menarik juga.. 


Kempen Pajak Gadai Emas di Ar Rahnu Agrobank





Di mana tempat paling mudah dan cepat nak gandakan wang yang diperolehi hasil daripada aktiviti memajak emas?


Berdasarkan pengalaman saya...
  • Cari produk yang sedang viral sekarang ni
  • Pastikan produk tersebut laku keras (mampu buat jualan 6 angka dalam tempoh satu minggu)
  • Pastikan Komisyen jualan yang diberikan pun berpatutan (keuntungan 40-60%)
  • Daftar jadi ejen produk tersebut
  • Lakukan promosi untuk menjual produk tersebut

Sebagai contoh, boleh tengok carta jualan produk di bawah:


Carta Top 10 Jualan Ebook Dato' Aliff Syukri bermula dari 30 Julai hingga 9 Ogos 2019
Sumber : Klik Di Sini

Produk ini telah terjual  sebanyak 3,300 unit dalam tempoh 7 hari sahaja ..

Jualan Produk ini telah mencapai RM400 ribu dalam tempoh 10 hari sahaja..


Saya sangat rekemenkan anda jadi ejen untuk jual produk seperti di atas supaya dapat memudahkan anda untuk membuat keuntungan dengan pantas dalam masa yang singkat.. 

Walaupun keuntungan yang anda perolehi mungkin tak sebanyak ejen-ejen lain yang terlebih dahulu mempromosikan produk tersebut, tapi sekurang-kurangnya anda boleh mendapat keuntungan beberapa kali ganda daripada modal yang telah anda keluarkan.

Katakan anda keluarkan modal sebanyak RM70, dan anda dapat semula komisyen sebanyak RM300.00. Itupun sudah cukup memadai bagi saya dengan keuntungan pelaburan hampir 5 kali ganda..

Ini yang bestnya, bila kita dapat peluang jadi ejen untuk mempromosikan produk yang sedang viral..

Berminat nak jadi ejen kepada produk yang saya maksudkan? 
Boleh klik di sini -> https://bit.ly/2KnFJSm

Semoga bermanfaat dan Good Luck!!


Info Berkaitan:



5 ulasan:

  1. Thanks for the info..bagus kalau ada duit lebih, bagus beli emas. Mana tau akan datang memerlukan cash cepat , dah ada backup boleh pajak.

    BalasPadam
  2. sungguh beruntung dapat dan bijak untuk buat duit dari emas ini..

    setelah kaya saya juga melaburkan duit dalam emas.

    doakan kekayaan saya.

    aamiin

    BalasPadam
  3. Ramai yang tak sedar pasal kepentingan pelaburan emas ni.. skrg ni harga dah naik.. sape2 yang melabur dulu dah blh tuai hasil dah...

    BalasPadam
  4. betul sekarang ni harga emas tengah mahal, saya sempat jual emas lama dan memang untung sikit dari harga saya beli dulu masa harganya rm165/gm.

    BalasPadam

Muhamad Anuar Marsib. Dikuasakan oleh Blogger.

Senarai Blog Rakan2

Follower

Pembaca Paling Mesra